Dikke pluim voor jullie allemaal!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Moesje1, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Ik lees hier altijd de verhalen mee, maar reageer bijna nooit!
    Maar ik vind dat er hier alleen maar sterke vrouwen zitten, die zich niet bekommeren om 1 of andere klote vent die het anders wilt dan jij! Jullie staan allemaal sterk in jullie schoenen en weten wat jullie willen! En ik vind het ook knap dat jullie je verhaaltje hier neerzetten en om hulp/advies vragen.. dus bij deze.. duimen op voor alle meiden/vrouwen die single mom zijn/worden!

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja daar sluit ik me helemaal bij aan !!

3. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
  4. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    :) Helemaal Gelijk

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #5 Elegance, 5 jul 2009
    Laatst bewerkt: 5 jul 2009
    Nee vind ik niet, er zijn zeker veel sterke vrouwen bij.. Maar er zijn er ook bij die zich laten bezeiken door hun vriend, ongelukkig blijven, onrespectloos behandeld worden.. wel weg willen maar dat niet doen of durven.. en zo door blijven hobbelen.. en hun eigenwaarde niet serieus nemen of willen nemen(zelf denken niet te kunnen, maar willen en kunnen he).. niet naar hun gevoel luisteren en daarop actie odnernemen.. in mijn ogen zijn dat geen sterke vrouwen.. sorry..
    Waarom zeg ik dit.. het is mijn beroep om mensen meer inzicht te leren geven in hun eigen handelen, en vooral leren hun eigen verantwoordelijkheid te dragen.. En in sommige topics draait me de maag als ik zie wie er daadwerkelijk in welke omstandigheid een kind op de wereld wil gaan zetten.. Helaas kan ik dat geen sterke vrouw noemen.. voor iedereen is de definitie van een sterke vrouw natuurlijk anders, maar ik zie een sterke vrouw, als een vrouw die voor zichzelf opkomt en actie kan ondernemen op het moment dat ze weet dat ze de dingen anders moet gaan aanpakken, omdat ze anders ongelukkig wordt of blijft..
    vergeet niet, de verhalen die je hier leest, lees je altijd maar vanuit de kant van de de topic opener of reageerder, vaak veranderd de zaak als je beide verhalen hoort..

maar om toch poslitief te kunnen afsluiten, gelukkig zijn er meer sterke vrouwen :)

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Petje af! :)

Deel Deze Pagina