Wie vergeet er nou een afspraak bij de verloskundige? Ik sta altijd te springen om er weer naartoe te mogen, het staat ook netjes in mijn agenda, maar ik krijg het voor elkaar om het te vergeten. Ik voel me zoooooooooo dom! Hoe kan dat nou?
Ze bellen me straks terug om een nieuwe afspraak te maken... Mag je dat wel als excuus gebruiken, zwangerschapsdementie? Ik kan echt wel janken...
Ik zou er ook heel erg van balen, maar niks meer aan te doen. Ik ben ook erg vergeetachtig sinds ik weer zwanger ben.
Héhé ik had het twee weken geleden voor. Ik was het niet echt vergeten, maar was er van overtuigd dat het later op de dag was.. Kon niet meer komen, er was geen plaats meer. Gelukkig heeft de gyn de dag erna haar lunchpauze ingekort om mij te kunnen zien. Ik kon me ook voor de kop slaan Maar zoals gezegd, vergeetachtigheid. Je bent met zoveel andere dingen ook bezig.
Haha. Eindelijk nog iemand!!!! Ik ben het nu ook al 2 keer vergeten haha.m Maar belde me netjes op om een nieuwe afspraak te maken en het was geen probleem. Niet zo druk maken ze snappen het echt wel met een zwangerschap!
Ha ha ik heb het ook al gehad! terwijl ik voor een echo lag 5 meter verder op.. belde de verloskundige naar mijn man met de vraag waar ik bleef! Tja.. dubbele afspraak gemaakt. Kan gebeuren.. zou je niet te veel zorgen maken. Je bent niet de enigste haha
Wij vergeten elke keer weer om het kaartje waar ze de meetgegevens op invullen mee te nemen. Niet 1 keer, maar elke keer
Wij hadden de allereerste afspraak verslapen... Toen voelde ik me ook echt vreselijk dom. En dan moeten bellen dat je net wakker bent en je afspraak al voorbij is
Ennnn daar was het telefoontje! Nieuwe afspraak al over drie dagen én ik hoefde het consult niet te betalen (stond in de folder dat dat eigenlijk wel moet als je zomaar niet komt opdagen), zw waren heel begripvol, schijnt inderdaad dat meer zwangere vrouwen hier last van hebben haha. Wat zijn ze toch lief daar, en wat kan je stemming snel van heeeeeel verdrietig naar heeeeeeeel blij omslaan dan (twee extra gratis proefdrukken van de geboortekaartjes werken daar ook aan mee trouwens) . Bedankt allemaal voor het geruststellen!
Ha ha graag gedaan, zie je wel valt best mee. Je bent zeker niet de enigste haha (en ik btw ook niet lol)
oww ik was vandaag er heilig van overtuigd dat ik om 13.15 bij de fysio moest zijn. Maar ik werd gebeld waar ik bleef bleek het 12.30. Dus als de sodemieter naar de fysio gegaan. (is gelukkig dichtbij) Nou ja je kunt het altijd op dementie gooien doe ik ook weleens als ik weer eens iets vergeet. (ja ik schrijf wel alles netjes op maar vergeet in me agenda te kijken)
mwa ik ben het ook wel eens vergeten (in het begin toen ik net zwanger was) ik was echt slaapverslaafd en toen om 19:00uur was de afspraak en ik lag heerlijk te ZzzzZzzZzzZ
ik herken het heb het ook gehad...... mijn schoonmoeder belde toen hoe het was bij de vk, oh moest ik dan was mijn reactie... zo stom.....
En ik bel net om de afspraak te vervroegen. Ben Ik gewoon de exacte tijd vergeten. Ik moet morgen maar was het nu om 14.50, 15.00 of 15.10 uur????! Zo stom!!!!! Verder nog wel meer wat ik vergeet hoor. Maar joh. Je moet je er niet al te druk om maken. Ik vergeet dan juist nog meer. En toch best lekker dat mensen begripvol zijn. Iedereen weet van zwangerschapsdementie. Hoef het er zelf niet op te gooien. Hahahah de meeste zeggen het al vanuit zichzelf. Hahaha
Ahhhh daar zou ik ook zeker van balen, maar kan iedereen gebeuren! (En JUIST bij zwangere vrouwen, geloof ik ) Fijn dat je al zo snel weer terecht kan en dat ze zo lief waren!