hoi. Ik heb het idee dat ik de kleine minder vaak tussen door voel. Is dat altijd naar mate je langer zwanger bent? Ik moet er echt ff voor liggen en dan krijg ik meestal wel een schopje. Maar heb het idee dat het minder vaak is.
Even je verloskundige bellen!! Minder leven man een signaal zijn dat er wat is met je kindje. Het klopt wat je zegt dat je hem minder gaat voelen maar dat is pas vanaf 35 weken ongeveer omdat je kleine dan weinig ruimte heeft! dus echt even bellen!
hier voelde ik al vroeg dat de kleine 'vast' lag, denk ook rond dat termijn. kleine kon ook niet meer draaien in mijn kleine lijf dus dat kan natuurlijk ook. maar wel even bellen idd
Hmm ik denk dat je met jouw termijn de baby bog wel goed moet voelen. Misschien verstandig toch de verloskundige te bellen!! Zou ik wel doen. Ik dacht rond de 32 of 34 weken dat je de baby minder gaat voelen. De mijne voel ik nog steeds heel goed eigelijk de hele dag door. En met jouw termijn stuiterde die in me buik.
Nee, ik voel juist elke beweging omdat de ruimte beperkter is. Maar je bent 26 weken, dan kan het echt nog wel wisselen. Vanaf 28 weken moet je het in de gaten houden. Voor die tijd kan het makkelijk dat ze even zo gedraaid liggen dat je het minder voelt. Ik had dat deze zwangerschap iig wel in die weken, dan lag hij met zijn beentjes meer naar de binnenkant en voelde ik het alleen als zijn kontje ook meebewoog Bij zorgen sowieso even bellen.
Zeker bellen. Vooral als je de kleine voorheen wel goed voelde. Met 26 weken deed de mijne nog de hele dag karate oefeningen. Pas vanaf 32 weken voelde ik hem anders bewegen, meer draaien en duwen maar dat was nadat hij ingedaald was. Beter teveel bellen dan een keer te weinig....
Hier ook niet, de bewegingen zijn er nog mega veel sinds gisteren echt extreem veem dat het gewoon zeer doet ( stiekem hoop ik dat dat komt omdat hij zich in de goede positie gaat draaien) Als je je zorgen maakt zou ik zeker even bellen met je vk, al kan het wel zo zijn dat je kindje miss net even anders ligt dan normaal.
ja zal zoiezo contact opnemen. Ondertussen lig ik de hele tijd plat op m'n rug en ligt het vrolijk te spartelen. Misschien hou ik het ook teveel in de gaten en is er niks aan de hand. Ben vandaag ook wel veel op pad geweest en schommel ik het veel in slaap. ik ben erg slank en heb een klein strak buikje. Vorige afspraak 2 weken geleden was alles vls groei okay. verder is het m'n eerste dus weet niet goed hoe of wat.
Hier wel en dat is de reden dat ik morgen wordt ingeleid met 37 weken. Even bellen meid want gyn ziet dat als reden om eerder in te leiden. Ik voelde vandaag ook geen tot weinig leven. Heb gebeld en idd ctg gaf ook aan dat ze minder beweegt dan normaal en wordt morgen om 13.00 ingeleid.
Ow zie dat je net 26 weken bent. Dan ook nog ff bellen. Inleiden doen ze je voorlopig nog niet. Als je je zorgen maakt altijd ff bellen.
haha ja dacht al. Nu inleiden is een beetje vroeg. Ik heb contact gehad. Voor nu nog geen zorgen. Ik kan ook bewegingen oproepen door muziekknuffel of zelf te porren. Was een goed teken. Verder volg wk toevallig een echo en pas vanaf 28 wkn kunnen ze een hartfilmpje maken. tnx all