DOKTERONLINE | DOKTERONLINE.NL Voor de utro. Maar ik weet niet of je hier ook clomid kan regelen. Waarom doe je dit niet via de gyn?? Zeker clomid aangezien dit per persoon verschillend is qua dosering. Clomid zou ik ook zeker niet op eigen initiatief gaan gebruiken zonder echo controle(s).
Ik krijg nu alwel clomid via de ferti arts. Maar dat is ook Niet voor oneindig natuurlijk. Clomid online kunnen bestellen is meer voor als back up, Voor het moment dat de arts het niet meer voor wil gaan schrijven. En ik het nog wel wil gebruiken. Ik krijg trouwens helemaal geen echo's meer. Heb ik alleen de eerste ronde gehad. Daarna vinden de artsen het wel best. Doen heel veel ziekenhuizen trouwens. Alleen de eerste maand meekijken. Maar de utrogestan wil ik graag zelf extra gebruiken. Als extra hulp middel. In belgie kun je het zo kopen bij de apotheek. Maar ja... Ik woon niet in belgie.
Het umcg zit extreem op de centen. En dit heeft z'n neerslag voor patiënten met het voorschrijven van recepten.
Jij hebt geschreven .nl maar kan het zo zijn dat het .com Moet zijn? En ben jij bekend met bestellen via deze site? Is het betrouwbaar? Dat ik er de nodige voor neer moet leggen is geen punt.
Oooh dat kan ook ja haha sorry. Nee ik heb er niet eerder besteld (ik had het toen "2e hands" overgenomen). Maar ken wel iemand die hier onlangs besteld heeft.
Ja of de 100 mg vaginaal. Van de 100 mg moet je er dan 6 pdg inbrengen (2 per keer) en van de 200 mg hoef je er maar 3 pdg in te brengen.
Hallo, Ik heb het ook besteld 2 jaar geleden omdat artsen vinden dat je tot de testdatum moet gebruiken, ik was zwanger en heb het gebruikt tot week 13
Ik zou op 1-2 dpo beginnen. Mits je zeker bent van je eisprong. Temp je? Dan bij de eerste echte eisprong verhoging. Gebruik je ovu's? Dan beginnen op dag 3 na de posi ovu. Te vroeg inbrengen kan je eisprong uitstellen helaas. Dus je moet echt zeker van je ei zijn.