Hoe verder na behandeling endometriose?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dora26, 18 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Bij mijn punctie kreeg ik 10 000 EH pregnyl, maar dat was wel met meer eitjes...
    Bij de iui's had ik telkens 5000 EH pregnyl, dus ik veronderstel dat dit bij de cryo-tp misschien hetzelfde kan zijn.
    Ovitrelle is iets soortgelijks, dus dat kan eventueel ook!

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier vandaag alweer follikelmeting gehad voor de cryo-terugplaatsing.
    2 eitjes momenteel van 8 en 13mm... Woensdag moet ik terug en hopelijk is mijn eitje dan al groot genoeg en mijn bloedwaarden oké...
    Begin volgende week zou het mooi uitkomen met het werk, maar zoals eerder al gemerkt, kan je het helaas allemaal niet plannen. Ben benieuwd; het mag wel weer vooruit gaan nu!

3. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Wat gaat dat snel zeg. Maar voor jullie zal het wsl niet zo voelen... Ik ben benieuwd morgen en wanneer de terugplaatsing zal zijn!

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Fijn dat het zo snel gaat haha :D Te lang wachten is niet leuk, nu kan je eigenlijk altijd een beetje 'aftellen' naar de volgende stap hé.

Follikelmeting was goed, maar zal nipt zijn. Eitje was 16mm en bms 7.4 dus wel prima... Ze hebben bloed genomen en als dat in orde is gaan ze me inplannen, maar ik vrees dat de kans er wel in zit dat ik morgen of overmorgen nog eens terug moet om alles na te kijken... Ik veronderstel maandag/dinsdag ergens de terugplaatsing.

Straks weet ik meer, duimen maar dat het kan doorgaan!
    We hebben de knoop ook doorgehakt om voor 2cryo's te gaan nu...

5. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Ok, nog even afwachten dus. Fijn dat je met een aardig aantal cryo's de mogelijkheid hebt om er 2 te laten terugplaatsen. Ik heb daar toen ook nog even over getwijfeld. Wordt weer spannend de komende weken!

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Zonet telefoon gehad en blijkbaar was het toch al wel in orde... Vanavond de pregnyl zetten; vanaf vrijdag starten met utrogestan en dan gaan ze zaterdag de cryo's ontdooien en krijg ik 's middags telefoon over wanneer we zondag in het ziekenhuis moeten zijn voor de terugplaatsing!
    Nu eerst spannend of ze goed gaan ontdooien (is de eerste keer dat ik het ga meemaken) en dan inderdaad weer spannende wachtweken voor de boeg!

7. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    O wat goed, dus zondag al de terugplaatsing. Ik vond dat ontdooien ook spannend, maar komt vast goed. Aftellen maar...

8. Woman25

Woman25 Actief lid

11 jun 2016
    216
    3
    18
    Spannend allemaal! Ik lees even mee, zo kom ik gelijk meer te weten over ivf :) heel veel succes!

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Positief nieuws! Morgen tp van 2 goed ontdooide emmy's! Ben er alvast heel blij mee :D

10. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Zeker positief!! Succes morgen!

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Bedankt!
    Vandaag ook alles vlotjes verlopen! Hebben 1 9-cellig embryo terug gekregen en eentje dat bijna een blastocyste was. Vorige keer hadden we een morula; dus deze keer eentje dat beter was en eentje dat slechter was. Duimen maar! Over 10 dagen bloedname, dus aftellen!

12. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Klinkt goed! En nu dus twee, toch ook weer meer kans. Heb je er een goed gevoel over? Zo spannend weer he, ik hoop het echt voor je!

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Goh, ik durf het niet meteen te zeggen... Vorige maand had ik zeker een goed gevoel; ook omdat het zo'n goed embryo was...
    Deze maand is er opnieuw wel een topper bij, maar dat wil natuurlijk niks zeggen... (Ze zijn beiden goed natuurlijk, maar de ene stond al wel een stadium verder dan de andere) Er worden wel meer dames zwanger van de laatste (en dus ook minst goede) cryo die ze nog hadden. Denk dat je er op voorhand niet veel over kan zeggen.
    Ik hoop in ieder geval dat minstens één van de 2 zal blijven plakken... En als het er dan 2 zijn, zijn ze ook zeker welkom!

14. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Klopt, er valt weinig over te zeggen. Ik had bij de poging dat het raak was een slecht gevoel omdat ik helemaal niets voelde / nul symptomen had. Blijkbaar was dat in dit geval juist een goed teken...
    Ik ga voor je duimen!

15. Woman25

Woman25 Actief lid

11 jun 2016
    216
    3
    18
    Och die ellendig lange wachtweken he! Ik hoop dat ze blijven plakken :)

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Bedankt!
    Mijn nicht is vandaag bevallen van haar eerste zoontje; gisteren had een goede vriendin een echo op 7 weken en konden ze het hartje al zien... Geen van beiden was al bezig met kindjes toen wij begonnen. Vind het soms wel erg; heb echt het gevoel dat ik alleen overblijf :(

17. Woman25

Woman25 Actief lid

11 jun 2016
    216
    3
    18
    Ik snap je heel goed! Wij zijn net paar maandjes later dan jullie begonnen, en heb er al veel in mijn omgeving zwanger zien worden, ook vriendinnen die dichtbij staan en dat het in 1x lukt.. bij sommige zelfs 'perongeluk' of 'door de morning afterpil heen'.. tis soms niet eerlijk, zeker door de endo en de operatie daarvoor en de vele pijnen die we hebben moeten doorstaan! Maar ergens moet er toch voor ons ook een lichtpuntje zijn en het gewoon lukken? :)

Ik ben trouwens vandaag weer naar Gent geweest en hebben besproken dat ik vanaf de 28e mag gaan spuiten! Super spannend allemaal en nu komt het heel dichtbij! Na 8 maanden de cyclus stil te hebben liggen mag dat ook wel een :)

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Fijn dat te horen zeg! Krijg je ook wel weer even een mooi vooruitzicht hé, eindelijk verder!

Hier heb ik sinds gisterenavond lage rugpijn :) Vorige maand werd ik na de punctie op 11dpo al ongesteld, nu 7dpo vandaag... Bang afwachten; zit me constant af te vragen wanneer ik die rugpijn vorige maand voelde. Hopen maar dat het niets is!

19. Woman25

Woman25 Actief lid

11 jun 2016
    216
    3
    18
    Dora ik ga heel hard voor je duimen dat het niet de menstruatie is!

20. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Hoe gaat het inmiddels Dora?

Deel Deze Pagina