Hoi, Ik heb toch zoiets vreemds meegemaakt. Drie weken geleden de eerste echo gehad (zou 7 weken moeten zijn). Eerst blijk ik twee weken minder lang zwanger dan verwacht, dan blijkt er erna een hartje te kloppen. Een week later weer niet dus toch een MA. Nu zou ik onderhand 10 weken moeten zijn maar de gyn, waar ik nu naar doorgestuurd ben, vindt het een normale zwangerschap voor 5 weken en wil het nog twee weken aankijken. Ondanks alle eerdere bevindingen van de Vk en de telling die nergens meer op slaat. Iemand ooit zoiets raars meegemaakt? Ik snap wel dat 5 weken een lastige termijn is om te beoordelen maar ik vind het toch wel een vreemd gebeuren; De gynaecoloog moet toch ook snappen dat je niet weken lang 5 weken kunt zijn?? En ik baal ervan dat ik voor niks nu zo lang last heb van zwangerschapskwaaltjes. Ik ben heel benieuwd of iemand ook dit soort ervaringen heeft.
Geen ervaring, vind het inderdaad een vreemd verhaal. Hoe lang is je cyclus normaal en wanneer eerste dag laatste menstruatie?
Fijn dat je reageert. Cyclus is meestal 4,5 week. Eisprong was ongeveer 24 juni en positieve test 6 juli. We zijn nu al een paar weken verder dus het lijkt me sowieso niet goed. Ik weet ook niet zo goed wat ik hiermee wil. Vooral benieuwd naar reacties en ervaringen.
Als ik zo reken zou je idd dan al bijna 10 weken moeten zijn, vreemd hoor, ook al zou je late innesteling enz zou vijf weken verschil wel erg veel zijn. Om heel eerlijk te zijn lijkt het mij ook niet goed, met mijn tweede mk had ik ook zoiets en toen zei die echoscopiste ook nog of het niet kon zijn dat ik paar weken korter zwanger was, heb toen maar gevraagd waarom ik dan al een pos test had, zou dan al een pos test hebben gehad voor dat de eisprong plaats had gevonden. Wanneer moet je nu weer naar de gynaecoloog? Hou je ons op te hoogte? Mocht je een mk krijgen, bij mijn eerste mk had ik pas met tien weken rood bloed (wel tussen 5.5/7.5 bruin)... Het stoot bij mij niet vanzelf af. Veel sterkte en een dikke virtuele knuffel!!
Test je nog steeds positief? En heb je toen maar 1 test gedaan of een tijdje doorgetest? Het klinkt inderdaad niet zo heel positief. Als dit de zwangerschap is waarvan je 6 juli positief testte dan is het niet goed denk ik. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit... er klopt alleen niks van als er eerst een hartslag was en nu niet meer. De gyn gelooft dat dus niet?
Wat een lieve reacties. Ik ben er van overtuigd dat het een miskraam is. Stel dat het dat niet is, dan zou ik me ook zorgen maken want wat is er dan al die tijd gebeurd?!! Ik vind het vooral vervelend dat de gynacaeloog het weer wil aankijken en het er niet vanzelf uitkomt. Ik heb een keer eerder een MA gehad en ook een keer een gewone miskraam, maar dat was toch fijner dan het gedoe weer met pillen enzo. Is goed, ik houd jullie op de hoogte!!
Ps. Geen test meer gedaan omdat ik denk dat die nog steeds positief zal zijn. Dus dat heeft denk ik geen zin. In het begin wel een paar keer getest. Toen werd het inderdaad steeds donkerder.