Hoe verder na ingreep baarmoeder Hysteroscopie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door EvaW, 25 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvaW

    EvaW Nieuw lid

    25 feb 2019
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi dames,

    Ik ben nieuw hier op het forum.. na 3 jaar proberen zijn mijn man en ik naar België gegaan voor verdere onderzoeken, naar dr Valkenburg.

    Direct na het doen van een inwendige echo zag ze een cyste in/rond een eileider en een “vermoedelijke” Tvormige baarmoeder. Iets wat in NL compleet over het hoofd was gezien.

    Vandaag heb ik een hysteroscopie om deze vermoedens te bevestigen. Bij een inderdaad tvormige baarmoeder en aanwezigheid van die cyste, kan dit waarschijnlijk in een combi-operatie aangepakt worden. Na de Hysterocopie gaan we dan hiervoor een behandelplan maken.

    Wat ik me afvroeg is of anderen van jullie naar huis gestuurd zijn om, na een eventuele operatieve aanpassing van de baarmoeder en/of het laten verwijderen van één eileider door een cyste, het thuis weer te gaan proberen of is er doorgepakt met een traject als IVF of andere hulp?

    Ik ben mega zenuwachtig voor alle uitslagen die ik vandaag te horen krijg.. pfffff
     
  2. Katje77

    Katje77 Actief lid

    11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hoi, ik heb hier geen ervaring mee. Maar ik hoop dat de resultaten gisteren voor jou beter waren als verwacht !
    Is Heelhet vermoeden van t vorm zelfde als hartvormigheid? Dit hebben ze bij mij ooit gedacht en had ook een cyste in de baarmoeder dus moest ik een hsg en uiteindelijk geen hartvormigheid en de cyste was ook verdwenen nadien. veel succes gewenst wat het resultaat ook is, ze kunnen zoveel...
     

Deel Deze Pagina