Hoe verder na overleden kindje (met 23 weken geboren)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door belly, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Super nieuws! Ik kan me goed voorstellen dat je weekend vreselijk was! Nu genieten!

2. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Dank je wel voor de geruststellende woorden. Ik geloof niet meteen dat er iets mis is, het zijn af en toe van die steken. Maar vroeg me idd af of de eerste menstruatie anders kon zijn. Ik hoop gewoon dat het dat is. Dan zou het in ieder geval weer betekenen dat mijn lichaam weer gaat werken zoals het moet :)

@Belly: ik heb voor ik zwanger werd van die tabletten van etos geslikt. Die waren speciaal om zwanger te worden. Zat naast foliumzuur ook iets in wat helpt de cyclus regelmatig te krijgen maar ook iets van vitaminen e.d. Weet niet of het echt helpt.

@Eef: wat fijn dat alles goed is. SUPER! Geniet er van! Kan me goed voorstellen dat je het allemaal nog moet laten bezinken. :)

@Evelien: wat lief van je zoontje zeg. Krijg gewoon kippevel. Zo mooi zoals hij met Lieke* omgaat...

3. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg gewoon een glimlach van jullie reacties! Wat fijn dat iedereen zo meeleeft.

@Belly, heb inderdaad een vlokkentest gehad. Na 2 dagen hadden we de snelle uitslag en na 3 weken (gisteren dus) de uitgebreide uitslag. Bij de snelle uitslag kijken ze naar de 4 meest voorkomende syndromen. Bij de uitgebreide uitslag hebben ze heel het DNA gecontroleerd om te kijken of ze gekke dingen tegen kwamen.
    Gisteren hebben we eigenlijk een soort 20-weken echo gehad. De afmetingen van het hoofdje, buikje en beentjes ed. Hoe de hersenen eruit zien, grote en kleine hersenen en scheiding tussen de delen ofzo. De niertjes waren goed. De ruggengraat is goed en het middenrif was mooi dicht. Verder hebben ze natuurlijk naar het hartje gekeken. Beide kamers en boezems werkte en de bloedstromen waren goed. De aorta en longslagader zagen er goed uit.
    Eigenlijk hebben ze al heel veel gekeken dus. De 20-weken echo wordt voor ons nu toch een heel stuk relaxter, dat is wel erg fijn.

@Jonneke, snap dat je je ongerust maakt over de pijn. Kan eerste ongesteldheid zijn, die was bij mij ook wel wat heftiger dan normaal. Misschien een rare vraag maar je kan niet weer zwanger zijn of wel? Zou wel heel snel zijn, maar zou natuurlijk kunnen. Ik denk dat je je niet te druk hoeft te maken hoor, en anders gewoon eventjes bellen met de gyn als je het niet vertrouwd! Komt goed :)!

4. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ Hanna Mom: Helaas welkom hier, gefeliciteerd en gecondoleerd met jullie zoontje*. Knap dat jullie er weer voor durven te gaan. Wens je heel veel succes! Ben zelf 2 november bevallen van een zoontje* met 24 weken. In het nieuwe jaar willen wij er weer voor gaan. Nu willen we eerst de onderzoeksuitslagen afwachten

@ Peet: Gelukkig maar dat je niet op je buik bent gevallen! Beterschap met je enkel. Hoe was het bij de huisarts?

@ Belly: Ik gebruikte foliumzuur van de Etos en tijdens de zwangerschap heb ik een tijdje Dagravid Mama & Baby’ geslikt, maar ik had er zoveel moeite mee om die pillen door te slikken dat ik er toch maar mee bent gestopt en weer ben overgestapt op de foliumzuurtabletten van de Etos.

@ Vlinderevelien: Wat ontzettend lief hoe je zoontje met het verlies van zijn zusje omgaat! Jullie hebben samen inderdaad al veel mee gemaakt. Te veel...

@ Eef: Wat fijn dat alle uitslagen goed waren! Valt vast een grote last van jullie schouders. Nu lekker genieten. Op naar de 40 weken!

@ all: Net even de huisarts gebeld of hij me wat voor wil schrijven zodat ik kan slapen. Sinds vorige week slaap ik erg slecht. Wordt steeds wakker en begin dan te malen. Maak me vooral veel zorgen over wat (en of) er straks iets uit de uitslagen komt. 14 december hebben we pas een gesprek met de gynaecoloog. Wachten duurt lang!

5. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Voet is verstuikt, dus zal even pijnlijk blijven, na een paar dagen moet ik al wat kunnen lopen en over een week of 6 genezen. Iig niet in het gips de baarkruk op;)

Vlinder1983; vervelend dat je slecht slaapt. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. En die uitslagen duren altijd zo lang! Probeer positief te blijven. Zoveel meiden mogen toch nog een gezonde baby krijgen. Ik wist zeker dat ik vast nooit meer zwanger zou raken, was er echt zo bang voor..... En kijk mij nou.
    Ik hoop dat je iets krijgt van de arts wat de cirkel doorbreekt, zodat je even goed slaapt. Van weinig slaap word je nog zorgelijker! Sterkte!

6. MissJopie

MissJopie Actief lid

24 feb 2009
    387
    0
    0
    Oh eef, wat een goed nieuws! Ik kan me zo goed voorstellen dat je weekend vreselijk was, en de afgelopen weken zo spannend. Nu valt er een grote last van je af. Oh, wat fijn. Ik ben echt blij voor je. Genieten nu.

Verder haak ik ook even af mensen, het is me echt te druk geworden hier en kan gewoon niet op alles meer reageren. Het gaat me iets te snel nu. Ik blijf wel meelezen hoor en kort reageren.

Aan alle nieuwe meiden, welkom hier. Hopelijk vinden jullie hier veel steun.

Peet, pas goed op jezelf wil je ;). Die buik is niet gemaakt om op te vallen.

Ikke verder geen spannend nieuws. Begin langzaam maar ns te
    ovutesten. En ben gewoon wat moe'er dan normaal, dus duik nu ook weer lekker mn bedje in.

7. VlinderEvelien

VlinderEvelien Actief lid

17 mei 2011
    268
    0
    0
    @MissJopie, ik miste je al ;) het is hier idd drukker geworden, maar dat komt ook in vlagen volgens mij, ik ben 's ochtends wel actief maar later op de dag kak ik altijd in :p... dan lees ik nog weleens op de mobiel mee.. Succes met de ovutesten, liefs Evelien
    ps. tien uur lig ik al in mijn bedje hoor ;) is jouw zoontje 's ochtends ook zo vroeg wakker?

@Peet, oef met gips de baarkruk op, heeft idd een vriendin van mij gehad, zat toch best in de weg, vooral met persen ongemakkelijk.. Geluk dus dat ie verstuikt is, moet je nu toch echt rustiger aan doen..:p

@Vlinder, slaapproblemen zijn idd vervelend, hoop dat je hier wat hulp bij kunt krijgen..De zorgen zijn niet niks over hoe/wat, de buitenwereld kan dan makkelijk praten, maar jij moet goed voor jezelf zorgen, en een goede nachtrust heeft zeker effect op een goede dag! Bij mij viel er ook een hele last van me af, toen bleek dat we niet erfelijk belast waren, ik ben ook veel zorgelijker geworden na dit jaar, ben eerder bang iets te hebben etc.. of dat mensen om me heen ziek worden, het is allemaal minder vanzelfspekend geworden.. Succes ermee!

@Jonneke, is de pijn weer iets afgezakt?

@Eef, jij hebt vast wel lekker geslapen ;) of nog last gekregen van de spanningen die van je afvallen? Heb ik zelf namelijk "last" van, van te voren ook opgefokt zijn, dan komt de opluchting, en daarna de ontlading... Lekker potje huilen.. Ben zelf nu druk aan het dromen over as echo volgende week, gelukkig in de droom was alles goed :)... werd met een fijn gevoel wakker vanochtend..

8. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Heey dames,

Het gaat erg snel hier.

@ vlinder: vervelend slaapproblemen, heb er nu ook last van. Overdag denk ik niet meer zo veel aan wat allemaal gebeurt is maar dat komt dus 's avonds wel eruit. Ik denk dat het ook vrij normaal is, maakt het niet minder prettig hoor.

@ eef: proficiat, ik las het bericht gisteren en kreeg er tranen van in mijn ogen. Meid wat fijn voor je!

@ Hanna: wij gaan er ook weer voor in het nieuwe jaar. Heel veel succes! Wij hebben de gedachte: nieuw jaar, nieuwe kansen.

@ Belly: ik gebruikte foliumzuur van AH merk. Die waren lekker klein.

@ Peet: wat een domper he! Hoop dat je je snel beter voelt.

Naja zoals ik zeg overdag is het hier rustig en 's nachts is vreselijk het niet kunnen slapen. Maandag ben ik ook niet naar het werk geweest had een vreselijke nacht achter de rug. Vandaag is mijn teamleider langs geweest en hij wil dat ik het voorlopig toch nog rustig aan doe. Komende weken mag ik komen wanneer ik wil en gaan wanneer ik wil en tijdens de proefwerkweek in begin december mag ik een paar uur toezicht houden. In januari start ik dan weer met lessen te geven. Ik vind het wel allemaal lang duren maar misschien inderdaad maar beter zo.

Het is nu 3 weken en 1 dag geleden maar het lijkt veel langer. Hadden jullie dat ook?

XXX roompje

9. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Wat een reacties allemaal. Even een poging om op de meeste dingen toch even kort te reageren :)

@Vlinder1983: Vervelend dat je zo slecht slaapt. Heb je iets voorgeschreven gekregen? Ik hoop dat het je een beetje helpt. Want goed uitgerust zijn is wel belangrijk om overdag een beetje vooruit te komen. Maar dat die uitslagen nog zo lang op zich laten wachten is natuurlijk ook wel erg spannend! Ik hoop dat je die weken een beetje doorkomt. Denk je er veel aan?

@Peet: Vervelend van je voet maar gelukkig niet in het gips. Nu maar even rustig aan doen dan! Hopelijk lukt dat een beetje.

@Evelien: Wat fijn dat de droom over de echo goed was! Laten we hopen dat het in het echt ook zo is. KOmt nu wel steeds dichterbij! Spannend. Gister eerste keer naar psycholoog geweest. Bleek een intake te zijn ipv eerste gesprek. Denk wel dat ik er iets aan ga hebben. Ze gaan me helpen met tempo bepalen waarin ik dingen kan doen. Sommige dingen heb ik de neiging om uit te stellen (Wel al een heel stuk minder dan paar weken geleden) en andere dingen wil ik te snel. Daarnaast gaan ze me helpen bij het leeg maken van mijn hoofd. Dus hopelijk helpt dat. Dat ik aan het werk kan zal denk ik nog wel even duren, helaas. De pijn in mijn onderbuik is wel weer iets gezakt. Maar het komt ook met momenten opzetten. Ik maak me er nu niet meer zo druk over nu ik hier hoorde dat meerdere meiden hun aankomende ongi anders ervaarden.

@Roompje: Wat knap dat je alweer aan het plannen bent voor je werk. Maar is dat slim? Ik wilde ook zsm weer aan het werk maar ik merk ook dat ik nog te veel wisselende dagen heb. Op die manier hebben ze natuurlijk niks aan me op het werk. Uit jouw verhaal begrijp ik dat ook wel een beetje. Denk wel goed aan jezelf en als je straks merkt dat het niet lukt om in januari weer voor de klas te gaan staan denk dan niet dat je het moet gaan doen maar neem wel de tijd die je nodig hebt. Fijn natuurlijk als het lukt maar voel je niet schuldig wanneer het niet lukt. Wat je zegt over dat het zo lang geleden lijkt dat je kindje geboren is herken ik wel. Ik heb dat ook. Ik vind het wel heel raar zo te ervaren want eigenlijk is het nog helemaal niet zo lang geleden. Maar ik denk dat het ook komt dat je er zo veel mee bezig bent in je hoofd dat het zo soms voelt. Van de andere kant, nu ik terugkijk op alles vind ik de weken heel erg snel gegaan.

@Eef: Fijn dat ze alles zo goed hebben kunnen bekijken op de echo. Dat moet wel een heel fijn gevoel geven. Je vroeg of ik niet zwanger kon zijn. Ook daar heb ik over nagedacht hoor. Het zou kunnen maar verwacht eigenlijk van niet. Ons seksleven is nog maar minimaal op gang gekomen. Maar één keer is natuurlijk genoeg om raak te zijn ;) Verwacht eigenlijk dat de menstruatie er aan moet komen. Ik wacht gewoon even af.

10. belly

belly Actief lid

3 dec 2010
    136
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Peet, gelukkig geen gips, hoop wel voor je dat het snel genezen is! Hoeveel weekjes moet je nu nog? Is dat dan alweer zo snel gegaan joh?

@evelien, spannend 1 dec je echo. Komt al dichterbij, ik ga voor je duimen!

11. belly

belly Actief lid

3 dec 2010
    136
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Roompje,

Neem gewoon je tijd! Voel je niet schuldig tov je werk! Fijn dat ze al met zo'n plan komen, toch? Denk nu eerst aan jezelf!

12. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Ben gisteren gebeld door de huisarts en de uitslag van de vruchtwaterpunctie was binnen. Tot nu toe hebben ze nog niks gevonden (de 3 belangrijkste trisomieën zijn uitgesloten), maar ze willen het nog verder onderzoeken. Dat kan max. nog 3 maanden duren. Ik had verwacht dat ik, na deze uitslag, wel beter zou kunnen slapen, maar helaas. Weer een rotnacht achter de rug. Vanavond toch maar eens de slaappillen uitproberen. ;) Die mag ik niet langer dan 2 weken achter elkaar slikken, anders raak je er aan verslaafd.

Ik kan het me niet meer herinneren, maar zijn hier meiden die van te voren ook niet wisten waaraan de baby is overleden en dit pas na de uitslagen te horen kregen? Hoe lang heeft het gehele onderzoek bij jullie ongeveer geduurd? Ik maak me ook het meeste zorgen dat ik nooit meer een baby zal krijgen. Maar ik begrijp wel dat dat de worst case scenario is. Gelukkig hebben we hier een paar goede voorbeelden in deze groep dat het ook goed kan gaan, dus daar houd ik mij aan vast! :)

13. VlinderEvelien

VlinderEvelien Actief lid

17 mei 2011
    268
    0
    0
    Hoi Vlinder, wat jammer dat de uitslag nog geen rust mag brengen, en je nog een tijdje moet afwachten. Bij ons was al bekend dat ons dochtertje een ernstige hartafwijking had, we wisten al van hoe/wat, lijkt me erg moeilijk voor je in deze situatie, telkens afvragen hoe dit nu heeft kunnen gebeuren met Valentijn*? Even wat anders, hoe gaat het met jullie huis? Kun je daar nog een beetje op focussen? Moet je nog meubeltjes shoppen etc? Ik hoop gewoon voor je dat je strakjes in je nieuwe huis lekkerder mag slapen, al besef ik me ook wel, dat ook daar beladenheid hangt ivm jullie toekomstplaatje...

Wat betreft de zorg of je ooit nog een babytje gaat krijgen, klinkt heel logisch en herkenbaar! Ik heb zelfs nog nagedacht over adoptie, nog maar enkele maanden geleden, en inmiddels toch nog een kadootje 11 weken zwanger.. Je kunt idd nog niets zeggen over de toekomst, gelukkig maar dat we niet om het hoekje kunnen kijken, voor de ellendige dingen, maar ook zeker de mooie dingen, want dan blijven het nog verassingen... Kan me wel voorstellen dat je daarom nog in afwachting bent van jullie uitslagen, ik wens je het allerbeste en voor dit moment een goede nachtrust!

14. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Heey dames,

dat met de nachtrust ben ik niet alleen schijnbaar. ik slaap s nachts niet en doezel alleen wat. mijn hoofd blijft maar de hele nacht malen met het gevolg dat ik opsta kapot en knallende hoofdpijn. heb ook een afspraak gemaakt met de huisarts kan morgen terecht.

ik wil namelijk geen slaappillen dus ff kijken welke opties hij voor me heeft.
    Ik heb het idee dat ik de oorzaak moet aanpakken en dat is het malen dan komt het slapen vanzelf wel.

toch?

15. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik lees nu een paar dagen mee met dit topic en wilde even laten weten dat ik steun vind in het lezen van jullie verhalen. Ik vind het fijn om te lezen dat de meesten van jullie al weer wat positiever in het leven staan, dat geeft mij wat meer vertrouwen dat er voor ons ook hopelijk beter tijden zullen komen. Ik vind het super om te lezen dat sommigen van jullie alweer een wondertje mogen verwelkomen, wij zijn nog niet zover, maar het is ook nog zo vers.

Ik wil wel wat meer vertellen over onze situatie, dat lucht denk ik op, maar weet niet of dit de juiste plek is?

Liefs van mixedbeeb

16. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    @Mixedbeeb: Welkom hier. Allereerst gefeliciteerd met jullie kindje van wie jullie helaas kort geleden ook weer meteen afscheid hebben moeten nemen. Natuurlijk kun je hier je verhaal doen en meekletsen. Zo zijn we hier allemaal terecht gekomen. Je kan ook een nieuw topic openen, net wat jij zelf het fijnste vindt! Toen ik hier begon met meelezen heb ik het beide gedaan. Kijk gewoon wat voor jou het fijnste is.

@Vlinder/Roompje: het slecht slapen herken ik niet helemaal. Maar mijn hoofd zit wel altijd heel erg vol waardoor ik minder goed slaap dan anders en ook veel langer in mijn bed lig. Ik denk ook dat ik de oorzaak aan moet pakken en moet proberen mijn hoofd leger te krijgen maar ja, hoe doe je dat? Roompje: ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen.
    Vlinder, ik hoop dat de slaapmedicatie wel helpt om weer een beetje bij te tanken. Fijn om te horen dat de eerste uitslagen binnen zijn en dat die uitslagen goed zijn. Maar wat slopend dat je nog zo lang moet wachten op de rest van de uitslagen. Wij wisten ook al tijdens de zwangerschap dat ons kindje het downsyndroom heeft dus ik heb daar verder geen ervaringen mee. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt meid!

17. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Er wordt hier veel gekletst! Kan het niet eens allemaal bij houden haha. Sorry als ik niet op alles reageer hoor, maar probeer alles te lezen en leef met iedereen mee!!

@Mixedbeeb, Welkom hier (helaas natuurlijk)! Natuurlijk mag je hier je hart luchten en mee praten over alle vervelende dingen maar natuurlijk ook over leuke dingen. Je bent hartstikke welkom hier hoor, zoals iedereen!

@Hanna..., sorry weet even niet de precieze naam, maar zag nog een nieuwe naam voorbij komen. Ook helaas welkom hier. Hoe gaat het met je?

@Roompje en Vlinder1983, wat vervelend dat jullie zo slecht slapen. Ik herken dat wel een beetje hoor. Ben zelf een ontzettende piekeraar en lig 's nachts over vanalles en nog wat te denken. Ik ga dan vooral voordat ik naar bed ga in bad ofzo, dan kan ik dan lekker even over alles piekeren en nadenken, zodat mijn hoofd wat leger is voordat ik naar bed ga.
    @Vlinder, bij ons was al bekend dat het een hartafwijking was voordat ik ging bevallen. Weet eerlijk gezegd niet hoelang het heeft geduurd totdat we de uitslag hadden. Ik dacht iets van 3 weken ofzo, dus dat viel wel mee. In ieder geval fijn dat de meest voorkomende dingen zijn uitgesloten! De kans is volgens mij dan ook veel kleiner dat ze op de rest van het DNA nog iets vinden. Daarnaast hoeft het ook niet zo te zijn dat als er iets erfelijks gevonden wordt, het meteen het slechtste is van het slechtste. Ik snap je angst, maar als het bij ons erfelijk was geweest, hadden we geloof ik iets van 10% kans op herhaling. Dat is natuurlijk niet super weinig maar de kans is dan nog steeds heel groot dat het wel goed is. En ze kunnen tegenwoordig zo veel. Misschien makkelijk gezegd, maar echt niet meteen het ergste denken! Ook voor jullie gaat de zon weer schijnen en ik hoop op een heel mooi wondertje voor jullie!!

@Jonneke, Hoe gaat het met je? Heb je nog pijn?

@Belly, voel jij je een beetje ok? Heb je er een fijn gevoel bij dat je al een klein stapje hebt gezet richting een volgende zwangerschap (ik bedoel foliumzuur dan he)?

@Peet, Hoe is het met je enkel? Is het niet heel lastig met krukken en die dikke buik? Olifantendracht en krukken is niet zo'n goede combinatie he ;):D.

@MissJopie, hoe gaat het met jou? Durven jullie er weer een beetje voor te gaan, na de vorige teleurstelling?? En voel je je een beetje ok? Snap dat je het niet meer bijgelezen krijgt haha, daar heb ik ook last van af en toe.

@Vlinderevelien, ik ben al heel de week aan het bijkomen van alle stress en spanning. Kom gewoon niet bijgeslapen en sleep me echt door de werkdagen heen. Maar ben echt zo gelukkig :)! Heb ook helemaal zin in de feestdagen nu. Ik ben blij dat we na een kl*te Pasen, "Goede"vrijdag, verjaardag en moederdag nu eindelijk wel een beetje kunnen genieten van de overige feestdagen. Hoewel ik me ook wel besef dat dat voor velen anderen hier niet het geval is, en dat doet me dan wel weer zeer. En wat denk je dat het wordt?

Liefs Eefje

18. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ Evelien: Met het huis schiet het op. Het spant erom of het nog voor de kerst wordt opgeleverd of vlak daarna. Dat geeft ook de nodige afleiding straks. Maar misschien wordt het ook extra confronterend dat de babykamer voorlopig leeg zal blijven. De grote dingen zijn inmiddels gekocht (badkamer, keuken en vloeren). De meubels die we nu hebben nemen we eerst mee en als we dan weer genoeg gespaard hebben zullen we die ook vervangen. Ik mag van mijn vriend alle accessoires aanschaffen, dus dan kan ik mij flink uitleven :D. (tenzij ik iets roze uitzoek met bloemetjes, want daar gaat meneer natuurlijk niet meer akkoord :p)
    Aangezien we naar een andere stad verhuizen, moet ik ook weer op zoek gaan naar ander werk. Ik hoop wel dat ik snel iets vind, want te lang thuis zitten lijkt mij ook niks.

Inderdaad, jij bent 1 van de voorbeelden die ik in mijn achterhoofd houd. Ik besef ook dat het natuurlijk wel goed kan gaan. Stiekem zou ik best om dat hoekje willen spieken (alleen om te kijken of er nog een baby in aantocht is dan he :p)

@ Roompje: Hoe lang heb jij nu last van de slaapproblemen? Ik heb het nu 1,5 week. Het gekke is dat ik de eerste 2 weken na het overlijden goed heb kunnen slapen, maar nu begin ik te malen over wat er uit de uitslagen komt. Ik ben normaal gesproken ook anti slaappillen, maar ik merk aan mijzelf dat ik er een beetje aan onder door ga. Het liefst pak ik het ook aan bij de oorzaak. Maar op die uitslagen heb ik helaas geen invloed. Waar lig jij veel van wakker?

@ Mixedbeeb: Helaas welkom hier. Wat ontzettend jammer dat ook jullie al veel te snel afscheid hebben moeten nemen van jullie kindje. Natuurlijk mag je met ons mee kletsen. Daar zijn we voor :)

19. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Tja Eef, ben waarschijnlijk een beetje een doemdenker op dit moment ;). Eigenlijk kan ik me het ook niet voorstellen dat we geen gezonde baby kunnen krijgen...en anders zijn er misschien nog andere mogelijkheden. Nou ja we moeten sowieso nog wachten tot 14 december. Hopelijk zijn alle uitslagen dan al binnen en krijgen wij ook groen licht. Vind het ontzettend fijn dat jij weer helemaal gelukkig bent! En dat is je (en iedereen trouwens) hartstikke gegund!

20. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Tja Eef, ben waarschijnlijk een beetje een doemdenker op dit moment ;). Eigenlijk kan ik me het ook niet voorstellen dat we geen gezonde baby kunnen krijgen...en anders zijn er misschien nog andere mogelijkheden. Nou ja we moeten sowieso nog wachten tot 14 december. Hopelijk zijn alle uitslagen dan al binnen en krijgen wij ook groen licht. Vind het ontzettend fijn dat jij weer helemaal gelukkig bent en kan genieten van de zwangerschap! En dat is je (en iedereen trouwens) hartstikke gegund!

Deel Deze Pagina