@ Eef! Super, dat moet een goed gevoel geven! En ook alweer op de helft....die van mij is al groot idd, haha. Ik kan nu echt z'n voeten en billen duidelijk door m'n buik heen voelen. Erg leuk. Net even naar de stad gefietst om het glazen huis te bekijken, zeer gezellig daar. Kon als zwangere doos niet te lang blijven natuurlijk en ik wilde nog naar de babywinkels....... Uitverkoop is begonnen en heb uiteraard nog lang niet genoeg! Mixedbeeb, zo suf, ik was vorige week in t lumc en ik heb niet naar de herdenking gevraagd. Nu moet ik volgende week weer, dus dan zal ik vragen.. Of misschien beter; ik stuur de maatschappelijk werkster een mailtje. Dat het gescheiden is, tjaa, ik weet niet wat ik daarvan dan van vind eigenlijk. Is dat dan de 24-wekengrens? Pittig trouwens dat gesprek naast de deur waar je kindje stierf. Phoe....... Onvoorstelbaar waar jij doorheen moest en gaat......
Om nog even terug te komen op de discussies van avatars en foto's. Ik heb me maar ingehouden en niet gereageerd. Maar de opmerkingen van ZG schieten me echt in het verkeerde keelgat. Heb niet gereageerd maar wil hier toch even mn frustratie kwijt . Zou vanalles willen zeggen, maar hou de eer wel aan mezelf. Ga me niet verlagen tot haar niveau. Sorry moest ik nog even kwijt .
Heb trouwens ook geen idee over welke avatar het gaat. Heel stom maar ergens word je toch nieuwsgierig .
Mixedbeeb en Lara: wat een mooie foto's! Ik vind het altijd speciaal om overleden kindjes te zien. Dank je wel dat jullie ze wilden delen. Ik heb toevallig gister twee fotos in mijn fotoalbum gezet. Dus degene die mij toegevoegd hebben kunnen die bekijken. Gister had ik zo'n dag dat er helemaal niets uit mijn handen kwam. Ik wilde zo veel maar kwam tot niks. Toen ben ik het forum en mijn persoonlijke pagina maar eens door gaan spitten Mixedbeeb: heftig hoor dat je een gesprek had in de kamer naast waar je zoon* geboren is. En dan moet je nog het gesprek in. Eef: wat fijn dat de echo goed was. Kan me voorstellen dat het ook dubbel is.
@ Eef: wat fijn dat alles goed is! Maar het schiet toch op he, al op de helft! Je kan zeker niet wachten tot je hem of haar in je armen hebt, lijkt me zo?!? Dames hier vandaag op nacontrole geweest bij de gyn. Alles was prima omdat ik al ongesteld was geweest,en dat het maar twee dagen was maakte niets uit! We mogen gewoon weer gaan beginnen, hij hoopte ons snel weer te mogen ontvangen! YEEEY! Hopen dat het ook zo mag zijn dan! Op naar 2012: weer werken en weer beginnen met zwanger te raken!!!! xxx
Wat een goed nieuws Roompje! Hier ook weer ongesteld (EINDELIJK!) haha! Nooit gedacht dat ik daar blij mee zou zijn. Zondag had ik een klein beetje bloed verlies en dacht YES! Nu komt het. Was het ineens weer over... Maar vandaag is het dan toch echt zo! Nu weer hopen dat het snel raak is! Wij gaan er ook weer voor.
Heey Jonneke wat fijn! Ik vond het heerlijk om weer ongesteld te zijn! Toch een soort van nieuw begin?!? Ik heb jullie foto's ook bekeken, het blijft toch bijzonder en mooi! Heb zelf ook foto's toegevoegd van onze meid! XXX
@ jonneke en Roompje! Gefeliciteerd! Zeer goed, weer een stap verder, tenminste zo ervaren ik het... @ Eef. Ik heb wel gespiekt op het forum, ze verwijzen er meerdere keren naar. Ook de dame in kwestie heeft gereageerd, was vrij relaxt eronder. Op het ene forum betrof het de foto's, op het andere forum de avatar. Gedoe iig. Zou niet kijken, je ergert je kapot
Ja ik zie het ook zeker als weer een stap in de goede richting. Eerst zag ik er ook wel tegenop. Zo van: dit had eigenlijk niet zo moeten zijn. Nu kan ik me daar wel overheen zetten en denken dat het een eerste stap is in de goede richting. Hoe moeilijk ook. Roompje, ook jouw fotos net even bekeken. Mooi hoor. Zo klein maar zo mooi.
Dankjewel voor alle lieve reacties. En wat een mooie foto's allemaal! @Jonneke en Roompje, wat fijn dat jullie er weer voor willen en kunnen gaan! Ik hoop echt zo van harte dat het geluk jullie weer snel tegemoet komt! Op naar 2012 !!
Hoi iedereen, wegens technische problemen met mijn laptop al even niet mee kunnen kletsen, via de mobiel wel op de hoogte van alles wat er besproken is. voel me beetje onbemand ha ha! Hier alles ok, ben een midweek in de relaxed stand, ergens in brabant, bevalt me wél... Dus binnenkort klets ik weer met jullie verder, mis jullie wel beetje liefs evelien
Meiden bedankt voor de lieve reacties op onze foto's. De foto's zijn inderdaad gemaakt door Make a memory. Roompje en Jonneke, fijn dat dat jullie weer ongi zijn, ik wacht het nog even af, al moet ik zeggen dat het wel fijn zou zijn als het begon, dan weet je in ieder geval dat alles weer werkt zeg maar. En inderdaad op naar 2012! @Peet tja ik weet ook niet zo goed hoe het zit, maar volgens mij heeft het meer te maken met de afdeling waar je onder valt, dus NICU en kindercardiologie in ons geval, zij doen het samen. De herdenkng is net geweest en ze doen het twee keer per jaar, dus het zal nog wel even duren voor ons. Ik ga zo nog eens even kijken naar de foto's in jullie albums.
Wat betreft die discussie; ik denk echt dat de meeste dames het niet slecht bedoelen maar er gewoon echt niets van begrijpen. Laten wij dan maar blij zijn voor hun. Er is maar 1 dame waar ik kwaad van wordt. Ze vindt de confrontatie met een avatar van een overleden kindje, luguber, smaakloos, niet kunnen en ongepast. Het grappige hieraan vind ik dat ze eerder in dat topic niet eens doorhad dat het een vlindertje betrof. In een ander topic herhaalt ze haar worden met het verhaal dat ook zij weet hoe het is om een overleden kind te hebben. Ik persoonlijk snap haar niet maar accepteer wel dat zij haar kindje niet op het web wil hebben. Wat ik dan erg vind is dat dat andersom dus niet zo is maar goed........ook dat is iets wat ik zal moeten accepteren.....
Even snel een vraagje: Zondag had ik een klein beetje bloedverlies dus dacht dat mijn menstruatie op gang kwam. maandag weer niets. Gisteren begon het weer maar s avonds weer niks. Herkennen anderen dit? Ik had gehoord dat de eerste keer heftiger kon zijn met meer bloedverlies, maar dit het tegenovergestelde... Klopt dat wel?
Ik weet het niet, ik dacht hier ook dat het er was, maar het is bij 2 keer wat bruinverlies gebleven.
Hier gelukkig weer ongesteld! Joehoe alles doet het nog! Helaas kunnen wij nog niet beginnen. Eerst de bloedtest afwachten die in februari plaats gaat vinden. Daarna mag ik pas beginnen met foliumzuur. We hopen in maart ook weer van start te kunnen gaan. De relatie met mijn vriend is ook hechter geworden door alle gebeurtenissen. We kunnen er goed over praten, met elkaar, maar ook met anderen. Vanavond voor de eerste keer op kraamvisite. Wel spannend. Wat een mooie fotos hebben jullie geplaatst! @ Lara: Vind het knap dat je die meiden hebt aangesproken. Wilde eerst ook reageren, maar heb het toch maar niet gedaan. @ Jonneke en Lara: Ik herken het niet wat betreft de menstruatie. Ben zelf vrij heftig ongesteld. @ Eef: Gefeliciteerd met je goede echo! Nu lekker genieten meid. @ Petra: Bij jou schiet het al op. Het aftellen is begonnen!
Waarom krijg jij een bloedtest dan vlinder als ik vragen mag? HIer vandaag mijn manager op bezoek gehad, en ze gaf gelukkig zelf aan dat ik niet aan het eind van mijn verlof vast moet houden, als het nog niet gaat half januari ga ik de ziekte wet in en er volgt dan een reintegratie project. Valt echt een last van mij af nu, nu kan ik me echt gaan richten op herstel en verwerken... Gisteren heb ik de asring op kunnen halen , die heb ik laten maken met de as van ons zoontje erin verwerkt. Hij is precies zo geworden als dat ik bedoelde en ben er echt heel blij mee. Zal er een foto van in mijn album zetten. En toen stond er vandaag de postbode aan de deur met een pakketje. Mijn nichtje heeft een armband laten maken bij NOOSA amsterdam met 2 fototjes erop , 1 van ons zoontje* en 1 van ons dochtertje , zo bijzonder lief van haar. Ik zie haar heel weinig, maar dan uit zo een onverwachtse hoek zo een groot gebaar.....
Wat ontzettend lief van je nicht!!! Ik kreeg een paar dagen na mijn bevalling de felicitas zwangerbox thuis geleverd, terwijl ik die al had opgehaald en ook had aangegeven daar wat er was gebeurd .