Hoe verder na overleden kindje (met 23 weken geboren)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door belly, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Frenzy,

Natuurlijk ben je welkom hier!!!
    Alweer 29 weken zwanger, dat wordt al bijna aftellen :D!
    Ben we een stuk geruster nu alles goed is met de 20-weken echo, maar moet zeggen dat ik nog stikonzeker ben. Bij alles wat ik doe vraag ik me af of het wel goed is of niet. Wordt soms helemaal gek van mezelf. Voel me bijna al schuldig en onzeker als ik een keer hard moet drukken op het toilet :) sorry hoor voor deze mededeling, maar wordt echt een beetje gek van mezelf.
    Aan de andere kant heb ik er ook weer heel veel vertrouwen in, dus het is ook allemaal een beetje dubbel.

@alle anderen, voel me bijna een beetje schuldig, maar eigenlijk heb ik best zin in de feestdagen. Tuurlijk hadden ze heel anders moeten zijn dan nu. Aan de andere kant, op "goede"vrijdag dit jaar kreeg ik te horen wanneer ik zou gaan bevallen. Met pasen was ik nog zwanger in de wetenschap dat we de zwangerschap moesten beëindigen. 26 april bevallen. In de 3 weken erna nog koninginnendag, MOEDERDAG :( en mijn verjaardag. Heb dit jaar al zoveel klote "feest"dagen gehad, en het zag er even naar uit dat ook deze feestdagen klote zouden worden, aangezien ook deze zwangerschap niet vlekkeloos verliep. En ik heb eigenlijk nu echt zoiets van en nu ga ik lekker genieten en het jaar 2011 eens wegknallen en goed afsluiten.
    Tuurlijk zal ik ook wel even mijn moeilijke momenten hebben, gezien we eigenlijk deze dagen met ons zoontje hadden moeten vieren.
    Voor veel van jullie is het natuurlijk nog heel vers en ook heel anders, en dan zou ik ook echt dik op zien tegen al die dagen. Maar voor mn gevoel ben ik de enige hier die wel een beetje zin heeft in de feestdagen :).

Liefs

2. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Nee hoor Eef, ik zie er ook echt niet tegenop. Ik heb alleen niet zo superveel met kerst. Oud&nieuw vind ik normaal gesproken erg leuk, maar vorig jaar was ik spuugmisselijk en dit jaar echt hoogzwanger. Dus dan mis ik het echte feesten wel. Met oud& nieuw zal het wel even emotioneel worden ivm de terugblik en vooruitblik, maar ik houd m'n man gewoon stevig vast.

Ik ben ook bezorgd btw; vandaag even in het ziekenhuis geweest, voor zekerheid urine-check etc. Heb erg veel harde buiken en een menstruatie-achting gevoel. Moet me even rustig houden, maar t was allemaal niks ernstigs.
    Het is bijna te mooi om waar te zijn, dat denk ik........

3. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Och; op goede vrijdag is Christian gecremeerd..... Bizarre dag eigenlijk!

4. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ peet; thx meid :) Eigenlijk een rare dag om te cremeren 'goede vrijdag'?

@ Eef; ik heb dat ook wel, beetje de angst dat ik te vroeg beval, het alsnog fout gaat etc. Maar ik merk ook dat heel erg geniet van deze zw-schap, denk juist omdat ik nu weet hoe het voelt als het je afgenomen wordt!

Ik snap het met de feestdagen, jij hebt al genoeg vervelende dagen gehad. Dan is het wel fijn dat je alsnog een 'normale feestdag' kunt vieren he!

Wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend? In mei?

5. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Peet, dat is inderdaad een hele rare dag voor een crematie. Fijn dat er niks ernstigs was. Ik was vorig jaar ook zwanger met oud&nieuw en nu ook weer. Is wat minder uitbundig dan he ;). Maar van de 5 stellen waar we het mee vieren zijn er 4 in verwachting, dus de kinderchampagne zal rijkelijk vloeien :D.

@Frenzy, ik ben 8 mei uitgerekend. Heb inderdaad wel dat ik er veel bewuster van geniet. Als ik m voel schoppen besef je des te meer hoe bijzonder dat is. En mijn man kan m de laatste dagen ook voelen, dus het is ook wel fijn om dat fijne gevoel te kunnen delen.

@Belly en MissJopie, hoe gaat het met jullie? Al even niet meer gehoord.

@Alle anderen, hoe gaat het ermee? Als ik jullie verhalen soms lees en alles is nog zo vers, dan voel ik echt mijn eigen verdriet en ellende weer toen alles nog zo vers was. Ik hoop dat jullie veel steun krijgen van de omgeving en het hoe moeilijk ook toch een beetje een plekje kunnen geven. En ik hoop natuurlijk ook op heel veel nieuw geluk!!! Ik zeg 2012 wordt gewoon een heel mooi jaar!! Dat moet gewoon.

Liefs Eefje

6. VlinderEvelien

VlinderEvelien Actief lid

17 mei 2011
    268
    0
    0
    Vorig jaar kerst was ik ook zwanger, én hondsberoerd, voel me nu veel beter gelukkig! Eef, je krijgt nu echt een mooi moederdag kado als ik je uitgerekende datum zo zie!

Welkom frenzy, kwam je ook al eens tegen in het andere topic, fijn dat je mag gaan aftellen tot de baby komt, vind trouwens de naam van je zoontje loek* héél mooi!mét mij gaat het goed, voel me echt zwanger, én ukkie deze week echt voelen trappen, geweldig! Heb 1 gezonde zoon, over paar weekjes wordt hij 4. dit mijn 4e zwangerschap en het genieten gaat me goed af!

Zit hier te tikken op de mobiel, wil meer reageren, maar dat houden jullie nog tegoed!
    Peet, onze crematie viel op ons 7 jarig samenzijn, de dag die ons verbind, de dag dat we onze dochter moesten loslaten... Ik ben 2 dagen ná eef bevallen, hier ook al genoeg rotdagen gehad, koninginnedag was vreselijk! Alsof de wereld feest vierde, ben die middag geflipt, niemand kwam langs... De dag er voor de trouwdag van kate en william, en pasen zat ik met een rose biertje, foei 22 weken zwanger, paar dagen voor de bevalling dronk ik een glaasje voor de spanningen, was wel heel vreemd!

Hier dus ook rustig naar de feestdagen, maar emoties zullen zeker voorbij komen...

7. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Ohw, dat doet me denken ( glaasje voor de spanningen / bevalling) aan de twee weken dat mijn man en ik wachtten op eigenlijk het overlijden van Christian in m'n buik. Wat doe je dan? Neem je dan nog je zwangerschapsvitamines? Alles waar je je strikt aan hield? En inderdaad een glaasje voor de spanning......

Vreselijke tijd, gelukkig alweer een poosje terug. En wat was ik trots dat hij nog zo sterk was, z'n hartje bleef z'n best doen. Maar ik heb hem ook echt gevraagd om alsjeblieft alvast maar te gaan, het was zo zinloos....

Voor Christians eerste verjaardag heeft hij een broertje, daar ben ik zo blij mee. Tja.... Dan maar twee x kerst en oud&nieuw zwanger;)

8. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Koninginnedag, vreselijk inderdaad. Ik ben de stad in gegaan ( was ongeveer 8 weken na de bevalling) ik voelde me net een alien..... Al die feestende mensen. Van een afstand stond ik naar de band te kijken... Brrrr

@ Eef, dat is wel fijn, met meerdere zwanger met oud @ nieuw. Lang leve de kinderchampagne! Bij ons komen goede vrienden, vrees dat ze alledrie langzaamaan aangeschoten raken, haha....

@ Frenzy, ja, was inderdaad een vreemde dag. Maar anders moesten we weer langer wachten. Het duurde al zo lang omdat we oorspronkelijk hadden gekozen voor de gezamenlijke crematie en uitstrooien over het sterretjesveld. Ik ben trouwens wel blij dat Christian nu bij ons is en dat het anders liep. We hebben natuurlijk wel gegrapt over die speciale dag. ( wie weet staat hij op...... Ach inside- jokes die je alleen als ouders mag maken;)

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Eef; jij bent dus ook best dicht bij je engeltjedag uitgerekend? Apart hoor, ben je daar niet meer bezig, wat als je op de dag van je zoontje bevalt? Ik ben 11 maart uitgerekend, het zou zomaar kunnen dat ik op Loek zijn dag beval....

Fijn dat je wel geniet van de zw-schap! Ik heb dat echt heel sterk nu! Ondanks de angst ben ik zo dankbaar voor dit wonder...

@ Vlinderevelien; dankje meid, wij zijn ook heel trots op zijn naam! Vind het vaak ook jammer dat ik zijn naam niet vaak kan gebruiken (als jullie begijpen wat ik bedoel...) Bizar is dat met die feestdagen, herken je 'feest vierende mensen beeld'. Ik ben donderdag bevallen, vrijdag begon de carnaval... Ik herinner me nog dat de optoch met luide toeters en bellen door het dorp ging (vlak achter ons huis....) en ik kon alleen maar huilen, het voelde zo oneerlijk, iedereen was aan het feesten maar wij waren in diepe rouw.... Zo dubbel!

Fijn dat de zw-schap goed gaat en leuk hoor zo een 4 jarige kleuter!

@ Peet; tja bizar meid, als Christian zijn Engeltjesdag is dan heeft hij al een broertje! Mooi hoor meid! Jullie heb eerst nog gekeken of Cristian zelf zou overlijden in jou buik? Vaak zijn ze zo sterk he! Ik weet het dat het bij jullie zo lang duurde voordat hij gecremeerd werd. Loek is 17 maart gecremeerd, vrij snel vond ik zelf.

@ Feestdagen; moederdag/ konningendag/ pasen; ik ben ze voornamelijk door gekomen door lekker wat witbiertjes te drinken, maar of het nu echt gezellig was?

10. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    @ Eef en Frenzy.... Zeer dichtbij de uitrekendata en geboortedata... Ja, de kans is klein inderdaad.... Maar toch. Stel je voor. Hoe kijken jullie daar tegenaan?

11. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Over Chris, ja idd. We hebben even gewacht om te kijken of hij zelf zou gaan. Heel vreemd, om de paar dagen even het hartje luisteren maar niet om het te horen, juist in de hoop dat het klaar voor hem was. Vervelende weken. Toen weer naar het ziekenhuis om met de echo te kijken. Als je dan ziet hoe dat vocht zich verspreidt in zijn lichaampje. Zo zielig. Toen hebben wij voor hem besloten. Nog steeds voelt dat als een zeer grote daad van ouderliefde.
    Een paar maanden geleden vroeg toevallig een ( zeer gelovige) collega of Christian nog leefde toen ik beviel. Op mijn ' hoogstwaarschijnlijk wel' had hij het toch heel moeilijk. Nu zat mij dat wel even dwars, ik mag deze collega heel graag..... Maar goed, hij heeft er nooit voor gestaan denk ik dan maar. Om zeker te weten dat jouw kind vreselijk lijdt of gaat lijden.....

12. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Peet, heb daar inderdaad wel over na zitten denken ja. Zou goed kunnen dat ik beval op de geboortedag van James. Eerlijk gezegd hoop ik het niet, dat is zijn dag en zou er denk ik toch een beetje moeite mee hebben. Aan de andere kant, als het zo is, dan heeft het misschien ook zo moeten zijn.
    Misschien wordt zoals evelien al zei het wel een moederdagcadeautje of een verjaardagscadeautje ;).

@Evelien, wat leuk dat je hem / haar voelt trappen!! Dat is echt zo'n bijzonder gevoel he. Je staat er nu veel meer bij stil. Geniet er maar lekker van!

13. VlinderEvelien

17 mei 2011
    268
    0
    0
    Yahoo, hier weer een laptop op schoot :p.... Kijk maar uit, daar kom ik dan met een heel verhaal... Ben weer thuisgekomen van een relaxte week weg, inclusief een dag Winterefteling, zo fijn... Lekker knus met alle haardvuren, en de sprookjessfeer was leuk.. Het doet me goed om me op deze zwangerschap te focussen, heb vandaag ook de datum voor de SEO in het ziekenhuis binnen, 30 januari, eerste officiele schooldag van mijn zoontje, maar eerst volgende week echo, ook ik kom de gedachte tegen, er zal toch wel iets mis "moeten" zijn? Gelukkig de nodige afleiding dus met kerst voor de deur..

@Peet; ik geloof dat alleen wij echt kunnen bepalen hoe je reageerd in een situatie waarbij je moet afwegen of het welzijn van je kind voorop staat, qua gezondheid, en levensverwachting, maar vooral een menswaardig bestaan. En uit eigen ervaring kan ik zeggen; onvoorwaardelijke liefde kent geen grenzen, onze liefde gaat oneindig ver, dat we zelfs onze grootste liefdes los leren laten... Ik heb al eens een topic geplaatst over het programma Jong, probleemzwangerschappen. Hierin wordt een gelovig stel gevolgd die vanwege het geloof de zwangerschap niet mogen afbreken, terwijl ze een kindje krijgen met een zware hartafwijking, hartverscheurend om te zien, en met respect en begrip mee zitten huilen, hun zoontje overlijd alsnog, voor mij gaf dit antwoord op de vraag, wat als.. Mijn gelovige collega zag het programma ook, en de volgende dag op het werk zat ze met tranen in de ogen te vertellen, dat ze in eerste instantie te makkelijk had gedacht over onze keuze, ik had de zwangerschap toch kunnen uitdragen? Nu zag ze in, dat dit een nog groter verdriet met zich meebracht, en respect had voor ons. Zo kan het dus ook ;) Fijn dat Christian grote broer mag zijn op zijn verjaardag! Ik moest stiekem ook even lachen om je opmerking van de wederopstanding op Goede Vrijdag, ik relativeer ook met humor, en gebruik het om de spanning weg te lachen, toen ik op Koninginnedag boos tegen mijn vriend zei; dan bind ik Lieke's mandje wel achterop de fiets, kunnen we nog een drankje drinken op het terras.... En die opmerking mag je idd alleen maar maken als zwaarmoedige moeder, om je verdriet en boosheid te uiten! Of; pas op niet te hard praten, straks wordt ze nog wakker... Ooh erg he :)
    Mijn neefje van 6 zei heel mooi; kijk daar is Iep (kinderfilm met een heel klein meisje met vleugeltjes)

@Eef, je knulletje blijft vast nog even zitten om zijn grote broer James zijn speciale dag te geven... Misschien mag Koninginnedag aankomend jaar wel een fijne betekenis krijgen ;) ach tja waar hebben we het over, als hij maar in je armen komt te liggen, kirrent van geluk..

@Frenzy, ik begrijp je goed, de naam die je het liefst op een andere manier had willen gebruiken, Loek is een stoere jongensnaam die had je graag willen roepen naar je zoontje als hij rondliep, wij vonden Lieke altijd al mooi, staat er gisteren een moeder Lieke te roepen naar het meisje dat naast onze zoon staat ;) dan denk ik je moest eens weten.. Ik voelde me zowaar trots dat ze naast elkaar stonden ha ha.. maar had het graag anders gezien! Dus voor jou ook herkenbaar de feestjes die gevierd werden, terwijl jezelf in rouw bent, ons meisje hebben we thuis gehad, jullie Loek ook?

@Jonneke, heb je nog helemaal niet kunnen feliciteren met de geboorte van je neefje en nichtje :) ik heb veel respect voor de manier hoe je met deze situatie leert om te gaan, zo confronterend, ik hoop dat het je verwerking ten goede komt, maar pas je goed op jezelf? Mijn vriendin is vorige week geweest met de twins, ook een jongen en meisje, heb zelf weleens moeite om het meisje vast te houden, en voel me meer op mijn gemak met het jongentje.. Kreeg ook een leuke kerstkaart met de kids erop, maar die hangt niet groots in de woonkamer, ze zijn net zo oud als ons meisje had kunnen zijn, daar wil ik niet continu mee geconfronteerd worden.. Lukt het jou ook om bij jezelf te blijven, nu zoveel aandacht naar je zus en de kindjes uit gaan? Wel fijn dat jullie zo open met elkaar omgaan.. En ik vind het super dat je in het nieuwe jaar weer open staat voor een nieuw wondertje, ik ga voor je duimen... en de andere meiden natuurlijk ook!'

Wat herkenbaar om terug te lezen dat ook jullie (naar de fles grepen klinkt een beetje raar he :D) een glaasje alcohol dronken, toen je wist dat de zwangerschap niet werd uitgedragen, ik vond het zo fijn om even los te komen van alle spanningen, ook na de bevalling dronk ik dagelijks een glaasje voor het slapen gaan.. Ben er alweer een tijdje vanaf hoor, al moet ik toegeven, een glaasje zou ik nu ook wel lusten :p... Dus hier ook al voor de 2e x zwanger en nuchter het nieuwe jaar in, maar dat is dubbel en dwars de moeite waard!

Voor de andere meiden, Vlinder is druk met verhuizen denk ik? En hoe gaat het met Lara, Roompje en Mixedbeeb?

14. VlinderEvelien

17 mei 2011
    268
    0
    0
    ps. Belly & MissJopie, ondanks dat jullie op de achtergrond ook aanwezig zijn, na twee weken eindelijk weer een laptop in handen te hebben, was ik in mijn enthousiasme jullie vergeten :) Maar uit het oog is niet uit hart hart hoor ;)....

15. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Evelien, was het maar waar. We moeten nog even wachten met verhuizen. 20 januari krijgen we de sleutel! Hihi er wordt zoveel getypt, houd het bijna niet meer bij ;)

Wat betreft de feestdagen zie ik met name op tegen 2e kerstdag. We gaan dan naar mijn schoonouders en dan zien we alle neefjes en nichtjes voor de eerste keer weer. Zie erg op tegen de kindervragen (waarom dan? etc)...
    We zijn woensdag voor de eerste keer op kraamvisite geweest. De eerste paar minuten voelde ik me behoorlijk opgelaten, maar later ging het wel. We hebben de baby ook op schoot gehad. Het jongetje is nu 6 weken oud, maar tjonge wat een joekel van een kind haha. Komt doordat ik Valentijn gewend was, en die was natuurlijk nog veel te klein :)

@ Lara: Ik krijg een bloedtest om te kijken of mijn bloed extra snel stolt, aangezien er uit onderzoek is gebleken dat er placenta infarcten plaats hebben gevonden, waardoor de placenta deels af is gestorven en ons zoontje is overleden. Wat fijn dat je nog niet direct aan het werk hoeft en alles in je eigen tempo verwerken. Gelukkig hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.

@ Frenzy: Heb volgens mij al vaker wat van je gelezen, ook erg heftig meid. Klets lekker met ons mee. Super dat je ondanks je angst toch kunt genieten van je zwangerschap.

@ all: Lukt me niet op iedereen te reageren, maar wil jullie ondanks alle gebeurtenissen fijne kerstdagen wensen! Probeer er toch een beetje van te genieten. Bij ons begint kerst morgenmiddag al. Mijn ouders zijn gescheiden en daardoor moeten wij gebruik maken van 3e kerstdag :p. Lijkt me ook heerlijk als al die drukte straks achter de rug is.

16. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Heey dames,

wat een verhalen! Raar hoe bepaalde dagen een andere betekenis krijgen en hoe je er mee om gaat als je zoiets hebt mee gemaakt.

Mijn verjaardag zal bv nooit meer hetzelfde worden. Op dat moment kregen we te horen dat we een meisje met turner zouden krijgen en dat de zwangerschap heel moeilijk zou worden als ze het al zou overleven...

We wisten dat er iets mis was want dat zagen ze al op de 12 weken echo... maar op dat moment ben je aan de ene kant opgelucht want ze zou er mee kunnen leven als ze de zwangerschap zou overleven en aan de andere kant ben je bang want ja die zwangerschap duurt nog een aantal maanden en iedere dag zou ze kunnen overlijden...

Raar allemaal! Dit had ik van te voren nooit gedacht toen ik zwanger werd...

Naja verder gaat het hier naar omstandigheden eignelijk heel goed... Heb voor de kerst mooie fotolijsten voor mijn dierbaren gemaakt... en de kerst zit goed volgepland heb er eignelijk ook wel zin in...

Heb besloten om een staatslot te kopen voor 10 januari want aangezien we zo''n rotjaar achter de rug hebben moet het tij toch wel keren in 2012... Haha!

Dames, als jullie niets meer van mij horen voor die tijd wens ik jullie alvast een hele fijne kerst ondanks wat er allemaal gebeurt is... denk aan de goede momenten die je hebt gehad met je kindje!

XXX Roompje

17. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Vlinder 1983; wat een geluk zeg, drie kerstdagen vieren ;) Zal blij zijn als de dagen voorbij zijn... Snap dat je tegen de 2e kerstdag opziet en dan vrnl de kids... Ik kon in het begin echt slecht tegen mijn neefjes en nichtjes (en het gekke was dat de kids het ook aanvoelde!)

Wat goed dat je al op kraamviste bent geweest, sterk hoor! het eerste babytje wat ik onder ogen ben gekomen was pas 6 maanden later....Maar iedereen is ook verschillend en je moet zelf nagaan wat je prettig vindt!

@ Vlinderevelien; spannend de 20 wk echo gepland! En je begrijpt het wat betreft de naam, baal af en toe echt dat ik hem niet mag uitspreken. Lieke is ook een prachtige naam, stond op nr 1 bij ons toen ik zwanger was van Loek en nog niet wist wat het geslacht was. Vind Lieke nog steeds een prachtige naam, alleen lijkt die naam best veel op mijn echte naam...

Wij hebben Loek niet thuis gehad, in het ziekenhuis achtergelaten en via het ziekenhuis gecremeerd, dit gaf ons een goed gevoel. Al had ik hem op het moment dat bij het ziekenhuis weg moest liever mee willen nemen... wat een leegte kwam daarna... Als ik naar die 'dagen' terug kijk is het echt 'zwart'....

Wat betreft drinken, ik heb dat gelukkig niet veel gedaan. Heb wel heel lang geslapen op een soort van slaapmedicatie.... Ik was bang dat als ik teveel naar de 'fles' zou grijpen ik er niet meer vanaf zou komen.... Maar de feestdagen ben ik drinkend door gekomen ;).

@ Peet; Tja bizar hoor, het is een heftig besluit wat je moet nemen en je kunt hierover alleen maar oordelen als je zelf in situatie zit! Loek heeft nog bijna twee uur geleefd, was een vechter, het hartje klopte goed en was wel gezond. Maar de beslissing, maak je uit liefde naar je kind. Wij hebben van mensen te horen gekregen dat Loek zich geen betere ouders had kunnen wensen, omdat wij dit besluit voor hem hebben genomen.

Maar ook ken ik mensen die er anders over dachten, en dit ook duidelijk lieten merken. Zuur is dat.....

@ roompje; idd dat zal je altijd bij blijven op je verjaardag. Fijn dat je wel positief kijkt naar de feestdagen, en lekker veel afleiding dat is fijn. En wat een goed idee, zo een staatslot, moeten we hier mss ook maar eens gaan kopen... Fijne dagen!

@ Bevallen op je engeltjesdag; ik ga met Eef mee, liever niet, het is Loek zijn dag en zou het heel fijn vinden als dat zo blijft. Ik hoop ook dat ik na 3 maart beval, anders zit ik in mijn kraamweek als het Loek zijn dag is, denk dat het dan niet echt tot zijn recht komt. Maar we zien het wel, komt dit wondertje de derde op de wereld, dan heeft Loek daar voor gezorgd!

18. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Heb even bij je foto's gespiekt Frenzy, wat een mooie foto's van de pretecho. Heb mijn eigen foto's en de dvd net ook bekeken, weer erg ontroerend. Wat ben je trouwens creatief! Super leuk wat je hebt gemaakt!

19. VlinderEvelien

17 mei 2011
    268
    0
    0
    Nu ik m'n laptop weer heb, zijn mijn foto's ook weer bijgewerkt, heb deze week veel ontroerende foto's gezien van jullie kindjes, en heb vol trots onze Lieke en haar grote broer in mijn album gezet...

Wens iedereen goede dagen toe, onze engeltjes zijn erbij! En zoals roompje mooi zei; denk aan de mooie momenten die we hebben meegemaakt dit jaar, keep the spirit high!

Lieve kerstgroetjes Evelien

ps. Frenzy, kan ik die mooie omslagdoek van je bestellen? Wauw die is mooi...

20. MissJopie

MissJopie Actief lid

24 feb 2009
    387
    0
    0
    Wat lief dat sommigen van jullie nog aan me denken. Heb al zolang niet meer op jullie verhalen gereageerd. Ik vind het wel goed om te zien dat de meesten van ons wel heel positief zijn.

Nou 2011 is mijn jaar niet. Ik had mijn mama zo graag verteld dat ..... in de toekomst nog een broertje of zusje zou krijgen. Zo gek was ze met .....

Maar dat kan helaas niet meer. Mijn moeder is gisteren namelijk plotseling overleden.

Deel Deze Pagina