Hoe verder na overleden kindje (met 23 weken geboren)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door belly, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ja rot zeg. Ik moet ook nog maar afwachten hoe mijn cyclus is. Ben precies 4 weken na de bevalling ongesteld geworden en over 2 weken zou ik mijn menstruatie dus weer moeten verwachten. Ben benieuwd. Sterkte voor jullie. Hopelijk snel weer een beetje regelmaat. Hoop wel dat jullie ondanks alles een fijne vakantie hebben gehad.

2. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Hoop dat je dan gewoon ongesteld word, of niet natuurlijk.

Vakantie was lekker, maar zo dubbel.. Veel kleine babytjes gezien enzo.. Nog en tweeling van 11 weken..

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Cindy, wat fijn dat je nu doorgestuurd wordt. Hopelijk geeft dat snel meer duidelijkheid.
    Maar ik uitgerekend op jouw verjaardag? Dat is dan wel een mooie dag. Is ook de verjaardag van mijn (dit jaar) overleden oma. Dus vond het wel speciaal.
    Wat fijn dat je fotoboek klaar is. Je zal er vast heel trots op zijn als je het dadelijk in je handen hebt!
    Hoe is die verder? Fijn dat de psycholoog je ook kan helpen.

Amy, Bij mij heeft het 3 maanden geduurd voordat ik na de bevalling weer bloed verloor. Ik vond het toen ook erg lang duren. Werd er ook helemaal gek van. Maar daarna werd hij wel meteen vrij regelmatig gelukkig. Hoorde dit toen wel van meer meiden. Maar als jij je er goed bij voelt gewoon even bellen of ze er naar kunnen kijken! Wel een fijne vakantie gehad?

4. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ongelooflijk, 2 uur na thuiskomst vanmiddag ongesteld geworden :) en als ik terug reken en naar 14 dagen geleden kijk, hebben we net die dagen niet geklust.. Lekker handig!

Vakantie was lekker, we zijn naar het gardameer in italië geweest :)

Hoop nu ook dat mijn cyclus regelmatig is. Voor quincy had ik één ronde van 29 dagen en toen was ik zwanger. Nu was mijn week bruinverlies 29 dagen geleden..

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Fijn joh. Eindelijk duidelijkheid! Hoop dat ie idd meteen weer regelmatig is.

6. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Laten we hopen Amy dat het nu meer regelmatig wordt. Wel fijn dat je nu weer ongi bent. Weet je tenminste waar je aan toe bent.

7. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    inderdaad, deze afgelopen weken waren killing, vooral omdat ik die week bruinverlies niet echt als ongi rekende.... het was zo licht..

maar heb bij mijn bevalling best flink bloed verloren, misschien was het daarom zo licht? geen idee..

8. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hier gisteren ineens weer wat bloedverlies. Nu weer over. Hopelijk geen rare fratsen met m'n cyclus.. Gister ook laatste afspraak bij de gyn gehad. Zijn verder geen nieuwe inzichten gekomen dus hoogstwaarschijnlijk is de knik in de navelstreng de boosdoener geweest. Krijg voor de zekerheid nog wel een stollingsonderzoek ivm de bloedpropjes maar ze gaan er vanuit dat daar niets uit komt.

9. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Hè meiden,

Nou mijn dagen van bruinbloedverlies zijn over heeft wel 12 dagen geduurd, we zullen zien wat deze maand brengt.
    Volgende week toch na het ziekenhuis misschien hebben die enig idee waar het vandaan kan komen?

Sinds dinsdag weer aan het werk na drie weken vakantie, nog wel halve dagen en vanaf 1 sept weer gewoon.
    Vind het wel prettig om zo weer op te werken, gister weer voor eerst gaan dansen de overtollige kilo's er nog af werken.

Het boek van dani* is binnen het is zo ontzettend mooi geworden wou maar dat ik het jullie allemaal kon laten zien.

Misschien een gek idee of helemaal niet?
    Zou het niet wat zijn om een dag te plannen waar we elkaar kunnen ontmoeten en onze verhalen kunnen doen, om elkaar persoonlijk een keertje te zien.
    Een soort van bijeenkomst?
    Weet niet of iedereen daar op zit te wachten maar misschien is hetwelheel prettig.

Nou als dat zo is gaan we een lijstje maken.
    Ik ben voor :)

Nou ik ga stoppen moet om half 1 werken, dames fijne middag en tot snel weer.

Liefs cindy

10. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Wat fijn dat het werken goed gaat Cindy. Geeft ook wel kracht om met iets nuttigs bezig te zijn. Wel knap dat je nu nog halve dagen werkt en per 1 september weer hele dagen. Maar als het goed gaat is dat natuurlijk wel fijn. Zelf vond ik het wel weer fijn om volle dagen te werken, toch weer een stap vooruit.
    Ik snap dat je je boek wilt delen. Kan je het wel aan mensen in je omgeving laten zien? Ik vond het altijd heel fijn ons meisje* te laten zien maar ook een aantal mensen kozen er voor ze niet te willen zien, dat vond ik wel moeilijk :(
    Over elkaar ontmoeten, ik weet niet wie er dan allemaal willen komen maar de meiden die hier eerst meekletsten (en nu af en toe nog eens schrijven) zijn nu niet meer zo actief. Het wordt nu steeds meer een nieuw clubje hier met nog een aantal vrij nieuwe mensen hier. Ik wil er nog even over nadenken.

Luvv, hoe vind je het dat er niks uit het onderzoek is gekomen? Als het inderdaad die knik is dan is het de volgende keer natuurlijk wel gemakkelijk in de gaten te houden lijkt me. Hopelijk geeft je dat wat rust voor een mogelijk volgende zwangerschap.

11. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Het is dubbel. Fijn dat ze gezond was maar ook heel moeilijk dat ze door domme pech niet meer bij ons is. De kans dat zoiets nogmaals gebeurt is onwaarschijnlijk klein en dat geeft wel hoop voor de toekomst. Toch ben ik bij een eventuele volgende zwangerschap denk ik pas rustig als de kleine gezond en wel op mijn buik ligt. Maar dat zullen jullie allemaal denk ik herkennen.

12. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ja dat is zeker herkenbaar, hier hetzelfde :)
    Ook al is de combinatietest goed, ook hier is er nog niet echt rust. Die zal pas komen zodra de kleine geboren is...

13. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Hè Jonneke, wil jullie voor vandaag heel veel plezier en geluk wensen.
    Want jullie gaan vandaag weer jullie 2de wondertje bekijken, lijkt me fijn om straks te zien.
    Weer even een geruststelling....
    Geniet van jullie moment samen, dikke knuffel van mij.

14. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Alsof ik mezelf hoor schrijven.. Dubbel is het he...

Jonneke, veel plezier vandaag!

Hier vandaag de vierde dag van mijn menstruatie, lijkt alleen nog niet echt minder te worden.. Ach, als het over anderhalve week maar weg is :)

15. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Pfff ik zit ineens weer helemaal in een dip. Misschien heeft t te maken met de uitgerekende datum die eraan zit te komen. Ik vind t zo moeilijk. En dan heb ik nog een 'vriendin' die ook zwanger is en waar ik eigenlijk heeeel weinig van hoor. Een keer een sms en berichtje op fb vlak na de bevalling, maar nu toch al een 5 weken niks van haar gehoord en ze is ook niet langsgeweest ofzo.. Daarbij poste ze op fb een dag of 2 na mijn bevalling ook hele vrolijke berichtjes: 'vandaag even lekker shoppen voor de babykamer' Ik snap dat t leven voor anderen gewoon doorgaat maar ik vond dit toch niet echt tactisch en meelevend overkomen. Of stel ik me nu aan? Zie t echt niet zitten om er straks als de kleine er is op kraamvisite te gaan.

Hoe gaat het nu met jullie?? Fijn Amy dat alles weer op gang komt. Hoop dat het snel weer over is ;)

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hallo allemaal,

afgelopen woensdag was Juli's uitgerekende datum.
    We hebben er een leuke dag van gemaakt en ik had gehoopt dat daarna de druk er een beetje af zou zijn, maar dat is helaas niet zo.

Eergisteren hadden we een echo en ik ben van pure spanning in huilen uitgebarsten.
    Gelukkig was tot nu toe alles goed.

Maar ik mis m'n kleine meisje nog steeds.. ik hoop dat ik ook een plekje kan maken voor dit nieuwe kindje, vind dat nu nog erg moeilijk..

Lila zegt de laatste dagen steeds "Juli moet nog beetje groeien" en nu ik daar een paar keer op gereageerd heb zei ze vandaag "Juli is niet meer".
    Ik weet even niet meer hoe het bij haar allemaal leeft, ik dacht dat het duidelijk was dat dit een nieuwe baby is, en misschien is het dat ook wel.. maar ik sta er van te kijken dat ze steeds zegt dat Juli nog moet groeien.. :(

17. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Luvv, lijkt erop alsof je vriendin niet weet hoe ze ermee om moet gaan.. Denk dat ze met die berichtjes op fb helemaal niet bij na heeft gedacht dat ze bij jou zo rot overkomen..en niet iedereen weet hoe ze erop moeten reageren..

Ongi is hier idd bijna over :) zit nu op veel, dus over een week lekker klussen :)

lilalief, wat moeilijk voor je dat lila denkt dat baby juli nog moet groeien.. Is ze misschien met de klein om het echt te snappen.. Hopelijk krijgt ze nu wel door dat het een nieuwe baby is.. Fijn dat jullie van de uitgerekende dag een mooie dag hebben gemaakt!

18. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Fijn Amy! Goed aan de klus dus. Hier komt mijn nod eraan. Ben benieuwd. Heb sinds woensdag steeds bloedverlies terwijl mijn nod volgend weekend pas is. Hoop niet dat m'n cyclus in de war is. Was net zo blij dat ik 4 weken na de bevalling alweer ongesteld was. Wat wel raar is, is dat de gynaecoloog had gezegd dat we 1 menstruatie moesten afwachten en dat er dan in principe geen bezwaar was om weer zwanger te worden. Dat hebben we dus gedaan maar nu komt m'n andere gyneacoloog dus aan met een lab formulier voor een stollingsonderzoek. Kijk ik op internet zie ik dat je tijdens zo'n onderzoek niet zwanger mag zijn. Door beide niets over gezegd.

Ik snap dat sommige niet weten hoe ze ermee om moeten gaan maar als ik het vergelijk met andere vriendinnen die stonden meteen voor me klaar en zijn ook al langsgeweest enzo. Ik begrijp echt wel dat t moeilijk is maar van je beste vrienden mag je toch wel meer verwachten vind ik maar misschien denk ik te makkelijk.

Fijn lila dat jullie er een mooie dag van hebben gemaakt. Lastig dat je kleine meid het verwarrend vindt. Ze is ook nog zo klein.

Hier vandaag de uitgerekende datum. Raar hoor. Gaan verder niks bijzonders doen. Man is aan t werk en ik zit binnen met m'n kleine meid. Zal ook wel zo blijven met dit weer. Denk dat we nog even naar haar grafje gaan later vandaag.

19. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ohhh vandaag jullie uitgerekende datum.. Sterkte.. Ik had het er moeilijker mee dan gedacht..

Hoop niet dat je cyclus van slag is! Ik hoop dat die van mij nu ook regelmatig is.en dat er een eitje gaat rijpen, hij bevrucht wordt, en ik deze ronde zwanger ben :D

20. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik hoop t ook voor jullie! Het gaat op zich tot nu toe wel. Had t vrijdag en gisteren heel moeilijk. Het is heel wisselend.

Deel Deze Pagina