Ja misschien wel. Er hangt sowieso een foto van haar handje bij onze andere foto's in de woonkamer. Ze hoort er toch bij.
Wat een mooie manieren om jullie kleintjes te herdenken! Wij hebben ook geen foto's in huis, alleen op de computer. Er zit wel een hele mooie foto bij waarin ze in een doek is gewikkeld en de zon op haar gezichtje schijnt, dan is het net of ze slaapt. Ik wil nog wel iets doen met de foto's, de echo's en buikenfoto's die ik heb maar dat kan ik nu nog niet. Eerst de kaarten inplakken, dat is nu bijna klaar. Stap voor stap komt het allemaal wel. Ik had een afspraak gemaakt om een tatoeage op mijn uitgerekende datum te laten zetten. Maar toen was ik al opnieuw zwanger dus ik heb de afspraak een jaar verzet naar mei 2013. Dan is haar kleine zus een maandje of 5 en kan ik rustig aanzien hoe het gaat met borstvoeding. Afgelopen vrijdag heb ik een oud klasgenoot op bezoek gehad. Zij is ook met 23 weken bevallen van de eerste en haar tweede kleintje is nu een maand of 6. Het was fijn om te kletsen met iemand die al een stukje verder is. De 20-weken-echo van mijn schoonzus was helemaal goed! Ik ben zo ontzettend blij. Ze was echt heel bang en heeft enorm gehuild toen ze een gezond hartje zag. Maar zij heeft alles bij ons dan ook het dichtste bij meegemaakt want ze is zelfs bij mijn bevalling geweest. En even wat lichtzinniger nieuws, de gordijnen zijn klaar Binnen 6 dagen al! Dinsdag worden ze opgehangen en is de babykamer echt helemaal klaar.
Alles wanneer je er zelf klaar voor bent he! Hier gaat alles wat sneller met zo'n dingen, maar dat voelt voor mij gewoon weer goed. Ik vind het wel lastig en emotioneel enzo, maar doet me wel goed als het 'klaar' is (bijvoorbeeld zo'n fotoboek). Ik wens je echt super veel succes (en hopelijk plezier) met/van je zwangerschap en dat alles dit keer helemaal goed verloopt!
mamabeer, wat fijn dat de gordijnen klaar zijn. Nu is alles klaar en mag de kleine komen! En met je schoonzus ook alles goed. Wat wil je nog meer! Hier vandaag ook de gordijnen opgehangen in de babykamer. Dat oogt alweer een stuk verder af. Nu nog opruimen en een paar dingetjes opruimen. Zie er toch ook wel tegenop hoor nu het allemaal dichterbij gaat komen... Allemaal wel spannend eigenlijk.
Wachten moet sowieso.. ik wacht al vanaf de datum van mijn positieve test omdat de tattoëerder geen zwangere vrouwen tattoëerd. Ze zullen er misschien zijn die het wel doen, maar ik zou geen risico nemen, toch? Je bent gevoeliger nu voor infecties. Ik heb nu een afspraak staan voor 10 april, haar geboortedatum..
Klopt helemaal LiLaLief, daarom heb ik mijn tatoeage ook uitgesteld. De dame die mijn tattoo gaat zetten doet dit ook niet bij zwangere vrouwen. En trouwens ook niet zo lang je borstvoeding geeft. Ivm ontstekingen en dat je niet onnodig risico wil lopen op een antibioticakuur. Maar ook dat door alle hormonen je tatoeage er anders uit kan gaan zien, bijvoorbeeld qua felheid van de kleuren. Een beetje zoals je haarkeur dan ook anders uit kan pakken bij de kapper maar dan heel erg definitief Toen afgelopen mei niet door kon gaan wilde ik mijn nieuwe afspraak eigenlijk ook graag op haar geboortedatum in januari maar ivm borstvoedingverhaal nu dan toch maar mei 2013.
Ik wil ook heel graag een tatoeage laten zetten voor mijn meisje, maar weet nog niet zo goed wat. Gelukkig nog genoeg tijd om over na te denken.
LiLaLief, het is ook niet omdat het nog extra gevaarlijk is in de borstvoedingsperiode maar een gevalletje van het zekere voor het onzekere. Stel dat het gaat ontsteken en je moet antibiotica gebruiken, dan komt dat in de borstvoeding. Ons meisje heeft een bloemennaam, ik ga een tatoeage van deze bloem laten zetten. Waarschijnlijk aan de binnenkant van mijn linkeronderarm, dat vind ik de mooiste plaats. Ik wil geen plaats die altijd verstopt is maar ik wil wel de mogelijkheid om hem te kunnen bedekken als ik dat zelf nodig vind.
Meiden ik heb bloedverlies. Ben bang dat t over en uit is... Heb morgen echo maar weinig hoop meer zo verdrietig!
Ow Luvv, wat erg om te horen! Wat een schrik, maar ik duim voor goed nieuws morgen... Heel veel sterkte!
Veel sterkte Luvv! Moeilijk om rustig te blijven met nare ervaringen achter de rug. Het is 50/50 en hoeft niet over te zijn! Ik duim voor je..