Hoe verder na overleden kindje (met 23 weken geboren)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door belly, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik wens jullie allemaal alvast een gelukkig en gezond nieuwjaar, met peace of mind, voor degenen die er aan toe zijn en het mogelijk is een nieuwe zwangerschap maar bovenal wat je ook te wachten staat veel rust en voorspoed.

2. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ook van hier een heeeeel erg gelukkig nieuwjaar gewenst voor iedereen.
    Dat alle dromen uit mogen komen....

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik kom even klagen..

Heb wederom zwangerschapscholestase gekregen..
    Ik kan die zorgen en stress om de baby niet erbij gebruiken!
    En de slapeloze nachten door de vreselijke jeuk, uitgeput moeten bevallen straks..

Ik ben boos en verdrietig tegelijk!

4. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Lieve lila ik kende t niet dus heb t even opgezocht. Wat ontzettend rot voor je. Had je dit ook bij je oudste dochter? Kan me voorstellen dat je er boos om wordt. Je hebt al zoveel moeten doorstaan. Sterkte! Dikke knuffel!

5. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik kon het ook niet, dus ook even opgezocht.

Wat een verschrikking zeg...dat je ook dat nog mee moet maken nu! Ik hoop het beste voor je en ik duim voor een gezond kindje en een goede bevalling!

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Tnx meiden, ik had het inderdaad bij Lila ook vanaf week 32..
    Afgelopen nacht maar 3 uurtjes geslapen dus ik ben vanochtend op m'n strepen gaan staan bij de gyn en met resultaat, ik heb medicatie gekregen.

Nu duidelijke afspraken maken ook over inleiden straks..

7. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt!
    Hopelijk helpt de medicatie goed.

8. Verox

Verox Niet meer actief

Voor jullie allemaal de beste wensen voor 2013...

Ik heb het moeilijk vandaag. Sinds kerst elke dag iets verdrietiger met af en toe tranen, maar vandaag weer flinke huilbuien. Hoop dat het met de dagen te maken heeft en het na de jaarwisseling weer beter gaat.

9. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Hier ook moeilijk... knuff!

10. Verox

Verox Niet meer actief

Ik denk ook aan jullie BeetjeMama.
    Zal vanavond aan alle beetjemama's en hun kleintjes denken als ik de wensballon oplaat. Knuffel...

11. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Lief van je.... Sterkte vanavond.

12. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Meiden, sterkte vanavond!

Oneerlijk is het hè. Iedereen is waarschijnlijk aan het feesten en vrolijk aan het doen. Toch zit ik met een brok in mijn keel op de bank, deze oud en nieuw is zooooo niet leuk!

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Sterkte meiden .

Het is en blijft een moeilijke dag.
    Ik heb veel gehuild vandaag , het gemis is zo hard.....
    Zelfs met ons zoontje in mijn armen is het moeilijk...

Hier brand een kaarsje voor alle engeltjes..

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Jeetje, vond het zo raar voelen gisteren, ik was ook verdrietig om Juli..
    Maar zo te lezen was ik dus niet de enige!

15. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Hier ook veel verdriet. Ik heb me eigenlijk de hele dag een beetje rot gevoeld, had ook een behoorlijk slecht humeur. Het voelde gewoon niet goed om zonder ons meisje in mijn buik of in mijn armen het nieuwe jaar in te gaan.
    Ook om 12 uur even goed gehuild met mijn moeder....

Nu probeer ik positief te zijn *zegt ze met de tranen in haar ogen*...

Ik probeer gewoon te hopen voor een mooie toekomst. Dat we snel zwanger zullen zijn en de zwangerschap voorspoedig verloopt... met een prachtige gezonde baby als resultaat.

En daarbij zal ik altijd een prachtig dochtertje houden, diep in mijn hart! Die laat ik nooit meer los. Ik zal voor altijd trots blijven op mijn dochtertje....

16. Mamabeer85

15 nov 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden,

De beste wensen voor 2013! Dat iedereen zijn dromen en wensen maar uit mogen komen.

Hopelijk helpt de medicatie LiLaLief, want dat is echt heel erg niet leuk!

Dikke knuffels voor iedereen die het moeilijk heeft, ik heb ook gemerkt dat de feestdagen soms ineens meer losmaken. Hier ging het best goed, tot ik gisterenavond lekker naar de top 2000 zat te luisteren en Marco Borsato voorbij kwam met dochters.
    Ik brak helemaal en moest enorm hard huilen. Gelukkig waren mijn man en ik toen nog samen dus we konden elkaar even heel stevig vastpakken.

2012 blijft wel echt het jaar van onze dochter J*, haar zusje zit nog steeds in mijn buik, inmiddels 40 weken en 2 dagen. De controles zijn nog steeds goed maar ik vind het wel heel erg spannend. Gelukkig heb ik een lieve verloskundige die goed mee denkt. Ik mag nu 2 keer per week langs komen en het serotien onderzoek in het ziekenhuis krijg ik, als het nodig is, eind deze week al ipv na 41 weken.

Liefs voor iedereen

17. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Lieve mama's, de afgelopen periode is een moeilijke tijd geweest. Feestdagen die gezellig moeten zijn, gezellig samen zijn, maar voor ons ook het gemis om ons kindje*.
    Hier vielen de kerstdagen wel mee maar gisteravond met het vuurwerk had ik het wel moeilijk. Herinneringen aan vorig jaar toen ik nog helemaal in zak en as zat, verdrietig voelde ik me. Ik hoop dat 2013 jullie allemaal het geluk mag geven waar jullie naar wensen. Dikke knuffel vanuit hier!

18. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik vind het zo fijn om hier te lezen hoe iedereen het elkaar gunt.... doet me echt goed. We begrijpen hier allemaal hoe erg het is en hoe iedereen zich voelt. Ik duim voor iedereen hier op een fantastische toekomst! Dat jullie alles mogen krijgen wat jullie hartje begeerd.

19. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Beetjemama, dat vind ik ook zo fijn hier, het begrip voor elkaar. Wetende wat de ander een beetje meemaakt. Want dat is voor de omgeving vaak toch een stuk moeilijker ook al doen ze zo hun best. En doordat we elkaar zo goed begrijpen gun je het elkaar denk ik ook zo. Want wat wij meegemaakt hebben, en nog doen, wens je niemand toe.

20. Verox

Verox Niet meer actief

Ik heb moeite om mijn leven weer op te pakken.
    Als ik met mijn partner ben gaat het goed. Maar als hij aan het werk is overvalt het verdriet en de leegte me.
    Ik heb nergens zin in of energie voor. Ik ben al trots als ik braaf mijn maaltijden heb gegeten op die dagen, en s'avonds aangekleed en enigszins opgetut weer op hem zit te wachten.
    Dan voel ik me weer beter en maak ik plannen voor de volgende dag. Maar als ik die volgende dag alleen ben kom ik daar niet aan toe.
    Als ik iets onderneem met vrienden of familie hetzelfde. Zo'n dag is op wat tranen na gewoon gezellig. Dan kan ik de wereld weer aan, totdat ik weer alleen ben.

Ik baal zo enorm dat ik mijn baan kwijt ben.
    Ik denk dat het me enorm goed zou hebben gedaan als ik een baan had waar ik naartoe kon gaan. Langzaam opbouwen in een vertrouwde omgeving.
    Daarentegen zie ik er enorm tegenop om weer te gaan solliciteren. Want daar word meteen 100% inzet van me verwacht, terwijl ik nieuwe mensen en omgevingen altijd al zo eng vind...

Deel Deze Pagina