Ooohh spannend beetjemama. Ik hoop t echt voor je! @logo: wat erg voor jullie. Hopelijk snel een nieuwe zwangerschap voor jullie met een gezond kindje. Een broertje of zusje voor jullie kanjer! Kan me goed voorstellen dat t allemaal extra moeilijk is als t zwanger worden niet wil lukken. Sterkte!
Nog een CB digital test gedaan en ik ben zwanger! We zijn echt super blij!! Maar ook een beetje bang. De eerste 12 weken zullen al heeel erg spannend worden en over daarna wil ik het nog niet eens hebben haha. Maar we gaan met heel veel moed en blijdschap deze periode in!
Gefeliciteerd. Beetjemama. Het zal zeker spannend worden, maar ik hoop en duim op een goede zwangerschap met een gezond kindje over een maand of 8..
Yes!! Super voor jullie... Gefeliciteerd! Probeer er van te genieten, Nora* zal als grote zus zeker over hem of haar waken!!
Dankjulliewel! We zijn er zó ontzettend gelukkig mee! En we zijn ook best wel optimistisch dat het deze keer allemaal goed gaat, hoewel we wel wat angst hebben voor de eerste 12 weken natuurlijk. Maar dat heeft niets met Nora te maken. Ik moet zeggen dat ik me wel een stuk gelukkiger voel nu, gewoon voor het idee dat ik weer naar een kleintje kan toeleven! Dat geeft Nora een beetje meer haar eigen plekje. In plaats van constant maar het verlangen hebben om Nora hier te hebben, hoewel dat gewoon stom is om te verlangen omdat het niet kan, verlang ik nu naar ons tweede kindje. Dat betekend natuurlijk niet dat Nora vergeten wordt of dat ik minder van haar hou. Als ik kon kiezen, dan was er nooit een tweede zwangerschap geweest en zou ik over 12 dagen gewoon van Nora bevallen en van haar gaan genieten! Maar goed, we moeten realistisch blijven en zo is het nu eenmaal niet.
Beetjemama: gefeliciteerd! Je gevoel dat je beschrijft herken ik zo goed. Je kan nu weer ergens naar toe leven. Wat bij Nora al zo sterk was, het gevoel we worden papa en mama en we gaan voor een kindje zorgen was ineens weg. Weg toekomst. Nu mag je weer vooruit kijken. Natuurlijk blijft het spannend maar probeer het gewoon per dag te bekijken. En hoe blij je nu ook bent deze zwangerschap zal Nora nooit vervangen. Het is gewoon niet anders dat het zo gelopen is. Als we de keuze hadden was het inderdaad anders gelopen maar dat neemt niet weg dat je nu weer een beetje hoop hebt voor de toekomst, iets om weer naar toe te leven.
Gefeliciteerd beetjemama superfijn!! Heel herkenbaar wat je schrijft. Had ik ook heel erg toen ik weer zwanger bleek te zijn.
Ja ik had verwacht dat ik meteen overal bang voor zou zijn, maar dat valt nog heel erg mee! Natuurlijk ben ik er bang voor dat de eerste 12 weken niet goed zullen gaan, maar dat had ik bij Nora ook, dat heeft niets met de geboorte en de dood van Nora te maken. Maar verder voel ik me best optimistisch. Als we de 12 weken al eens redden, heb ik er alle vertrouwen in dat we dit jaar gewoon een mooi tweede wondertje krijgen, waar we voor mogen gaan zorgen!
Ik heb 10 april een afspraak om een tattoo te laten zetten op mijn pols. Ik wil graag Juli's voetjes.. maar, wat vinden jullie, hoort daar nog iets bij?
Je moet doen wat jij graag wilt. Wat zou je er anders bij willen hebben? Alleen de voetjes is ook mooi toch? Het is net wat je zelf wilt en jij je goed bij voelt. Maar het idee vind ik wel heel mooi.
Dat ligt indd helemaal aan jezelf.. Wat jij zelf wilt en wat goed voelt. Je kan er altijd wat bij letten zetten mocht je later er iets bij bedenken. Misschien haar naam of datum... Wel mooi dat t je t op dezelfde datum laat zetten!
Ik zit in dubio, ik wil haar voetjes, maar aan de andere kant ook de letters van de namen van Lila en haar broertje en eigenlijk na alles wat we samen meegemaakt hebben ook iets van Frank erbij. Het eerste idee ontstond met een letter J met vlindervleugels aan de rugzijde. Nu denk ik tsja, worden het dan één of twee tattoo's? Want alles bij elkaar wordt misschien wel rommelig of te veel..
En als je je idee voorlegt aan de tattooeerder? Hij heeft vast wel goede tips hoe je alles in elkaar kan verwerken, of idd misschien twee tattoo's
Ik moet er dan toch maar eens heen voor overleg ja.. Ik kom alleen niet zo makkelijk de deur meer uit.
Een J met vlindervleugeltjes vind ik wel erg mooi! Ben heel erg benieuwd! En ik zou persoonlijk niet alles bij elkaar proppen