Lieve meiden, Gisternacht (18-02-2013) is onze zoon Senne geboren! Omdat hij vroeg is (35,5) had hij wat moeite met ademen. Dat verbeterde maar matig en dus is hij overgeplaatst naar de IC in het Radboud te Nijmegen. Hier ligt hij aan de CPAP en hij gaat gelukkig heel goed vooruit, alleen ademt hij nog erg snel en hoog. Vanavond mocht ik voor het eerst met hem buidelen. Dat was heerlijk en hij werd er lekker rustig van. De verwachting is dat hij met 3 dagen terug mag naar Zevenaar en daar zal hij zo'n 2 à 3 weken moeten blijven. Spannende tijden, maar wij vertrouwen er op dat alles goed komt!
Lilialief, Gefeliciteerd met jullie zoontje Senne! Hopelijk kan hij het snel alleen af. En mogen jullie hem snel mee naar huis nemen. Senne heeft er twee grote zus gemaakt, en ook een ander sterretje doen stralen. Hoe gaat het met jullie? Ik duim voor jullie.
Gefeliciteerd!! Bijna 36 weken, dat is helemaal niet slecht! Super joh! Hopelijk gaat het ademen snel goed en mogen jullie de kleine straks lekker mee naar huis nemen! Toch ook een beetje sterkte in deze zware periode. Dikke knuf!
Gefeliciteerd met jullie zoon Senne. Mooie aparte naam, nog nooit gehoord. Hou er van hihi! Fijn dat ie nu al sprongen vooruit maakt, hopelijk mag hij snel mee naar huis! Probeer toch een beetje te genieten, ook indd een beetje sterkte toegewenst... Hij heeft een prachtig beschermengeltje die er voor hem is!
Gefeliciteerd met Senne, wat een prachtige naam! Is alles goed gegaan met de bevalling? Hoe doe jij hetzelf? Ik hoop dat hij snel richting huis mag en jullie lekker kunnen genieten. hij heeft in ieder geval een prachtige beschermengel die over hem zal waken.
Gefeliciteerd lilalief! Toch wel weer spannende tijden! Sterkte en hopelijk mag kleine senne snel terug naar Zevenaar en daarna snel mee naar huis. Dikke knuffel voor jullie!
@ BeetjeMama, gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap!! @ Jonneke, hoe gaat het met je kleine meisje?? @ LilaLief, van harte met jullie zoon Senne!! Hopelijk mag hij gauw mee naar huis. Is hij spontaan vroeg gekomen of ben je ingeleid? Sorry ik heb niet zoveel puf om overal op te reageren.. het is erg druk met twee kindjes. De jongste slaapt 's avonds niet en valt om en nabij 24 uur in slaap. Vaak komt hij rond 6 uur voor een voeding en tussen kwart voor 8 en 8 uur wordt de oudste wakker. Overdag slaapt hij ook niet super.. dus ben best wel moe. Ik probeer nu om iig 1x per week bij te lezen.
Bedankt voor je felicitaties.. maar helaas heb ik een miskraam gehad maandag. Doe jij maar lekker rustig aan! Klinkt al druk genoeg daar!
Och beetjemama wat naar. Sterkte! @jonneke: hier gaat t wel goed hoor. Alleen beetje onzeker omdat ik de kleine nog niet voel. I* voelde ik al met 14 weken. Gelukkig donderdag weer controle.
Shit beetjemama, sterkte! Hoe voel je je er verder onder? Knuffel! Snap je onzekerheid wel maar 14wkn is natuurlijk nog vroeg luvv. Fijn dat je snel weer controle hebt. Heb je ook een angelsound? Mogelijk kan die je geruststellen. Want die is toch wel te gebruiken met 14wkn? Babyengel, lekker rustig aan doen dan. Is ook druk met twee zeker als ze een ander ritme hebben. Doet de jongste het verder wel goed? En moet je nog vaak aan hun zusje* denken? Hier gaat het goed al is de kleine meid laatste dagen wat jengelig en weet ik niet hoe het komt. Ze lijkt zo veel op haar zusje, wel bijzonder. Gister de foto's van E* weer eens bekeken, tranen kwamen meteen weer los. Blijft toch moeilijk. Maar wat ben ik blij met deze kleine meid, vandaag alweer 4wkn, tijd gaat snel.
Ja heb ik hoor en hartje klopt 'gewoon' dus komt vast goed. Fijn dat t goed gaat. 4 weken alweer. Jeetje de tijd vliegt echt! En t verlies blijft altijd moeilijk. Heel logisch hoor. Hoop dat t jengelen snel weer voorbij is
Fijn dat je weet dat het hartje klopt. Maar bewegingen voelen is wel weer die volgende stap en stukje extra bevestiging he!
Even een update; Senne doet het heel goed. Zijn infuus is er sinds zondag uit. De infectie (die hij bleek te hebben) is helemaal weg volgens de bloedwaardes. Tot afgelopen donderdag heeft hij aan de CPAP gelegen en donderdagavond overgeplaatst naar Zevenaar. Ik ben ook erg ziek geweest maar dat is gelukkig zo goed als over. Hij heeft nu nog maar 21% zuurstof en dat is dus eigenlijk niets extra's, wij ademen ook 21%. De low-flow staat op 0,4 en dat is ook minimaal. Vandaag halen ze het weg om te zien hoe hij het zonder doet. Hij dronk daarstraks zomaar 46cc uit mijn borst, dat is erg veel voor een prematuur kindje! Toch weten we nog niets over thuiskomst, dat kan een week duren maar ook drie weken of twee. Hij moet eerst alle voeding zelf kunnen drinken, zichzelf warm kunnen houden en goed aankomen. En dus niet dippen zonder low-flow en zuurstof. Spannend! We worden erg geleefd en ik huil best veel om hem, hij is daar en ik ben hier..
Senne besloot zelf te komen, kennelijk had hij het niet meer naar z'n zin. De cholestase gaf al risico op vroeggeboorte en hij had ook in het vruchtwater gepoept.
Wat een mooie foto! En wat doet hij het goed zeg! Hopelijk sterkt hij snel aan en mag hij sne, mee naar huis, waar hij hoort.
@ lilalief, gefeliciteerd met jullie Senne! Prachtig mannetje. En wat fijn dat het al beter gaat met jullie. Ik hoop dat hij snel naar huis mag. En heerlijk kunt gaan genieten! @ Beetjemama, jeetje wat vreselijk naar! Hoe voel jeje eronder nu? Dikke knuffel!
LilaLief, van harte gefeliciteerd met Senne! Wat fijn dat hij het nu zo goed doet! Mooie naam, en prachtige foto!
Gefeliciteerd Lilalief met jullie mooie zoon! Gelukkig gaat het al een stuk beter met jullie. Hopelijk mag hij snel mee naar huis.