Onze handdoeken zijn zwaar versleten, verschoten, gerafeld en vol met chloorvlekken Nu hebben we ze van HEMA. Ik ben echter niet heel tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Wie is er heel tevreden over haar handdoeken. Lekker zacht en mooi in de was blijvend. Hoor het graag. Formaat 100x50 cm
Ik heb ooit een stapel gekocht bij Zeeman en die bleven langer goed dan die ik had van hema. Er stond iets op van egyptisch katoen geloof ik. Helemaal niet duur en ik heb ze nu al 6 jaar zonder dat ik ergens een gaatje zie.
Ik ben over hema hotelkwaliteit ook niet tevreden, In begin heerlijk dik en zacht maar na een jaar of 2 echt meer dan de helft dunner. Ik vind de handdoeken van Walra en handdoeken van de bijenkorf heel fijn.
Koop tegenwoordig m'n handdoeken bij de action en voor die prijs kan je nog eens wisselen van kleur. De handdoeken die ik nu heb zijn al zeker 4/5jaar goed. En worden dglks gebruikt en met regelmaat in de wintertijd in de droger.
Ik heb ze van de action. Dik en zacht zijn ze niet, maar daar is de prijs ook naar. Dagelijks gebruikt en gewassen op 95 graden en in de droger en ze zien er nog prima uit. Prijs/kwaliteit vind ik dit echt top handdoeken!
Na 6 jaar zijn onze donkerbruine Hema handdoeken echt nog steeds prima hoor (zelfs de kleur is nog prima). Worden zowel in de droger gegooid als gewoon op de lijn.