Hoe verder na overlijden partner

Discussie in 'De lounge' gestart door Poro, 1 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maliro

maliro Niet meer actief

Wat ontzettend verdrietig. Ik ken je nog van zf. Ik heb geen tips maar wil je heel veel sterkte wensen

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Wat onwijs erg zeg,zo plotseling.
    Neem inderdaad de tijd om verdriet te hebben, huis te zijn etc.
    Ik snap dat je door wilt gaan met leven, maar dat gaat m niet worden. Je zult je leven en van de kinderen opnieuw vorm moeten geven.
    Als het voor de kinderen lastig is om elders te slapen, misschien kan iemand bij jullie slapen. Dan zijn ze in eigen omgeving, maar kan jij wel ontlast worden.

3. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ik heb geen tips, maar ik wil je wel heel veel kracht en sterkte voor jou en je gezin wensen...

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Geen tips.
    Maar heel veel sterkte met dit grote verlies! ⚘

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wilde je alleen sterkte wensen met dit enorme verlies!!

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje. Geen tips, ik wens je alleen maar heel veel sterkte. Zo afschuwelijk :(

7. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ik wil je heel veel sterkte toewensen!!

8. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Heel veel sterkte.

9. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik weet niet wat ik moet zeggen maar ik kon dit wegklikken zonder te reageren. Het is nog maar zo kort geleden, gun jezelf de tijd om het te verwerken. Vreselijk zeg, sterkte :(

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Geen tips voor je sorry, maar ook ik kon niet wegklikken zonder een berichtje achter te laten.

Ze is al eerder genoemd, Tienn. Haar man ook vrij plots verloren. 3 Jonge kinderen. Wellicht als zij dit leest dat ze tips voor je heeft. Zij weet als geen ander waar je nu doorheen gaat.

Ontzettend veel sterkte, ook voor je jongens!

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat verschrikkelijk! Heel, heel veel sterkte..

12. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Ik wil je ook heel veel sterkte en kracht toewensen.

13. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Vreselijk :( Heel veel sterkte!

14. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ow lieverd ik zou willen dat ik het antwoord voor je had. Dat ik een fix had wat het allemaal beter zal maken.

Maar die heb ik niet. Leef per seconde.per vijf , per tien, een halve minuut. Stapje voor stapje. En als je even stilstaat dan is dat ook goed.

Wat vind ik dit erg voor jou en je mannetjes.

Zara75 en Marchella vinden dit leuk.
  15. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik wil je allereerst vreselijk veel sterkte wensen...

een goede vriendin van ons is ook haar man jong verloren, hij was wel al een tijdje ziek.
    Het eerste jaar heeft zij heel weinig gewerkt en vooral heel veel tijd besteed aan haar zelf en hun kinderen. Samen een nieuw ritme ontwikkelen, op zoek naar een vaste (vertrouwde) oppas, rouwverwerking en meer van dit soort dingen. Dit hebben ze met een kleine cirkel van naaste familie en beste vrienden gedaan.

We zijn nu een tijd verder en het gaat, naar omstandigheden, heel goed met hun. Het sociale leven hebben ze langzaam weer opgepakt en hun wereldje wordt weer wat groter. Het verdriet blijft, maar het is nu hanteerbaar.

Kies nu voor jezelf en jullie kinderen. Rouw samen, het verdriet mag er zijn. Niet alleen nu, maar ook lange termijn...

16. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Wat vreselijk. Heel veel sterkte gewenst.

17. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Ik heb alleen ervaring vanuit de positie van het kind (middelbare school leeftijd). Als ik het zo lees is het bij jullie niet van toepassing zoals het bij mij gegaan is, maar zorg dat je in verbinding blijft met je kinderen tijdens het rouwen! Mijn moeder regelde alleen hulp voor zichzelf, ging zich richten op mensen buiten ons eigen gezin om het gat op te vullen van de zorg rondom mijn vader die weg viel (aan het einde van positief kanker traject toch nog onverwacht overleden aan een hartstilstand). Mijn broer en ik hebben onze eigen weg in het rouwen moeten vinden en dat hebben we beide op onze eigen manier alleen gedaan. De band tussen mijn moeder en mij is nooit meer goed gekomen. Er is nu minimaal contact, ze is de oma van mijn kinderen, maar er is veel beschadigd...

Heel veel sterkte voor jou en je kinderen!

18. Betsy

Betsy Niet meer actief

Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte voor jou en je kinderen gewenst. Wat je ook doet, je doet het goed!

19. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Verschrikkelijk!

Het zal vooral heel veel tijd nodig hebben. Neem die ook zonder je schuldig te voelen. Je zit nu midden in een zware periode en het is heel belangrijk dat je de tijd neemt om te rouwen. Ieder doet dat op zijn eigen manier. Het gat dat jouw man heeft achter gelaten kun je niet opvullen. Jullie zullen daar samen een weg in moeten vinden.

Heel veel sterkte!

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Wat verschrikkelijk verdrietig zeg......
    Ik heb geen tips voor je, wil je heel veel sterkte wensen en veel kracht om hier je weg in te vinden..

Deel Deze Pagina