Hi allemaal, Ik ben op dit moment zwanger van ons 2de kindje. En ben op zoek naar een duowagen die makkelijk in de auto kan. Wij hebben namelijk geen grote auto. Nu kwam ik de topmark riley tegen waar je bij het achterste zitje ook een babynestje kan doen. Ik ben alleen echt heel erg benieuwd naar de ervaringen van anderen. En zit met wat vragen. - heeft de wagen voldoende vering zodat ook de baby in nestje goed en veilig vervoerd kan worden? - is de duwstang verstelbaar? - werkt de rem goed en is de wagen stevig? - is hij makkelijk in te klappen en valt het gewicht mee? Alvast heel erg bedankt voor het delen van jullie ervaringen
Wij hebben de uppa baby vista! Klein inklapbaar voor een duowagen en fijne wagen! Wij hebben er zeker geen spijt van!
Zwaarste kind voorin rijdt over het algemeen voor geen meter. Wij hadden een soortgelijke buggy als de Topmark, de keren dat we hem gebruikt hebben zijn op een hand te tellen, ik vond het een onding. Inklappen ed ging prima, maar hij was loeizwaar om mee te rijden, kostte me echt mn rug. Is zo’n plankje met zitje voor de oudste die je aan de wagen hangt niets?
Nee mijn zoontje is daar net nog te klein voor. En wij hebben de bugaboo buffalo en die past met alles niet in onze auto(wij hebben op het moment niet zo een grote auto, dit willen we nog wel veranderen maar niet overhaast) Dus daarom leek mij zo een duo buggy met babynestje ideaal
Duowagen van topmark is zeker ideaal. Hij stuurt als de beste en is makkelijk inklapbaar. Voorkant omhoog kantelen voor stoepranden ook totaal geen probleem! Als hij ingeklapt is is hij erg compact. Niekekris geeft aan dat ze een soortgelijke had en niet de topmark. Wij hadden de goedkope variant in gebruik, heeft het 1,5 goed gedaan en nu gebruiken we hem niet meer. De duurdere variant is ook geweldig. Mijn gastouder heeft die al een minimaal 3 jaar in gebruik dus ook een goede degelijke wagen. Ik zou voor de topmark gaan. Ik vind het zonde om meer dan 1000 euro uit tegeven voor een wagen.