hoi wolly, het gedichtje heb ik van internet. wou zelf wat schrijven maar ik vond dit zo ontroerend en mooi ( en precies wat ik voelde)dat ik het overgenomen heb. jennefer
Jeetje meis, lijkt me verselijk je moeder te moeten missen. Gecondoleerd met dit grote verlies. Ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht om je leventje weer op te pakken. Liefs
Wat vreselijk voor je... Kan me nieteens voorstellen hoeveel verdriet je moet hebben. Heel veel sterkte!
wat een prachtig gedicht jennefer, gecondoleerd ik wens je heel veel sterkte in deze verdrietige dagen
Hi meis, gecondoleerd met dit grote verlies Je moeder zou dit gedicht vast ook erg moi gevonden hebben,heeel goed gedaan meis! Veel sterkte in deze moeilijke tijd.. Liefs en een knuffel voor jou! xxx
Waar je ook bent, ik zou het niet weten, niet in afstand of tijd te meten. Maar ik heb je bij me, diep in mij. Daarom ben je zo dichtbij. Toon Hermans Ik wens je alle sterkte! Joeja
Jennefer, ik lees het nu pas, wat een droevig bericht! Gecondoleerd met het verlies van je moeder, hopelijk kan je ergens de kracht vandaan halen om met dit verdriet om te gaan. Heel veel sterkte, ook voor je familie. Anakin.
hoi meiden bedankt. Ik zit nu echt even in de put een ieder om me heen is nu bzig met kerst (huis versieren plannen maken wat ze gaan doen en eten ect) maar ik voel er niet voor om kerst te vieren. nog mijn verjaardag ik ben de 29e jarig. weet dat het leven verder gaat hoe hard het ook is en klinkt maar ik wil niet zonder mijn moeder deze dagen door brengen. al zouden we niet samen zijn ( zij in suriname en ik hier) maar toch. ik weet dat als telefoonovergaat dat zij het niet is. waarom ? ik snap het niet . al was het op een andere tijdsstip gebeurd. ik kan me niet indenken om zonder haar door te moeten gaan jennefer
Heel veel strekte..weet een beetje wat je voelt, ik ben mn moeder in 2006 verloren..ze is maar net 50 geworden... Ik hoop dat je het een plek kunt geven en dat je veel mag hebben aan de mooie herinneringen! Dat helpt mij in ieder geval wel...al mis ik haar nu extra omdat ik zwanger ben...en dat niet heb mogen delen met haar...
bedankt. kan me voorstellen dat je het nu ook wat moeilijk heb. ik kan me nu niet indenken dat ik zwanger raak of ga trouwen zonder dat zij er bij is. jennefer
Ja klopt...het trouwen hebben we nog net gered met haar erbij maareh zwanger worden niet dus...en dat is heel erg wrang...