hoe verder zonder mijn moeder?

Discussie in 'De lounge' gestart door jennefer26, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

k ben mijn moeder 3 jaar geleden verloren ik was 19 jaar!
    tuurlijk het blijft moeilijk vooral bepaalde periodes verjaardagen kerst en dat soort dingen maar idd het leven gaat door!
    ik heb nu mijn dochter vind het heel erg dat mijn moeder het niet ken mee maken (al kijkt ze misschien van boven mee ;) )
    maar het word minder hoe lullig het ook klinkt in het begin was ik heel depri en miste ik der echt iedere dag nu word het al minder maar zal der zeker NOOIT vergeten!
    ze is echt mijn voorbeeld in dit leven...

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Klopt hoor...weet zeker dat ze meekijkt van boven. Enneh daarom gaf ik ook aan: geniet van de mooie herinneringen etc.

Je zult inderdaad door moeten..en ik zie het maar zo: een leven komt tot einde en een nieuw leven wordt bij ons geboren.
    Ik weet gewoon dat mn moeder van boven geniet en ze heeft nog voordat ik zwanger werd belooft dat ze van boven goed op onze kleine mocht passen :D

3. djellybelly

in het begin denk je idd
    "ik kan me nu niet indenken dat ik zwanger raak of ga trouwen zonder dat zij er bij is. "
    maar ze zou niets liever willen dan dat jij je leven verder leeft en juist heel gelukkig word en dat word je nou van trouwen en kinderen en genieten van het leven!

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Inderdaad is moeilijk om je voor te stellen hoe het zonder iemand is...maar het leven gaat door. En gaan treuren en blijven kniezen heeft geen zin, je krijgt ze er niet mee terug...

Het heeft gewoon zn tijd nodig, en af en toe zul je moeilijke momenten hebben. Met name bij speciale dagen etc, maar ja het leven gaat door, dus probeer alles eruit te halen wat er in zit en geniet er van!

5. djellybelly

ja idd het gene wat ik van dit hele gebeuren heb geleerd!
    is dat je juist moet genieten van het leven, voor je het weet is het voorbij mijn moeder was 53 jaar.
    dan heb ik nog 31 jaar te gaan hahahahaha nou das heel kort dus ik geniet echt elke dag!

6. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    weet dat jullie gelijk hebben meiden.geloof ook wel dat zij van boven naar mij kijkt. en mij in alles zal behoeden.en over mij en de rest zal waken.
    zie het nu als dat zij nu boven met mijn twee sterretjes is en dat zij nu voor hun zorgt.

jennefer

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Das een mooie gedachte waar je wellicht steun uit kunt halen, hoe moeilijk ook.

Heel veel sterkte!

8. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    bedankt

jennefer

Deel Deze Pagina