Oeps, mama met een koudje...

Discussion in 'Borstvoeding' started by Harmless, Oct 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Ik heb een koudje opgelopen. Niets verschrikkelijks maar loop de hele dag te snotteren en heb wat hoofdpijn.

Nu vraag ik me af of dit gevolgen heeft voor de bv? Volgens mij drinkt hij gewoon normaal. Is hij (nog) niet ziek.

Wordt hij nu waarschijnlijk ook ziek of trekt hij de antistoffen eerst naar zichzelf? Heeft het gevolgen voor de samenstelling of hoeveelheid van de bv?

Maak me best wel zorgen....

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Heeft verder geen invloed op de bv. Wel kan het zijn dat je bv wat terug loopt omdat je lichaam nu ff extra hard moet werken, jij moet er tenslotte ook weer bovenop komen en verkouden-ziek zijn kost extra energie. Komt met veel aanleggen vanzelf weer goed.

Kan zijn dat je kindje ook ziek wordt maar dan niet door de bv, wat vaker je handen wassen kan het misschien helpen voorkomen maar daar houdt het dan ook mee op.

Bv opzich werkt trouwens heel goed bij een verstopte neus ed. Gewoon er een beetje indruppellen.

3. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    ik ben ook een week ziek geweest,hoesten,hoofdpijn,flink verkouden.
    was ook een beetje bang dat de kleine het ook zou krijgen,maar dat is gelukkig niet gebeurt.
    borstvoeding heeft flink wat antistoffen dus je kleine is al aardig goed beschermt.
    je moet idd goed je handen wassen,dat is wel belangrijk.

4. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Je maakt nu extra antistoffen aan die je kindje via je bv binnenkrijgt! Mooi he?

Ja inderdaad, ik ben ook ziek en ik merk wel een dipje ja. Als het niet vanzelf bijtrekt ga ik regelen als ik beter ben. Lijkt me nu niet zo handig...

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Lekker in bed duiken met je kind. Kan ook al als je ziek bent...

Share This Page