bij mij verloopt ook alles goed. heb nu wel sinds een week flinke bandenpijn rechts, verder heb ik wel meer last van opboeren. de baby schopt ook flink. binnenkort een pretecho. hier verheugen we ons op.
Hier gaat ook alles prima ! Ik ben op momenten alleen heel moe, terwijl ik ook dagen heb dat ik spontaan de hele zolder opruim zonder puffen ... raar hoor ... die hormonen ! Groetjes, Nikki F
Ook ik heb de helf gehad (kwam ik eergister tot mijn schrik achter ) Ik heb voor de rest nog weinig te klagen. Merk alleen dat mijn conditie niet meer is zoals het was, slapen wil ook niet helemaal meer, ben erg vaak wakker snachts, en sochtends lig ik te wachten op de wekker Normaal niet uit bed te branden sochtends maar nu wel.. Overdag wel sneller moe. Ook merk ik nu dat mijn buik begint te 'trekken' als ik op mijn zij lig ofzo, en ik wil draaien, wordt het zwaar.. Ook als ik gewoon loop of zit, voel ik dit soms.. Maar ach voor de rest nog niks te klagen.. Ik ben wel bang (nou ja bang is een groot woord) voor de zomer maanden, dan lopen we op het einde.. dat het dan echt super warm wordt, en dat ik me dan geen raad meer weet, heb geen kelder waar ik in kan zitten.. Ik heb altijd gezegt (net of ik het voor het zeggen heb, maar goed..) ik wil nooit bevallen tijdens de zomer maanden, zie vaak genoeg vrouwen op het strand die het niet meer kunnen vinden van de hitte.. En kijk es aan.. de eerste.. mooi in de zomer.. Nou ja we zien wel.. ik kan nu niet meer terug.. maar dat lijkt me wel erg zwaar, en erug warm! Groetjes Kalush
Hoi Kalush ! Dat is inderdaad iets waar we doorheen moeten, de zomer, al weet ik niet wat het weer zal brengen ! Ik denk dat ik een zwembad in de tuin zet of zo, als het te warm is kan ik tenminste even afkoelen ! 8) Groetjes, Nikki F
Hoi allemaal Ben ook nu echt aan het aftellen. Klink ineens niet zoveel meer. Heb weinig te klagen, maar merk als er wat drukkere dagen tussen zitten, dan komen de kwaaltjes. steken...moeilijker te concentreren en sneller geirriteerd. Slapen doe ik beetje bij beetjes. De dagen dat ik rust heb zijn geweldig en dan is buik ook goed en niet opgezet. Vandaag een schoonheidsbehandeling en was blij dat het over was, wat ik normaal fijn vindt (gezichtsmassage) vond ik nu zo irritant. Zit toch maar raar in elkaar nu. Mensen in omgeving zeggen dat ik niets ben veranderd van karakter, maar merk zelf dat ik dingen ooit anders opneem. Verder drink ik zoveel water...hele dag door, ben altijd een slechte drinker geweest, maar overdrijf nu , flessen spa blauw vliegen er doorheen. 1 been is wat dikker, zie het aan het sokkenrandje bij enkel is denk ik vocht. Tintelt ook als ik ga liggen. Buik groeit goed, de shirt die ik had gekocht worden al kort... Inderdaag hoogzwanger in de zomer......we zullen zien... eerst nog fatsoenlijk weer Allemaal goede zwangerschap.
Bij m'n 1e was ik ook hoogzwanger in de zomer. Ik heb daar toen niet zoveel last van gehad. Was ook niet veel aangekomen en heb me de hele zwangerschap goed gevoeld dus heb tot het laatst gewoon alles kunnen doen. Heb de zon wel zoveel mogelijk gemeden als het warm was want die kon ik niet zo goed verdragen. Gewoon wat meer binnen gezeten. Ben benieuwd hoe de tweede helft van deze zwangerschap verloopt. Hopelijk hetzelfde als bij de eerste. Alleen is de 1e helft van deze zwangerschap al totaal anders geweest dus ik vrees het ergste . Silly
Mijn ringen passen nog steeds. Ik heb nog niet echt last van vocht. Hoe lang zal dat nog zo blijven ? Ik wil mijn ringen nl wel op tijd af doen ... wil niet dat ze mijn trouwring moeten doorzagen ! Groetjes, Nikki F