hoe vaak gaan jullie naar je ouders/schoonouders

Discussie in 'De lounge' gestart door nijntje1983, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    gewoon eens nieuwsgierig hoe vaak anderen mensen bij hun ouders zitten.
    En hoe ver wonen jullie dan van elkaar.

Wij wonen bij beide ouders ongeveer op een half uur rijden.

Ik ga 1-2 per week naar mijn ouders. 1 van die dagen past ze op de kinderen van mijn broer, dus dat is leuk voor onze dochter.
    De andere dag combineer ik het met een bezoek aan mijn oma of de oma van mijn man.

Mijn schoonouders komen hier 1x per week en wij daar ong 1x per 2 weken.

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Naar mijn moeder ongeveer 1 x per week en mijn schoonouders 1 x per maand maar dan een weekend ivm de afstand.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Te weinig ... mijn ouders wonen in Duitsland. maar als we gaan, is het gelijk voor een paar dagen.

Mijn schoonouders leven niet meer helaas.

4. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    mijn schoonouders zien we met mooi weer 1x per week. dan kunnen we daar in de tuin zitten, die hebben we zelf niet. en anders ongeveer 1x per twee weken. zij wonen op een kwartier rijden.
    MIjn ouders wonen 250km verderop dus die zien we minder vaak. verschilt probeer 1x per 6 weken soms wat langer of korter. in de winter zien we ze wel vaker door veel verjaardagen en feestdagen. en in de zomer door vakanties wat minder.

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Naar mijn ouders paar keer per jaar, hebben beiden een klein, niet kindvriendelijk huis op 45min rijden. Ze komen hier 2x per maand.
    Naar schoonouders bijna elke week, wonen op 10min fietsen.

6. life

life Niet meer actief

Schoonouders zo iedere week een keer. Mijn ouders regelmatig denk wel 3 x per week;)
    Woon maar 5 minuten ervandaan met de scooter dus kan zo langs gaan.

7. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ouders: Normaal gesproken 1-2x per maand (3 kwartier rijden)
    Nu even veel vaker omdat mijn opa op sterven ligt...

Schoonouders: nooit, geen contact meer mee...

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Schoonouders gaan we naartoe wanneer we worden uitgenodigd, er een verjaardag is, we zin hebben en/of we (geen) zin hebben om te koken die dag :D Mijn ouders doen niet mee in mijn leven.

Schoonouders ongeveer zo'n 15 minuten rijden met de auto, 2 uur OV (via omweg, vanwege middle of nowhere)! Op de fiets anderhalf uur.

9. ACH

ACH Niet meer actief

Ouders: haast iedere dag -10 autominuten
    Schoonouders: geen contact -5 autominuten

10. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Ouders: wonen maar 10 minuten van mij vandaan dus gemiddeld 3 keer per week ofzo.

Schoonouders: wonen in het buitenland dus die ze 1 keer per jaar

11. rums

rums Niet meer actief

Mijn ouders kom ik 2 a 3 keer in de week. Mijn man minder vaak want ik ga altijd overdag ivm wisselende diensten.
    En mijn schoonouders denk ik 1x per maand.

12. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Naar mijn eigen ouders ongeveer 1 x per maand. Echte op bezoek bedoel ik dan. Met verjaardagen en feestdagen uiteraard iets vaker.
    En bij mijn schoonouders ongeveer hetzelfde. Mijn vriend gaat wel 1 x per week bij zijn ouders op visite maar dan ga ik niet mee. Mijn schoonouders letten op de kleine dus ze zien Joah en mijn vriend sowieso iedere dag.

Oja, Ze wonen beide op ongeveer 15 minuten bij ons vandaan.

13. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Mijn ouders en schoonmoeder wonen in hetzelfde dorp als wij! We zien elkaar best vaak, ook omdat mijn sm oppast. Ik denk dat we elkaar gemiddeld 2 a 3 keer per week zien, zowel mijn ouders als sm. Soms vaker, maar het komt ook wel eens voor dat we elkaar twee weken niet zien.

14. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Schoonouders 1-2 keer per week.
    Moeder 1 keer per week.

15. Aylen

Aylen Niet meer actief

Mijn ouders: 2-3 keer per week.
    Schoonouders: 1 keer per 3-4 weken.

Beetje uit evenwicht, maar mijn man ziet zijn ouders dagelijks omdat ze allemaal in hetzelfde kantoorpand werken en daarom wil hij er in het weekend niet meer naar toe. Vind ik niet erg :D

16. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Mijn vader en aanstaande bruid :)D): euh.......wanneer het ze uitkomt, 1 a 2 keer per 2 maanden
    Schoonouders: twee a drie keer per week, onze dochter blijft daar 1 dag per week slapen en soms passen ze tussendoor op als ik naar het RIAGG moet.

17. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Maximaal eens in de 14 dagen.we blijven dan ook max een uurtje of 2,5

Wonen op 20 minuten maar ik heb er geen behoefte aan.

18. singa

singa Niet meer actief

Mijn ouders zien we veel. Ze passen 2x per week op. Vaak ga ik op woensdagochtend nog even langs. En dan hangt het ervan af wat we in het weekend doen.
    Mijn schoonvader zien we ongeveer 1x per maand. Hij woont een half uur met de auto bij ons vandaan.
    Mijn schoonmoeder zien we minder vaak. Zij woont ook een half uur rijden bij ons vandaan.

19. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ouders bijna iedere dag, wonen straat verderop
    Schoonouders eens in de twee weken, wonen kwartiertje met de auto. Soms vaker en soms minder vaak, voornemen is eigenlijk om wekelijks even te gaan

20. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Mijn ouders zie ik zo'n 2 keer per week.. Mijn schoonouders eens per 4 weken ongeveer.. Heel verschil, maar mijn moeder past sowieso al 1x per week op, en de andere dag gaat ze met me mee naar babyzwemmen omdat mijn man moet werken op zaterdag...

Deel Deze Pagina