Tijdens de grote kuis hier thuis heb ik een grote doos met foto's gevonden, ze liggen daar helemaal te verstoffen en er wordt niets mee gedaan. Nu leek het mij leuk om enkele fotoalbums over mijzelf te maken ( van baby tot nu ). Zodat ik deze later aan mijn kinderen kan tonen, lijkt mij wel leuk. Maar ik weet niet echt hoe ik moet beginnen, ik heb zoveel foto's! Nu dacht ik om eerst de mislukte foto's eruit te halen, want voor het digitaal tijdperk trok men foto's met een gewoon filmpje met gevolg dat meestal de helft van de foto's slecht getrokken waren. Dus eerst mislukte foto's eruithalen, dan de lelijke foto's en dan met de rest van de foto's een album maken. Mijn eerste gedacht was om alle slechte en lelijke foto's weg te smijten of ben ik nu héél cru met die foto's? Oja, bijna vergeten te vertellen, het gaat dus om foto's die ik dus niet digitaal staan heb. Alle tips zijn welkom. Groetjes Stephanie
Mijn mama heeft voor mij van baby tot een paar jaar geleden altijd de foto albummen gemaakt. En ik wou dat zij wat meer van de lelijke foto's had weggegooid Als je van elke gebeurtenis er een paar hebt dat is zeker voldoende hoor, je hoeft er geen van elk aanzicht te houden ofzo. De gene waar je over twijfelt zou ik er toch gwn bijkleven. Veel succes ermee meid! x