Dreumes van de commode gevallen.. pijn.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loezzz, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Hallo lieve mama's
    Vanavond is mijn kleine mannetje van de commode gevallen. Ik stond er notabene zelf voor:( Hij wou me vastpakken en viel tussen mij en de commode in met zijn hoofd op de grond (ik had namelijk zijn voeten nog kunnen grijpen..) Eerst even heel hard huilen natuurlijk, maar na een paar minuutjes ging het wel weer en was hij weer vrolijk. Naar bed en nu blijft hij dus maar huilen. Ik heb alles nagekeken en ik zie geen zwellingen of blauwe plekken, maar hij kan niets verdragen aan zijn linkerarm. Hij kan er ook geen kracht mee zetten. Hij slaapt op zijn buik en kan dus ook niet omdraaien of omhoogkomen:( Ik ben nu best wel ongerust en vraag me af of er niet iets gebroken is...
    Hij slaapt nu weer eventjes dus ik wacht wel even tot morgenochtend, maar ik zal denk ik toch maar even de dokter bellen ofniet? Mijn zoontje is 1 trouwens.
    Nou, ik moest mn verhaal even kwijt, laat morgen wel even weten hoe het nu gaat..

liefs Loes

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hey gatver zeg wat sneu :(

Dan kun je nog zo goed opletten en gaat het toch mis. Hou hem maar goed in de gaten! Viel hij hard op zijn hoofd? Of viel dat mee. En ja, als hj toch wakker wordt van pijn in zijn armpje, zou ik de ha post bellen.

Sterkte!

3. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hoi Loes,

Jeetje wat vervelend dat je zoontje van de commode is gevallen ik zou morgen toch voor de zekerheid even naar de huisarts gaan je weet natuurlijk nooit of hij zijn arm gebroken heeft.

Heeft hij geen last van zijn hoofd?
    Als hij vanacht toch weer wakker wordt met pijn zou ik de dokterspost even bellen.

Succes en ik hoop dat het allemaal meevalt!
    Laat je nog even weten hoe het gaat morgen?

Liefs

4. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Hij heeft geloof ik geen last van zijn hoofd. Hij is helder en maakt ook wel praatjes. Geen bult o.i.d. te zien. Pfff ben er helemaal verdrietig van:( Ik let er altijd zo goed op en dan toch..
    Hij huilt echt van de pijn in zijn arm. Ik heb hem er net even uitgehaald en een verschoond en toen was hij helemaal vrolijk. Heel voorzichtig druk gezet op zijn arm en direct gillen en tranen dus dat moet haast wel niet goed zitten. Ik kijk het even aan vannacht en bel morgenochtend direct. Thx voor de snelle berichtjes.
    liefs

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ach, wat sneu. Ik zou idd meteen even bellen, want dat lijkt iig wel gekneusd, en misschien wel gebroken. Beter toch even naar laten kijken!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Naar de eerste hulp gaan, even een foto laten maken! Zo'n kleintje heeft best snel iets gebroken. Onze dochter heeft haar been gebroken toen ze dreumes was, en heeft ook eerst een week geen gips gehad (verkeerde foto gemaakt). Was echt zielig!

7. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Ben er net weer van de dokter en het is gelukkig niet gebroken. Waarschijnlijk gekneusd of er zit een klein scheurtje in het sleutelbeen. Ik snap het niet goed, want de dokter heeft er behoorlijk aan gesjort en hij gaf geen kik! Alleen als hij kruipt trekt hij zijn arm in (net zo'n hondje met 3 pootjes zoo'n zielig gezicht:() en dan huilt hij ook wel echt van de pijn. Dus het is echt alleen pijnlijk als hij er veel kracht mee zet.
    Nou, hopen dat er snel verbetering optreedt..
    liefs loes

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dan is het inderdaad waarschijnlijk gekneusd..

Maar heel eerlijk ik zou een foto verwacht hebben en ook gewild hebben.dat hij geen kik gaf bij de ha is niet zovreemd, het is een vreemde .. dan zijn ze anders alsdat mama het doet..

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ja ik had ook een foto verwacht. Je hebt altijd verschillende reacties van een kind op pijn... Maar goed, hopelijk geneest het gewoon fijn vanzelf! Kneuzing kan heel pijnlijk zijn, dus dat is niet altijd de grens!

10. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Tja, mijn huisarts dacht laatst ook dat mijn zoontje een beetje gestessed was na een val van de trap en had ons ondanks pijnklachten niet doorgestuurd. Toen bleek dus na een bezoek aan de eerste hulp mooi wel zijn bovenbeen gebroken te zijn. Dus, als je het niet vertrouwd, gewoon naar het ziekenhuis gaan hoor, zeker bij zo'n kleintje die niks kan aangeven, vind ik dat er uit voorzorg even nader gekeken moet worden met evt. een foto.

11. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    hmm ja julie hebben wel gelijk eigenlijk. De dokter wou het eigenlijk tot maandag aanzien en als hij dan nog steeds zijn arm ontziet maandag een foto maken. Ik ga er even over nadenken, maar kan ik dan gewoon zelf het ziekenhuis bellen of moet ik dat toch weer via de huisarts doen, want ik denk niet dat hij me eerder een foto gaat laten maken.

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hoi Loezzz,
    als jij denkt dat er toch iets meer aan de hand is zou je ook gewoon nu naar de HAP kunnen bellen en zeggen dat het nu net gebeurd is. Dan mag je waarschijnlijk langs komen. Maar weet niet of je dat wilt want misschien ligt je zoontje nu net te slapen?

Liefs

13. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    Ach goss dat is zo erg he als ze vallen :(

Mijn kids zijn ook nog al eens gevallen hoor van het bed en van de commode hoe goed je ook oplet. Voel je vooral niet schuldig met kleintjes kom je af en toe echt handen en ogen tekort.
    Het is maar goed dat ze alles nog zo 'buigzaam' is en snel heelt dus echt iets levensgevaarlijk zal zich niet snel voordoen.

Beterschap voor de kleine, ik hoop dat het snel goed komt met zn armpje

14. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    je hoeft niet te bellen hoor, gaat net via de huisarts, je kunt er gewoon naar toe rijden of naar de eerste hulp.
    Ik zou het toch wel even doen, dan weet je zeker dat er niet gebroken is dit stelt toch weer een beetje gerust.

Deel Deze Pagina