Hoe verliep corona bij jullie?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Elsje54, 17 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsje54

Elsje54 Actief lid

14 mei 2014
    149
    101
    43
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op dag 6 en voel me echt nog zo beroerd, heb ook al 6 dagen flink koorts en dat wil ook maar niet zakken. Ben moe, kom gewoon niet vooruit pfff iemand die mij kan vertellen dat ik me snel beter ga voelen?
    Hoe was jullie verloop?

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd. Bij mij knapte het na 5-6 dagen langzaam op.

Hoe gaat het nu met je?

3. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik ben 3 dagen flink ziek geweest met koorts, daarna zakte dat langzaam weer af. Wat jij zegt erg moe, kon amper op het toilet zitten, kostte me gewoon te veel kracht. Uiteindelijk 11 dagen isolatie gehad, maar nu nog altijd niet fit. Ben begin februari ziek geworden maar kan nog altijd niet werken door moeheid en kortademigheid. Sinds vorige week 2 keer een korte route gedaan ( werk in de thuiszorg) maar het is nog altijd drama. Als ik dan thuis kom kan ik de rest van de dag nog weinig.
    Sterkte, ik hoop dat je snel weer opknapt!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Mijn man had 10 dagen koorts en knapte daarna op.
    Ik heb geen koorts gehad, maar wel ziek.
    Dag 10 was echt het ergste, toen maakte ik me zorgen:( daarna elke dag een klein beetje beter. Na 5 weken kon ik weer werken en na 7 weken weer volledig.
    Ben nu alleen nog wat sneller moe en hoesten doet nog zeer.

Al met al ben ik tevreden:) sterkte!

5. Anne2019

Anne2019 Fanatiek lid

14 apr 2019
    1.902
    2.692
    113
    Hier hele lichte klachten bij man. Pijn op de borst, kortademig en moe. ongeveer 10 dagen thuis, niet omdat hij zo ziek was maar omdat hij in quarantaine was.
    Wel een wat langere nasleep van twee weken halve diensten gedaan en daarna weer volledig. Wel nog snel moe maar verder prima

6. Elsje54

Elsje54 Actief lid

14 mei 2014
    149
    101
    43
    NULL
    NULL
    Sorry voor de late reactie, gisteren was ik eindelijk na 10 dagen koortsvrij! Ben echt dood en doodziek geweest afgelopen week. Ik hoop dat we nu de goede kant op gaan want ben er wel echt klaar mee. Ben zo ontzettend moe. Kan eigenlijk nog niet veel meer dan hele dag op bed liggen. Gister heb ik 1 was opgehangen en moest daar helemaal van bijkomen, vreselijk!

7. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ik ben gister getest en vandaag de uitslag positief.

Ik heb tot nu toe milde tot geen klachten alleen keelpijn. Dat slikken echt pijn doet en snel buiten adem.

Zaterdag avond begon het met niet lekker worden en beroerd/misselijk eerder te verwijten aan misschien patatjes verkeerd gevallen. Daarna de keelpijn die bleef aanhouden en erger werd voor de zekerheid laten testen.

mijn vriend nergens last van tot vandaag hoofdpijn hoesten en ziet eruit of hij een zware griep te pakken heeft moet vanmiddag getest worden.
    Ben benieuwd hoe het hier gaat verlopen

Deel Deze Pagina