Bij mij werd de test bij het eerste bloedverlies al lichter. Als de test echt nog positief is na een miskraam moet er iig naar gekeken worden want dan kan het ook een bbz zijn of een mola zwangerschap.
Net ook uit nieuwsgierigheid een DA huismerk test gedaan en die was negatief, morgen weer even gewoon de kruidvat testen halen. bah denk dat het voor mij gewoon einde verhaal is
Hou me op de hoogte! Was ie heel duidelijk positief? Ik ga denk ik zo ook maar even een testje halen voor de zekerheid. Maar denk dat het gewoon negatief zal zijn.
Wacht op de bloedtest, bij echo was geen verdikt slijmvlies te zien.. Slecht teken.. Heb wel gevoelige tepels, of zijn dat gewoon naweeën van de hormonen? Gadver zo onzeker!
Het kan kloppen dat het meer erg is datnormale menstuatie, ik kreeg gister hevige bloedverlies en buikkrampen bij vijf weken en vijf dagen. Ik stuur je zo prive bericht.
Dames dank voor deze berichtjes. Ben zo bang om te gaan werken morgen. Heb ook elders een bericht gezet dus houd t kort en ga zo maar hardlopen. Heb bij 4 weken en 5 dagen ineens half uurtje krampen gehad. 4 weken en 5 dagen rood bloed met afvegen en daarna bruin rood bloed. Bij 5 weken gezelligheid met vriendlief en daarna krampen!! Nu 5 weken twee dagen en m'n buik is opgezet gaat nergens over. Ik wacht de miskraam af maar dit is niet leuk dit wachten. Vk geeft afspraak al afgezegd. Moet ik standaard dik maand verband maar in doen of voel je t aankomen? Wil jiet naar hiis moeten omdat ik alles onderbloed. Als ik niet bloed volg week wil ik met 6 weken een echo. Hoe lang laat dit op zixh wachten voor t doorzet?
Maar is het wel zeker een mk dan nephtys? Ik had wel al maandverband ingedaan, maar een normale. En dan had ik dik verband bij me. Want je voelt het direct natuurlijk en dan zou ik gewoon meteen naar de wc gaan om zo'n dik verband in te doen.
Hai nuage, Vk zegt dat de kans 90% is en dat ik moet wachten tot t doorzet ze heeft zelfs m'n echo afgezegd (afspraak). Ga morgen bellen dat ik als t einde vd week niet doorkomt ik een echo wil (6 weken) dan weet ik t in elk geval. Nu opgezette buik, tepelhoven worden iets groter. Lichaam gaat ook door. Verstandelijk heb ik er vrede mee maar zo in de onzekerheid is niet menselijk. Kan me moeilijk focussen. Zelfs de huisarts zei reken maar op miskraam met die krampjes en die ene x bloed verlies. Met twee weken js t uiterlijk gebeurd. Tja
Ik had eerst een klein beetje rozige afscheiding, vervolgens werd het steeds roder tot er echt rood bloed in mijn onderbroek zat. Toen voelde ik ineens wat, hetzelfde gevoel als wanneer je afscheiding hebt en ging ik naar de wc (dit was een paar dagen na de afscheiding) en was er bloed. De hoeveelheid viel redelijk mee, maar er zaten vrij veel stolsels in, dus wist gelijk dat het niet goed zat. Toen kreeg ik ook nog buikpijn en alle symptomen zoals pijnlijke borsten waren weg. Toen verloor ik echt vrij veel bloed steeds en na ongeveer 1 week was het bijna voorbij. Het was een soort menstruatie maar dan wat erger, vooral door de emotionele lading natuurlijk.
Ik vind dat best wel gek eigenlijk, het gebeurt zo vaak dat een vrouw dit heeft in het begin van de zwangerschap. Het is 50/50 zeggen ze. Heb je nog een zwangerschapstest gedaan? Als die nog positief is zouden ze echt wel een echo moeten doen in mijn ogen.
Kan genoeg zijn hoor. Ik had het deze keer ook niet nodig want het was niet zoveel. Maar ik koop altijd (heb het helaas vaker meegemaakt) speciaal nacht maandverband liefst zwarte verpakking weet niet welk merk dat is.
Ik heb vrijdag ochtend (na die kleine bloeding) nog een test gedaan en die was nog positief. Ik heb geen kwalen geen zere borsten meer was al niet misselijk. Alleen zaterdag ineens een opgezette buik en vandaag (zondag) dan wat vervormde tepel hoven. Tja als Vk en ha zeggen dat t MK wordt . Maar daarom heb k me Er al helemaal Op voorbereid en als t zo is dan js t zo vriend steunt me uiteraard ook en durft niet op een wonder te hopen. Maar wat verwacht je dat Vk zegt... Buikkramp bloed verlies geen zere borsten geen kwalen. Wacht nu sinds donderdag (bloedverlies) op het oordeel. Kan twee weken duren zegt men. Maar vrijdag officieel 6 weken dan moeten ze iets kunnen zien toch. Dit is niet menselijk zo blihven doorlopen. Voor de nacht ligt er een handdoek onder me overigens.
Wat klote nuage jouw mk's ze zeggen vaak 3x na elkaar komt niet vaak voor . Dit was m'n eerste zwangerschapje wordt er angstig van
Ik zou een test doen van Clearblue met zwangerschapsindicator. Als die 1-2 zegt dan is je hcg te laag en zou een mk inderdaad de verwachting zijn. Maar zegt die test 2-3 dan vind ik echt dat ze gewoon een 6 weken echo voor je moeten inplannen. Ik vind een beetje kramp en wat bloedverlies zeker niet voldoende reden om uit te gaan van een mk. Ik wil je ook geen hoop geven nu, ik denk dat het goed is dat je gewoon rekening houdt met een mk. Maar ik snap de conclusie van de vk gewoon niet. Er zijn voldoende vrouwen die dit ook meemaken of erger (zelfs stolsels) en dan is er niks aan de hand. Eventueel kun je die test als ie 2-3 aangeeft aan het einde van week nog een keer herhalen. Zegt die dan nog 2-3 dan moet je echt een echo eisen want als ze dan nog steeds geloven in een mk dan moeten ze op z'n minst gaan kijken of je geen mola hebt of bbz. Niet dat ik dat denk, maar dat kun je dan als argument gebruiken om een echo af te dwingen
Meid het komt ook niet vaak voor! Staar je daar zeker niet blind op. Er is bij mij ook iets niet goed dus ik ben zeker niet een "standaard" voorbeeld.
Nee ik heb me geestelijk al ingesteld op een MK. Ga er al vanuit en heb geen hoop. T zou leuk zijn maar wil het uit m'n lichaam hebben, verder gaan. Voel me nu half mens bah. Me normaal voelen en vooruit kijken. T komt idd heeeel weinig voor maar ja dit kan twee weken duren en bij 6 weken wil ik die echo krijg ik t niet bij Vk kan ik m elders krijgen. Als conclusie idd is dood dan stoppen ze er maar pillen in ofzo blijf niet weken lopen. Of zou je dat wel doen?
Dat is heel persoonlijk denk ik. Zoals ik al zei ik zou eerst die tests doen want in mijn ervaring zegt dat heel veel over wat je kunt verwachten. Blijft het allemaal positief dan moet er echt gekeken worden. Of je bent nog zwanger, of er is iets anders aan de hand. Hoe dan ook moet je gewoon weten waar je dan aan toe bent. Heel gek, maar het zou zomaar kunnen dat als je test nu negatief is of 1-2 zegt (ligt eraan welke je doet) dat dan ook vrij snel alles loskomt. Gewoon omdat je dan zeker weet dat het niet goed is. Dat wil nog weleens helpen. Of je uiteindelijk pillen zou willen nemen is heel persoonlijk zoals ik al zei. Zelf zou ik het niet snel doen, ben er geen fan van. Maar in dit soort dingen moet je gewoon altijd je eigen gevoel volgen. Dat is het beste advies wat ik je kan geven. Doe wat goed voelt, dan zit je nooit fout.