Ja exact eerst die echo en normaal goed advies. Heb wel af en toe last van steekjes krampjes maar zit echt te wachten op die MK. Alles wijst er helaas wel op. Er zijn wonder verhalen maar daar geloven we beiden niet in.
Update, VK gebeld, ik mag (mits ik niet verder ga bloeden uiteraard) vrijdag voor een echo komen om dan te kijken hoe het verder gaat. Ik wist niet goed het verschil tussen MA en MK. Nu snap ik dat mijn lichaam dus idd nog kan opzetten etc bij een MA omdat je lichaam dan niet weet dat het moet gebeuren zeg maar. Sorry.. misschien beetje dom. In mn hoofd heb ik al een streep gezet, maar mijn lichaam werkt niet mee. Ik geloof niet zo in wondertjes. Nu ga ik me richten op sporten, werken en vrijdag maar in alle rust afwachten. Ik mag komen en ga ik bloeden hebben we dat ook gehad. Ik heb in elk geval een flink pak maandverband ingslagen en draag ik dan ook maar elke dag voor het misgaat. Ik heb veel aan jullie berichtjes. De VK zegt nee niet lezen allemaal negatief etc. maar dankbij jullie en mn vriendin ben ik wle vorobereid op wat kan komen. En ja er zijn positieve verhalen en dat vind ik top voor die dames echt.. niets fijners als mogen doorgaan, maar ikl eg me er bij neer als het niet zo is. Je wil geen ongezond kindje. en ik heb zo een geweldig lieve partner. Dan komen we er wel. dank voor jullie antwoorden en verhalen. Nu dag 4 en nog geen bloed, maar.. mn schoonzus had ook 1 dag bloed met afvegen en twee weken later pas haar MA.... dus tja.... Misschien komt een MK eerder dan een MA?
Nee begrijp het heel goed! Maar denk dat het je echt wel helpt. Want als het negatief is dan zal het eerder loskomen. Maar een opgezette buik is natuurlijk niet iets wat bij een MA hoort specifiek. Want het hoort toch vooral bij een zwangerschap Vind dat je een beetje aparte vk hebt hoor.
Ik zit dit nog een keer te lezen..... je hebt dus eigenlijk alleen 1x bloed bij afvegen gehad en daarna bruin bloed. En daarna geen bloedverlies meer? Verder een paar keer krampen. That's it? Ik ben totaal niet overtuigd van een mk op basis van alleen dat!!
Weet je nuage k weet t niet meer. Van me afzetten gaat niet, afwachten moeten we sowieso, m'n buik is echt opgezet, (nog) geen bloedverlies maar wel enorm rommelende darmen, weinig eetlust en steekjes of krampjes in m'n buik. Verder geen andere symptomen. M'n gevoel zegt me nu echt niets. Dat ik veel moet plassen.. Maar drink veel. En m'n Vk tja ze zegt ja alles wijst op miskraam. Schiet mij maar lek. Benieuwd vrijdag maar ja wellicht komt t eerder los. Een opgezette buik geen ma? Zij zei juist weer van wel omdat je lichaam nog denkt dat t zwanger is zei ze
Nuage ik heb 1x beetje rood bloed gehad bij afvegen daarna tampon ingedaan (wist ik veel dat t niet mocht) daarna op de tampon bruin bloed en beetje mini beetje rood. Sinds vorige week donderdag niets meer. M'n hevige kramp was de woensdag vorige week. Sinds zaterdag opgezette buik. Nu diarre (sorry), weinig eetlust, darmen enorm bezig, steken in buik en wat krampjes. En ja Vk en Ha zeiden na dit verhaal hoogst ws ma of MK
Wat een bizarre reactie van jouw vk en ha!!! Een opgezette buik, last van je darmen, veel plassen, dat hoort allemaal bij een zwangerschap. Ook een klein beetje rood bloedverlies hoort bij een zwangerschap want dit kan komen door innesteling of door een gesprongen adertje. Alles raakt zo zwaarder doorbloed dat het heel makkelijk een klein beetje bloedt. En na vers bloed komt altijd oud/bruin bloed. Dat is logisch. Ik vind de redenatie dat een opgezette buik bij een MA hoort omdat het nog denkt zwanger te zijn echt het meest domme wat ik ooit heb gehoord. Een opgezette buik is géén symptoom van een MA. Het is een symptoom van zwangerschap. En ja, bij een MA kunnen die symptomen soms doorgaan, dát is helemaal waar. Maar het is dus niet zo dat je kunt zeggen oh je hebt een gezwollen buik dan is het niet goed... echt heel gek. Een klein beetje bloedverlies en wat krampen en dan zeggen dat alles op een miskraam wijst... ik sta er echt van te kijken hoor!
Ja weet je ti's m'n 1e x dus ik weet helemaal niet wat ik moet denken behalve dan alle verhalen die je leest en dan ook m'n vriendin die stom toevallig evht een ma heeft gehad bij 4 weken bloed verlies en bij 6 weken vrucht weg (medische gronden kreeg ze bij 4 en 6 weken echo )
Ik weet 1 ding zeker en dat is dat alle zwangerschappen anders zijn. Ik heb bij mijn 3e zwangerschap 4 volle dagen zo hard gebloed dat ik dwars door mijn broek heen bloedde. Ik wist zeker dat ik ongesteld was. En toch was ik gewoon zwanger! Dat ging wel mis uiteindelijk, maar pas veel later en dat had er niet mee te maken. Ik wil je nu niet helemaal blij maken, maar wil je wel zeggen dat ik zeker niet overtuigd ben. Als je kunt doe morgen dan een test
Ik hoop het zo ergens zegt m'n gevoel nog niet op te geven maar als deskundigen zeggen nou dit is niets... Ben erg benieuwd naar vrijdag en hoop echt dat t goed s. Zeker als iedereen zegt nou dit dit is niet goed en heb ze exact dit verhaal verteld maar ook dat ik geen symptomen heb. Borsten of misselijk etc
Misselijk ben ik nog nooit geweest en niet iedere vrouw heeft pijnlijke borsten. Ik vind het gewoon niet overtuigend.
Ja ik kan nergens over meepraten weet alleen dat dit me sloopt en ik daarom maar aanneem wat zij zeggen en me verstandelijk voorbereid op t ergste
Volledig mee eens! Het kan een ma zijn waarbij je lichaam nog allerlei zwangerschapssymptomen blijft houden. Maar het kan ook gewoon een goede zwangerschap zijn. Een opgezette buik waarbij de darmen rommelen is een typische zwangerschapskwaal en geen symptoom van een ma. En een beetje bloedverlies kan ook komen doordat de baarmoedermond tijdens een zwangerschap goed doorbloed is en er tijdens zwaar tillen of persen een adertje springt.
Beiden ik hoop het echt want ik (en m'n vriend) hebben ons al helemaal ingesteld op een MK of ma en dat sloopt me toch wel aardig moet ik zeggen. Jullie reacties doen me wel goed. Het geeft een beetje hoop. Nu elk toilet gang controleren en de onzekerheid en dan ook die vriendin die wel een ma had met rood bloed verlies en twee weken erna een ma had... Ti's erg heftig allemaal. Vandaag 5 weken 3 dagen dus zal mij benieuwen ik heb echt al een mini buikje t is zo onwerkelijk. Geen grotere tieten niets mada geen zwanger gevoel misschien ontkenning. En als medici dat zeggen... En dan ook tja 50% gaat mis maar... Volg x komt t best goed ..
Ging net met een wc papiertje naar binnen en zat bloed aan. Dus ik denk dat t nu wel door gaat zetten dus toch. Nog even twee dagen afwachten tot t helemaal doorkomt. Helaas. Niet gegund. Wir weet een tweede . Nu cyclus afwachten en kijken of t gaat doorzetten en hoe lang t duurt