o ja en nog een vraag.... mijn temperatuur was gisteren 35,5 en vandaag ineens 35,9.... kan dat schommelen?
Ook ik heb helaas een miskraam gehad bij 5,5 week. Het begon donderdag met wat helderrood bloedverlies en flinke hoofdpijn. Helaas zette het door op vrijdag en verloor ik donkerrood bloed met stolsels. Ik heb geen echte krampen gehad, maar wel een weeig gevoel in de buik en onderrug (alsof je ongesteld moet worden). Tot nu toe is het meer dan een normale menstruatie (veel bloed en stolsels). Het is erg verdrietig, want de uitgerekende datum zit al in je hoofd en je fantaseert al zoveel over de nieuwe spruit. Wij willen ook niet te lang tussen de 1e en de 2e en dan is het even een klap, omdat je weer helemaal opnieuw moet beginnen. Dat maakt het moeilijk. Vanmorgen heb ik een zwangerschapstest gedaan (3 dagen na eerste hevige bloeding) en die was alweer negatief. Op zich ben ik blij dat het hcg al uit mijn lichaam is. Dat betekent dat ik in ieder geval weer een eisprong kan hebben. Ik hoop dat mijn cyclus niet teveel verstoord is. Ik ga mijn eisprong met behulp van ovulatietesten zoeken en wij gaan er vol goede moed weer tegenaan. Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed. Sterkte iedereen!
Hier een mk gehad met krap aan 6 weken. of nou ja aan de hoeveelheid bloed en iets wat ik ben verloren denk ik dat dan. Nog geen controle gehad. donderdag uurtje of 6 begon ik te bloeden, rood van kleur. Zolang ik rustig deed was het vrijwel niks of rozig afvegen , vrijdag en zaterdag zelfde, tot zaterdag avond na honden uitlaten, zat op de bank en opeens een vloed stroom aan bloed. Gauw naar de wc en daar kwam er wat bij uit wat op een vrucht leek. Bloed nu nog wel maar minimaal. Verder wel erg veel last van mijn borsten en nu ook steeds misselijk terwijl ik dat hiervoor niet had ( misselijkheid) 16 dec naar de gyn om te checken, kon het maar eerder...