Ahh meis vervelend zeg! Ik snap je. Heb binnenkort toch die stomme babyshower. "Volgend jaar zou beter uitkomen maar ik was meteen zwanger!!!" AAARGH!!! Gun t ze. Maar ons meer! Denk dat je t niet kan snappen als je t niet mee maakt. Had vroeger een collega waar bij t niet lukte en maandelijks voor zoveel euro vitaminen etc insloeg. Dat ik dacht: ben je niet goed? En boos werd dat dr man rookte en bier dronk. Nou sta je op t zelfde punt! Dus ja nu snap ik haar heeeeeel goed. Ooooh hoop zo dat we voor t nieuwe jaar zwanger zijn.
Ojaaaaa die babyshower. Ja erg is dat als mensen zo makkelijk praten he. Ik snap ook dat je het jezelf meer gunt, is hier netzo. Collega van mij zegt ook elke keer ik snap het echt hoor hoe je je voeld. Maar ten eerste weet ze ni eens het hele verhaal en daarbij je weet niet je wij ons voelen als je het niet zelf meegemaakt hebt. Er komt zoveel meer bij kijken dan "gewoon proberen zwanger fe worden" Het nieuwe jaar zwanger zijn gaan we absoluut voor, beter nog, het nieuwe jaar zwanger in
Dag allemaal, Inderdaad. Allemaal zwanger het nieuwe jaar in. Dat zou vet zijn!! Spannend allemaal weer voor jullie wat de iui's gaan brengen. Ik hoop veel goeds. Hier geniet ik van de rust... Ook echt fijn. Ik probeer ook niet te tellen op welke cyclusdag ik zit, maar dat lukt me nog niet hihi. Binnenkort man wel naar het ziekenhuis voor zaadkwaliteit. We hebben het er nog niet over gehad maar geloof dat het volgende week of weer erna de bedoeling was. Succes dames, deze weken...!
He dames, Hier vanmorgen ongesteld geworden. Yes eindelijk door. Cd 34 zit ik op. En precies 14 dagen na de IUI. Hopelijk kom ik nu tot een soort van inzinking dat ik toch echt moet wachten met testen de vlg keer tot 16 dagen erna haha. Achjaaaa ben iig blij dat ik nu gewoon netjes ongesteld ben Ennn mijn vlg IUI waarsch in het weekend zal zijn dus ook niet verkeerd. 👍 Dat wou ik alleen even melden haha Nou we gaan weer lekker werken vandaag ahum haha Geen zin ik mja Nog fftjes en dan lekker weekend. Werkse !
Heeee allemaal Even een vraagje hoor, voor de zwangeren en ook niet zwangeren mogen reageren natuurlijk. Ik lees even op intenet , bevruchting na IUI bevorderen; Tot mijn verbazing krijg ik super veel dingen. Het volgende blijkt goed te zijn Kinderasperines (voor de doorbloeding?) geen groene thee drinken! Je buik warm houden met kruik etc Osteopaat Tarwekiemolie Visolietbletten. Ik heb ene kant zoiets , ach waarom Niet iets proberen maar wil wel graag weten wat jullie denken dat klopt/ gehoord hebben / zelf doen. Dus ben benieuwd na jullie reacties.
Ik heb ook wat dingen gehoord inderdaad.... kinderasperines vreemd he heb het ook gehoord en ja buik warm houden en de tarwekiemolie daar heb ik zowel positieve als negatieve verhalen over gelezen. Tja ik weet het allemaal niet er zijn volgens mij geen harde bewijzen dat het helpt. Ik doe geen van deze dingen wel ga ik naar een voetreflextherapeut dat had ik ook eens gelezen dat dat een positieve invloed kan hebben. En Kimmie wel ontzettend K*T dat je alsnog ongesteld bent geworden had je het helaas toch goed. Verder begin ik me wel steeds meer te ergeren aan dikke buiken nooit echt gehad maar gisteren zag ik iemand die in de winkel naast me werkt met een dikke buik zomaar ineens. Ik had dat nog niet eerder gezien en ja geloof of het of niet ik schrok van haar buik echt de rillingen liepen over mijn rug..... dat is toch niet echt ok lijkt me. Ik zei tegen mezelf ach jo ze is zwanger ze bijt niet hihi. Maar ik schrok vooral van mijn eigen reactie. Dus ja allemaal zwanger het nieuwe jaar in, goed idee! Ik hoop dat we met de jaarwisseling allemaal massaal aan de Jip en Janneke champagne zitten! DEAL!!!
Hi! Volgens mij geen kinder asprines maar asprines van Bayer met 100mg acyletylezuur ofzo. Bij kruidvat. Moet je maar even googlen. Dat zorgt inderdaad voor de doorbloeding. Alleen mag je volgens mij niet meer dan 80mg dus moet je hem halveren. Tarwekiem is volgens mij voor je lutele fase? Maar kijk uit want t kan je cyclus in de war gooien. En ik heb gehoord dat het belangrijk is je buik warm te houden. Warme dranken etc. Klint logisch. Vandaag echo gehad. 2 folikkels maar rond de 13mm echt klein voor mij doen. Is onze laatste iui poging. In januari gaan naat Lapland dus daarna beginnen met ivf als deze x mislukt. Vindt t zo hard gaan allemaal. In 1 jaar MMM en IUI eventueel IVF.... pfoeeee....
He ! Tja ik had het ff 1 dag moeilijk maar vind het nu ook wel weer fijn. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Dit is beter dan en niet ongesteld en niet zwanger. Positief blijven dus dat probeer ik. Kan me wel voorstellen dat jet raar voelde om iemand ineens te zien met zo'n dikke buik. Wat betreft de Jip en Janneke champagne ! Hahaha die heb k al in huis ! wHaha vorig jaar kerst kregen we het slechte nieuws van me vriend en k champagne gekocht voor na zijn operatie. Echter toen weer slecht nieuws dus dan maar voor oud en nieuw haha. Wel geinig dat je daarover begon.
@harlene, hoorde indd dat het van dat merk moet zijn. Maar me zus vertelde net dat een collega van haar dit moest slikken bij haar 2de zwangerschap op advies van arts. Ze had bij haar 1ste zwangerschap een doodgeboren kindje. Dus er zal toch een kern van waarheid in zitten dat het ergens goed voor is. En als k dit op Google lees ik ook wel positieve verhalen. Miss ff proberen. Tarwekiemolie ga ik toch maar niet doen. Me cyclus is al niet zo vast dus niet verstandig. 2 folikels is wel mooi maar nog klein. Maar dat zegt toch niks. Vaak kan het met een dag heel snel groeien. Had ik toen wel. Maar echt je laatste IUI. Sjonge wat spannend zeg. Je hebt wel wat moois in het vooruitzicht. Lapland, wauw ! Super !! Wanneer moet je een nieuwe echo ?
Ja lastig he. Ik wil t ook proberen. Pak nu alles aan voor we ivf in gaan!! Tarwekiem zou ik ook laten. Is zonde van je cyclus. Maandag heb ik weer een echo en ga ik naar acupunctuur. Mn schoonzus is na 5 jaar en laatste ivf daar misschien wel zwanger doorgeraakt. Ze had al haar tips opgevolgd namelijk. Ik laat ze jullie ook weten!!! Ja ben echt niet van de sneeuw haha maar wou iets doen wat we noooooit meer gaan doen. En ja nog even voor de eventuele ivf. Hoop dat ik niet te laat ben maandag. Maar de dokter zou t wel weten toch!
Ja vind het heel lastig. Ik lees ene kant super veel positieve verhalen en paar negatieve. Zelf heb k wel zoiets van tja waarom niet proberen. Ik wil elke kans benutten en geloof wel dat t kan helpen. Tarwekiemolie laat k zitten, te veel rare verhalen jndd. Acupunctuur las k ook meerdere dingen over. Ben benieuwd hoor. Morgen weer een echo, spannend! Leuk de sneeuw ! En iets doen wat je nooit meer gaat doen heb je helemaal goed ! Geniet er maar lekker van!
. Spannende dag voor jou vandaag! Benieuwd hoe de acupunctuur gaat zelf durfde ik het niet zo vond het toch wel spannend. Vandaar dat ik voor het veilige voetreflextherapie heb gekozen. Haha durf mezelf prima te prikken maar acupunctuur vind ik dan weer eng........ En weer een echo hoop dat alles goed en ze gelijk je iui weer kunnen plannen! Bij mij is alles rustig nog een dikke week voor ik kan testen of waarschijnlijk gewoon ongesteld zal worden. Heb wel af en toe wat kraampjes en pijntjes onderin mijn buik. Maar tot nog toe heeft mijn lichaam me nog niet beet . Ik laat me niet meer gek maken door mijn eigen lichaam! Lekker druk allemaal we gaan zometeen naar de dierentuin dus weer lekker de hort op. Ik vlieg door de wachtdagen heen
Hi all acupunctuur was heel fijn. Hele lieve vrouw. Ze leert ook om je angsten van je af te zetten. Ook geen zuivel meer. Maar veel soepen en boullions. Echo viel tegen. Nu 3 follikels van 13mm dus 1 erbij gekomen maar de rest niet gegroeid. Dus ben benieuwd. Morgen weer bloed prikken. Dus nog even afwachten. Ooo nog een week. Spannend altijd die week!! Succes!
OO fijn dat de acupunctuur goed bevallen is! En nu kun je er mee aan de slag geen zuivel ..... dat lijkt me wel moeilijk als ik naar mezelf kijk neem ik best was zuivel op een dag. Maar wel voor een goed doel natuurlijk! Wel ontzettend balen dat je eitjes niet netjes doorgegroeid zijn verdorie dat schiet niet op welke cyclus dag zit je nu? Jij had toch ook een vrij korte cyclus?
Hi Blossom, Ja ik houdt echt van kaas! (schoonvader is kaasboer) dus ben benieuwd! Moet zo veel mogelijk warm eten. En warme dranken. Ze was echt heel aardig. Het duurde bijna 2 uur. Eerste halfuur was ze bezig met je angsten en stress. Daarna hoe je dat het beste onder ogen kan krijgen en hoe je ermee omgaat. Bijvoorbeeld heel diep in ademen en aan positieve dingen denken: het lukt ik kan het! En uitademen; alle negatieve gedachtes. Zij zei dat Chinezen, de baarmoeder als het paleis van het lichaam zien en dat je daar goed voor moet zorgen. Ze noemde las voorbeeld: een huis dat niet af is, waar het koud is etc. Daar wilt niemand wonen. Maar een huisje dat af is, warm en veilig wel. Klinkt misschien echt super suf en zweverig maar ik vindt dat ze in veel dingen gelijk heeft. Ik zie zelf allemaal beren op de weg en na de laatste keer iui ben ik bang geworden. En dat geeft stress en blokkades. Net als er blokkades in je baar moeder zitten en die ene zaadcel is al 12 uur aan zwemmen en de file te ontwijken. Dan denkt hij ook van bekijk het maar. Dus ik moet zorgen dat ik geen stress heb en dat het ziekenhuis een bijzaak is en dat ze je proberen te helpen... Dus ik ben benieuwd. Verder weer bloed geprikt en geen eisprong in aantocht. Heel raar! Inderdaad heb ik een cyclus met iui van 24 dagen en zit nu op dag 13. 3x heb ik op dag 13 een iui poging gehad... de arts zei dat ik nu een lange cyclus heb dus morgen weer naar t ziekenhuis... derde keer deze week!! Bah! Maar ja moet positief denken he!!
Klinkt inderdaad zweverig maar toch klinkt het goed op de een of andere manier en zit er wel een kern van waarheid in. Mijn voetreflex therapeut heeft me ook van die dingetjes verteld en kan me er wel in vinden eigenlijk en vind het mooie gedachten eigenlijk dat je daarin misschien wat steun kunt vinden en natuurlijk heel belangrijk wat rust en ontspanning. Ik probeer ook geen stress te hebben maar het is bij een heel gestress om geen stress te hebben soms hahaha! En wat ontzettend vreemd dat de eisprong nog niet wil komen ik hoop dat alle drie de eitjes gelijk door groeien ook al doen ze er langer over. Maar als je er dan eindelijk 2 of 3 grote hebt heb je meer kans. Ik heb er elke keer maar eentje..... Ik heb zojuist een afspraak gemaakt met mijn gyn voor soort van evaluatie gesprek ik kan alleen pas 23 nov terecht daar baal ik van. Ik heb ook een andere arts gevraagd als behandelend arts de gene die ik had daar had ik niet helemaal een lekkere klik mee. Ze deed het goed maar voelde me niet helemaal op mijn gemak waardoor ik dingen niet durfde te vragen. Ik heb er straks 3 IUI op zitten en tegen die tijd mijn 4e ik ben klaar met de IUI en wil dat ze verder gaan kijken. Dus vandaar..... nu dus ff geduld hebben.
En jeetje schoonvader kaasboer!!!! Jammie!!! Dan zal het helemaal niet mee vallen. En zoveel mogelijk warm eten hoor ik vaker. Ik drink graag thee en graag koffie beide warm maar dat mag je juist niet teveel drinken irritant!
Hi all vandaag echo gehad en er zaten 2 folikkels van 23 en 25mm!! Morgen 11.15 4e iui!!!!!!!!! Blossom hoe gaat het bij jou? En bij de andere meiden?
zooo goed zeg... ik duim voor je en succes met wachten hier gaat alles goed. krijgen 12 nov de eerste echo maar vandaag eerste even een weekje met vakantie.
Zo hé Harlene, dat zijn nog eens flinke eitjes! Mijn duimen draaien voor je! Oh en ik hoop zo voor je dat het deze keer minder pijnlijk wordt voor je.. Succes xx Een vriendin van mij raadde ook wel eens acupunctuur aan, maar ik ben daar niet zo van. Ik denk dat het bij je moet passen. Hopelijk heeft het je geholpen! Hier alles rustig. Volgens mij een eisprong in aantocht. Aan ene kant irritant dat ik het niet zeker weet, aan andere kant maak ik me er minder druk om nu. Succes allemaal en hopelijk goed nieuws bij iedereen