Hoi meiden, Hier ben ook ik weer terug. Gisteren hadden we onze 2de poging IUI. Een eicel van 24mm en 72 miljoen zaadcellen. We zitten dus weer in de 2 weken van het vreselijke afwachten. Ondertussen ook al 4x acupunctuur gehad en volgende week de 5de sessie. Wish me luck!
Wow twee hele mooie grote eicellen!!! Het was even spannend maar nu heb je er gewoon twee! Stiekem beetje jaloers hoor hahaha Het is de eerste keer toch twee? Ik hoop dat de IUI goed is gegaan en je niet weer zoveel pijn hebt gehad! Dan mag je nu bij mij op het wachtbankje Bij mij gaat het goed ik heb voor jou een plekje warm gehouden op het bankje hihi. Nog geen tekenen van een ongi maar ook niet van een zwangerschap eigenlijk geen bijzonderheden te melden ook. Sammeke jij mag ook bij ons op het bankje! Succes met wachten in elk geval de eerste week gaat nog maar de tweede is killing!
Hey dames, Ik lees hier weleens mee om wat informatie in te winnen over IUI. We hopen uiteraard nog op de natuurlijke manier zwanger te worden, maar onszelf inlezen is al voorbereiding denk ik. We zitten nu in het voortraject met onderzoeken en zijn in de 16e ronde beland. Ik had een vraag wat betreft iui. Heb je er na afloop veel last van? Is het handig om er steeds een dag verlof voor te vragen op je werk of kan het gerust voor werktijd als je smiddags pas begint? Nog een vraagje. Binnen wat voor tijdsbestek moet het zaad van je partner in het ziekenhuis zijn? Dus stel dat je om 10 uur sochtends de iui hebt. Hoelaat moet het zaad dan geproduceerd worden en hoelaat moet het uiterlijk in t zhuis zijn? Ik hoop gauw op wondertjes voor iedereen!
Hoi babywonder, Hopelijk lukt het nog op de natuurlijke weg! Goed dat je je al aan het inlezen bent. Na de iui zou je weer aan het werk moeten kunnen hoor. Wrs blijf je een kwartiertje liggen. Daarna kun je gewoon verder met wat je die dag moet doen. Iui doen ze bij ons 2x per dag: eind vd ochtend of eind vd middag. Zaad moet op een vast tijdstip ingeleverd worden en max een uur van te voren. Bij iui in ochtend om 08:45 inleveren en iui in middag om 14u dacht ik. Daar zijn richtlijnen voor die je vh ziekenhuis meekrijgt. Ik had verder geen last vd iui, maar dat hoeft voor een ander niet zo te zijn. Wat ik de laatste keer minder fijn vond gaan, was de eendenbek. Dat was een gepruts en geduw. Het slangetje inbrengen voelde ik nauwelijks en het inspuiten vh zaad kriebelde (zoiets) de eerste keer. Hopelijk zijn voor jullie de uitslagen goed, weet je al wanneer je die krijgt of moeten de onderzoeken nog beginnen?
Hi meiden! Ging gisteren echt super! Had een wat oudere mevrouw die ik ken van de folikkel echo. Ging liggen en alles lag meteen goed. Had een volle blaas en dat deed wonderen. Ging zo soepel dat mn vriend het spuitje mocht leeg spuiten. Zaad was ook top. Meer dan 200miljoen 95% beweeglijkheid. Dus... kom op!!!!!!!!!!!!!!! @blossom; thnx voor t warm houden haha. Wachten is vreselijk. Nu merk ik nog niks. Maar de 2e week..... ik heb altijd 2 eitjes gehad en 1x 3.....!
Hi harlene! Wat een mooie follikels. Hoe is het gegaan? Minder pijn dan de vorige keer? Hoop voor jullie deze ronde geluk, en hopelijk brengt de acupunctuur je meer rust en hopelijk een mooie uitslag straks! Liefs!!
Dankjewel voor je reactie meid! Zo weet ik er weer wat meer over. Onze uitslagen tot nu toe zijn allemaal goed. In mn ondertekening zie je een beetje wat we al hebben gedaan. Binnenkort een hsg en daarna worden we denk ik voor langere tijd naar huis gestuurd. Ik ben benieuwd en zenuwachtig tegelijk voor wat komen gaat!
Hi nonniez alles is goed gegaan dankjewel! Was zo gepiept. Snap t nog niet. Wel de laatste x iui hoor. Hoe is t bij jou? Voel je je goed?!
Hoi! Bij mij waren de iui's lastig. De derde zeer pijnlijk. Maar afgelopen vrijdag ging t perfect! Ben daarna gaan werken. Zal de 1e x wel lekker vrij nemen. Wij moesten om 10 uur zaad inleveren en om 11.15 waren we aan de beurt. Ik denk dat t elke x verschillend is. Ook per persoon. Spannend al die onderzoeken! Succes en hopelijk lukt t op de natuurlijke manier.
Lieve dames! Ik moet nog reageren maar dit wou ik even delen met jullie. https://youtu.be/xuD8z47BgUA
Nee snap je niet he dat het nu zo vlotjes verliep! Ga heel hard duimen voor jullie! Hier gaat het goed! Morgen alweer 15 weekjes, gaat snel!
Wauw 15 weken alweer. Echt super! Ben heel blij voor jullie! Wil je straks weten wat het gaat worden? Of houdt je het spannend?
Hi dames hoe gaat het hier? Had 2 dagen na de iui alweer last van mn borsten. Hoop dat t van de gonal f komten niet omdat ik ongesteld moet worden. Hoooo ik denk altijd dat we te laat of te vroeg zijn!!!!!!
Nou meiden, ik baal :x Deze cyclus verplicht pauze omdat manlief op zakenreis was. Vanochtend leek ik ongesteld geworden, had helderrood bloedverlies en kramp. Dus ik het ziekenhuis bellen, blijkt onze gynaecoloog de komende drie weken op vakantie! Nu twijfel ik dus of ik deze cyclus over moet slaan. Ik heb wel een afspraak gemaakt voor een follikelmeting, maar dan moet ik bij een andere gyn. En de IUI is dan (volgens mijn berekeningen) waarschijnlijk in het weekend, bij weeeer een andere gyn. Een jonge, die ik al één keer eerder heb gehad en die toen hartstikke nerveus en volgens mij vrij onervaren was. Die IUI leek net soep roeren met een katheter En nu is het bloedverlies ook opeens weer gestopt; heb nog wel kramp. Terwijl ik ook al een week bruinverlies had. Pffff, wat een rare cyclus Ik dacht echt dat het eindelijk fatsoenlijk doorgezet had. @harlene2014 Ik heb dat meestal ook direct na de IUI. Kan ook komen door de aanmaak van Progesteron, nu je in je luteale fase zit Geef de hoop nog niet op!!
Sjees wat een gedoe he!! Denk wel dat als je kan moet doorzetten. Denk dat t soort van beter is misschien raakt je lichaam toch soort gewend aan dingen? Is het geen innesteling wat je hebt...? Of iets in die richting? Had je al ongesteld moeten zijn? Ja irritant lichaam joh. Reken nergens op maar blijf gewoon positief denken
zucht.............Bij mij is oma weer op bezoek...oftewel ben weer ongesteld! De teleurstelling is groot en heb moeite om me er weer over heen te zetten waarom moet het toch allemaal zo moeilijk zijn.......Nu IUI nummer 4 donderdag weer gaan spuiten en volgende week donderdag weer voor de eerste fm. Gaan we weer We hebben 23-11 op verzoek van ons een gesprek met onze behandelend arts ik wil dan de mogelijkheden voor IVF bespreken ik hoop dat we dan door mogen want ben een beetje klaar met IUI...... Ik probeer echt positief te blijven maar nu lukt het gewoon nog niet zo. @Harlene Bij mij doen mijn borsten altijd zeer ongeveer een dag na het zetten van de pregnyl tot de eerste dag dat ik ongesteld word. Niet persee van de IUI volgens mij en dus ook geen teken van eventuele ongi als je het mij vraagt. Duimen dat het van een eventuele zwangerschap is!
Hi blossom ach wat k*t zeg!!!! Bah! Weer spuiten etc. Goed dat je een gesprek hebt aangevraagd. Ging gisteren op mn nichtje van 2 passen. Zij komt uit de laatste ivf poging. Daarvoor had mijn schoonzus 17 pogingen waarvan er maar 3 uitgevoerd zijn... dacht o mijn god... dat is ruim 2 a 3 jaar spuiten en ziekenhuis in en uit.... Ik heb dit keer alleen gonal f gespoten en geen ovitrelle daarom dacht ik; o nee..... van ovitrelle zet bij mij alles op... nou ja afwachten he...! Succes meid!!
M'n menstruatie heeft gisteren toch doorgezet! Wat was ik opgelucht! We hebben besloten om toch de hormonenbom te doen en dan de eerste follikelmeting af te wachten. Als die teleurstellend is, dan skippen we de IUI deze cyclus. Maar hopelijk zit er in ieder geval één mooie follikel. Duimen dus