Hoe verliep jou eerste IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door harlene2014, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ooh ik ken dat indd. Ben je ongesteld een soort van opgelucht. Gek is dat he.
    Ja ik denk dat je het gewoon moet doen. Is zonde om 1 ronde over te slaan. Hadden wij ivm vakantie anders waren we nu weer een stap verder.
    Ga voor je duimen!

2. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Jeetje drie jaar spuiten inderdaad .... maar goed als je er mee bezig bent dan ga je er niet van uit dat het drie jaar zal duren.

Vrienden van mij hebben een zoon uit de tweede ivf poging en een dochter uit de eerste ivf poging en daarvoor 6x IUI........Maar alles achter elkaar en dus in anderhalf jaar eerste zwangerschap. En de tweede vrij snel na de eerste ze dachten dat het ook zolang zou duren maar was gelijk raak de eerste keer. Dus dat verhaal vind ik fijn om in gedachten te houden :) Soms vraag ik me nu al af wat ik allemaal nog hebben kan..... En dan is IVF nog veel erger en heftiger eigenlijk dus het ergste komt nog. Bijzonder hoe je steeds je grenzen verlegt en toch weer moed kunt vinden om door te gaan.

3. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Was weer hier ff aan het spieken en las nog geen positieve berichten. Wat balen zeg!! Goed dat er bij sommigen al verder gekeken wordt, doe ik ook wel eens. Wat als semen van man echt echt niet goed blijkt..
    Zit ook paar dgn op wachtbankje maar ik voel al aan mn boobies en buik dat onze z-huisvrije mnd ons niks heeft opgeleverd...:(

4. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    hoi allemaal,
    Mag ik mee praten?
    Wij zijn deze maand begonnen met iui met hormonen.
    Ik prik nu een week en heb straks de eerste echo 10.40.
    Sinds vandaag onwijs sago,eigenlijk gisteravond was ik lekker bezig tegen me man;)Zal dat de hormonen zijn?
    Vanmorgen op school van me kleine geen zin om te praten met iemand en een bleh gevoel,wil het liefst in me bed kruipen maar moet zo voor me eerste echo.
    Ik droom de raarste dingen maar slaap wel lekker door normaal ben ik meerdere keren wakker per nacht maar sinds ik hormonen spuit helemaal niet.
    Wij krijgen 3 keer iui daarna gaan we naar ivf,de arst denkt en ik ook dat we daar op uit komen.
    Als we meer dan 2 eitjes hebben wordt het afgebroken.
    Ik ben benieuwd wat me lichaam doet met de hormonen:D

Hebben jullie nog tips wat ik zo moet vragen enz.
    Wanneer vind meestal de iui plaats?
    dank je!

5. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Noord-Brabant
    Hee wat spannend dadelijk je eerste echo ook.

Dat van die dromen herken ik wel dat heb ik ook en ja stemmingswisselingen herken ik helaas ook wel :( dat is niet altijd even handig.....

Voor je eerste echo tja wat moet je vragen ik vind het altijd interessant om te weten hoe het er voor staat hoeveel eitjes, hoe groot, hoe is het baarmoederslijmvlies.....verder zou ik het niet weten. Eerste IUI is bij mij ongeveer op dag 12 maar dat ligt eraan hoe hard je follikels groeien dat zal je waarschijnlijk bij je echo horen.

Succes!

6. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Dank je,zit nu te wachten zenuwen zijn er;)
    Ben helaas nog mega sago,hopen dat zo positief nieuws dat het me een beetje opvrolijkt

7. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik ben geweest heb 2 eitjes 12 en 13 moet vrijdag terug komen.
    Baarmoederslijmvlies was 8,6.
    Ze vertelde dat het allemaal er goed uitziet en maandag of dinsdag
    inseminatie.

Zijn dit normale waardes?
    Spuit trouwens gonal f 50 moet hier mee doorgaan.

8. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Noord-Brabant
    Volgens mij is dat heel netjes! Twee eitjes is ook heel fijn ik heb er helaas tot nu toe altijd maar 1 gehad.
    En dat je door moet gaan met spuiten is ook normaal. Je hebt tussen door nog een fm denk ik?

9. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ja vrijdag.
    Weet niet of er blij mee moet zijn zat links en rechts en rechts is niet dOorgankelijk.

Spuit jij ook?
    Heb je al veel behandelingen gehad?j

10. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Noord-Brabant
    Ik denk dat je dan vrijdag zal horen wanneer de IUI is.

Ik spuit Fostimon 75IE en daarna Pregnyl. Ik begin morgen weer aan IUI 4 eerste spuit op derde cyclusdag en volgende week donderdag eerste fm . Dus ik heb nog niet echt geluk gehad helaas. Jammer dat rechts niet doorgankelijk is kunnen ze daar niets aan doen. Dan heb je dus eigenlijk 1 eitje. Maar goed 1 is ook goed hoor en moet ook gewoon kunnen natuurlijk het hoeft maar 1 eitje en 1 zaadje te zijn.

Succes in elk geval!

11. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Jij ook succes!
    Is er bij jullie een oorzaak?
    Is eigenlijk het zelfde hier 3de dag beginnen ganal f 50 dag 10 echo.
    Zondag doen ze geen iui dus ze gaat er van uit dat het maandag of dinsdag gaat plaats vinden.

1eitje is prima hier,we willen graag 1 maar max 2 dus bij 3 eitjes wordt het stopgezet.
    Ik heb in 2009 een bbz gehad daarna direct zwanger geworden van me dochter is nu net 5 jaar.
    Bij de bbz is een besparende operatie geweest dus kans op verklevingen en herhalingen,hgc gehad 1 doorgankelijk de ander niet.
    Ik wil een kijkoperatie maar dat wil het ziekenhuis niet:(.
    Misschien als ik een keer overstap na een ander ziekenhuis.

12. nonniez

nonniez Actief lid

15 mrt 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thnx meis! Eeeuuh m'n vriend wel maar ik twijfel nog, maar denk wel dat ik me over laat halen hihi! Hoe gaat het bij jou?

13. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi rijswijkse?
    Welk ziekenhuis zit jij? Mch westeinde?
    Baarmoederslijmvlies van 8.6 is goed zeg!! Folikkels groeien nog door. Ziet er goed uit. Vervelend van de doorgangelijkheid. Maar ja je hebt maar 1 zaadje en 1 eitje nodig ;)
    Succes ermee!

14. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Haha ja lijkt me zo spannend! Ik ben te nieuwsgrierig denk ik..
    Hier alles goed. Zijn een week verder na de iui. Ja weet t niet he, alleen mn borsten doen pijn. Thats it. Nog een weekje wachten.. of niet als ik ongesteld wordt. Maaaaaar blijf positief. Ik wordt niet ongesteld haha.

15. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Noord-Brabant

Nee bij ons is er geen oorzaak gevonden waarom het niet zou moeten kunnen lukken. Zaad is boven gemiddeld goed en ook bij mij tot nu toe alles goed. HSG gehad was ook goed dus ja waarom lukt het dan maar niet .... Maar goed we blijven hoop houden er zijn nog best wel wat opties over en bij de pakken neer zitten schieten we helemaal niets mee op. Al had ik van de week wel zon momentje toen ik weer ongesteld werd.
    Wat ontzettend rot van je bbz maar ze zullen het nu beter in de gaten houden dan of het op de goede plek zit dat is dan weer fijn.

@Harlene nog een week! Bah die laatste week is killing! Maar zie dat je heerlijk positief bent hahaha ik hoop dat je over een maand of 9 ongeveer ongesteld word ;) Succes met wachten ik hoop dat de IVF niet nodig is voor jullie!

16. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Dank je Herlene2014
    Ja zit in het westeinde jij ook?
    Oh spannend zeg hoop dat je niet ongesteld wordt!

Morgen weer een echo ben benieuwd wat dan de uitslagen zijn.
    Wat doen jullie met die stemmingwisselingen nog tips;)
    Vooral de ochtend :)is het hier erg,heb een kleine meid die heeel vroeg wakker is en direct vrolijk/hyper is alles gaat vragen/praten.

17. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Blossom82 hoop dat het snel raak is bij jullie,positief blijven is het beste ook al is het moeilijk.
    hoeveel keer krijg je iui?
    Dus je bent nu weer begonnen met hormonen en volgende week echo?

Wat vinden jullie het ergste?
    Het begin dus de hormonen, echo's of het wachten dat het gelukt is?

18. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi ja wij zitten ook in het westeinde. Welke arts hebben jullie?
    Maar jij mag maar 2 folikkels hebben? Ik max 3 en dan doen ze de iui gewoon.
    Succes met de echo hoop dat t goed gaat. Loopt de afspraak bij jou ook altijd zo uit? Zit altijd zo lang in de wachtkamer haha.

Ja ik heb de ene x meer last van hormonen dan de andere keer. Probeer positief te denken. Is voor t goede doel;)

19. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames.

Hoe gaat het hier ? Alweer een hoop terug gelezen.
    Ik heb ff bewust wat minder hier gereageerd zodat ik voor mezelf wat "rust" zou hebben.
    Zondag had k echt een k** dag.
    Elke keer huilbuien en had er ff genoeg van. Moet er wel bij zeggen dat k alleen thuis was maar k had gewoon echt ff me dag niet.
    Hebben jullie dat ook wel eens ?

Nu eigenlijk bijna niet met alles bezig geweest en vandaag begonnen met testen en jawel. Meteen al een smiley. Morgen al de IUI.
    Spannend!

20. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hooo ja ik hoop dat de positieve gedachten positieve werking heeft. Heb geen last meer van mn borsten super vaag?!
    Ja ik hoop ook op geen ivf. Bah. Heb daar geen zin in. Hoe gaat het bij jou?

Deel Deze Pagina