Hi blossom. rijswijkse en ik zitten in t zelfde ziekenhuis. man moet t inleveren ter controle en daarbij komt dat mijn vriend het potje thuis niet vult zeg maar... Tis voor ons 40 min rijden in de spits dus hij durft t risico niet te nemen dat het te lang in t potje zit.... dan levert hij zn paspoort in om te controleren en dan voor de iui weer. om omwisseling te voorkomen. omg t zou maar gebeuren !!!
Waar doet je man dat? Is daar een speciaal kamertje voor? Ik probeerde te bellen vandaag maar kwam er niet tussen. Nu heeft me man het op de wc gedaan Ga zo weg spannend hoor. Half 2 de kleine naar opa brengen en direct door,is 10 minuten rijden maar moet nog een plekje zoeken,wie weet staat het vast enz. Waar woon je Harlene?
Bij ons schijnt een 'herenkamer' te zijn... Geen gebruik van gemaakt, wist ook niet dat het er was. Assistente noemde het. Wij mogen door met de 3e iui! Eigenlijk zien wij het als onze eerste, eerlijke kans, dus iui#1, kom maar op! Harlene, hoe ist bij jou? Hou je de spanning nog vol? Of valt t mee?
Ik las laatst dat sommige ziekenhuizen dat een "masturbatorium" noemen Haha!! Mijn man moet het potje altijd daar op de wc vullen, aangezien het voor ons ook minimaal 30 min. rijden is Gelukkig moeten we er altijd 's ochtends vroeg zijn, dus rond 07:30u. Dan is er nog niemand bij de wc's/op de poli.
Ik schrok er gister van omdat als er eenmaal zo'n streep staat, ze meestal in héél rap tempo oplopen tot een knaltest Dus ik hield vanochtend even m'n adem in toen ik opnieuw testte. Maar gelukkig nog geen piek...
Haha mijn vriend doet t op de wc. interesseert hem echt niet. Hij wil dat zn zaak zo vers mogelijk is.
omg wat moet ik doen haha? kan dit wel nu al zo testen? Mag eigenlijk pas vrijdag of zaterdag testen?!
Whaaaaaaa ! Harlene! Superrrr ! Wauw ! Is dat een kruidvat 2v5? Hoe of wat voel je ?? Gefeliciteerd ! Tuurlijk is dat goed!! Oh ben zo blij voor jullie.
Ik ben geweest. 8 miljoen zaadjes dat was minder maar wel 85 procent beweeglijk. Vollume was ook iets minder 2,7 Ze vertelde dat ik een mooie baarmoedermond haden dat ik wel een goeie kans maak. Ik moest een kwartier blijven liggen. We hebben zondag en maandag sex gehad,dus geen onthouding misschien is dat de oorzaak. 27 november mag ik testen.
Over zo al testen... Het kan niet meer de Pregnyl zijn toch, want daarvoor istie veel te duidelijk lijkt mij? Heb je tussendoor nog testjes gedaan of is dit je eerste? Whoei spannend!
Ik zei t ook; wat als t er 2 zijn.... ga morgen bloed prikken voor de zekerheid. ben zwaar in shock. ik heb alleen gonal f gebruikt maar dat heeft geen invloed op een test. Voel me verder goed. geen gekkigheid... mn moeder kwam er pas na 4 maanden achter. die had geen symptomen. alleen in mn onderbuik hoogte van baarmoeder soort kloppend gevoel.. geen pijn. wel anders! @rijswijkse: 85% beweeglijkheid is goed hoor. zeker goede kans! Hoe voel je je?
is de eerste test. heb geen ovintrelle gebruikt. alleen gonal f maar dat heeft geen invloed.... toch?!