Ik voel me goed hoor,was allemaal zo gepiept Heb af en toe een krampje maar niet heel erg. Ik had dokter geluk nou maar hoppen dat ze geluk brengt Hier ook alleen gonal f gebruikt en niks om de ei te laten springen. (wel in huis) Wie had jij Harlene?' Hadden jullie er last van dan?
Haha dat zeiden wij ook altijd over geluk. Zij is wel goed. Ik heb ranzijn gehad. die oudere vrouw met een brilletje.
Die had ik afgelopen maandag. Nu had ik Geluk en een lang meisje was erbij (beetje onzeker denk een student)
Oooooh in dat geval...! Wauw nog een keer haha! Gefeliciteerd!! Rijswijkse spannende weken voor jou dus. Duimen!
Harlene! Goeie grutten, wat een knaltest! Straks krijg je een tweeling hahaha. Gefeliciteerd meis!! Is het raar dat ik even een traantje laat omdat ik zo ontzettend blij voor je ben? Zat zo te duimen voor je Rijswijkse, nou...nu moeten mijn duimen maar verder gaan met hun work-out voor jou
YES YES YES!!!!!!!! Eindelijk positief nieuws voor jou/jullie meis!!!!! Echt geweldig nieuws! Dacht voor ik ga slapen toch eventjes kijken of er al nieuws is! Pfff wat spannend nu zeg! Echt dik verdiend. Heel blij voor je!!
nee is echt niet gek. ik ben hier ook voor iedereen blij. ben nog in shock hoor. ga zo eerst bloed laten prikken. Hou op!!! iedereen zei al: jullie krijgen een tweeling. zelfs mn vriend zn nichtje van 10 haha en die weet van niks. stond mn broek nog op te hijsen en streep stond er al!
Wauw harlene, echt super hoor. Een tweeling zou wel super gaaf zijn! Oohhhh ik ben jaloers op je !! Hahaha Maar ga je nog een 2de test doen voor de zekerheid of wacht je het bloed af? Hoelang duurt de uitslag van het bloed ??
Nee geen bloed geprikt! Heb met 7 wkn een echo gehad in de kliniek en toen die goed was mocht ik gewoon naar de vk!! Super blij voor je!
Nu snap ik dat je niet kon wachten !! ik mocht ook pas vrijdag testen en heb het ook al woensdag gedaan toen haha... geen geduld.. wachten duurt al zo lang gefeliciteerd en geniet ervan het is je gegund
ik heb gebeld en krijg zo een bel afspraak! Doe zaterdag nog even een clean blues test. maar hoop dat ik even mag prikken. Heeft allemaal zo lang geduurd wil t 2000%zeker weten haha. Hoop dat ze zsm bloed uitslag kunnen geven!
ja wachten is vreselijk. Nou ik dacht had uit mezelf al ongesteld moeten zijn en ben altijd op tijd. Dacht dat klopt niet. En had nog 1 test... Dus uit mn werk maar meteen gedaan!
ik had precies hetzelfde ben altijd precies op tijd geweest. alleen wist ik niet precies hoe het nu zou gaan met iui omdat ik pregnyl had gebruikt. vandaag mogen we voor de eeste echto.. spannend... heb je nu al bloed laten prikken ? of wacht je zaterdag je tweede test af?
oo spannend zeg. Ik hoef geen bloed te prikken. test zaterdag nog een keer en dan 01/12 controle echo.
Dat is zeker spannend !! Knap dat je het volhoud tot zaterdag. Ik zou helemaal gek worden. Hoe gaaf en onwerkelijk dat je zwanger bent. Super ! Hoe reageerde je vriend ??
Waaaahhhhhh!!!!!!!!!! Super gefelicteerd! Ik val bijna van mijn stoel af ik zag dit niet aan komen (hoopte het wel natuurlijk). Wat zal dit onwerkelijk zijn voor je eindelijk een positieve test in handen! Helemaal top!
Ik ben vanmorgen voor de eerste fm van IUI 4 geweest en weer maar 1 eitje ..............en dan is het ook nog een traag en sloom ei volgens de arts want normaal gesproken is ie al 16/17 mm en nu maar 14,5.......verdorie! Maar goed morgen terug en kijken of ie dan beetje groter is en overleggen wat te doen verder wanneer de inseminatie en pregnyl. Ik had alweer een andere arts en wat ik al twee keer heb gevraagd aan twee verschillende artsen 'het ophogen van de hormonen' kwam zij nu zelf mee. Bijzonder.... ze vond het jammer en vreemd dat ik steeds maar 1 eitje had en wilde toch de kansen verhogen volgende ronde tenzij ik bezwaar had tegen een eventuele meerling. Eeeehmmm niet dus Dus desondanks wel happy. Ik heb wel evaluatie gesprek staan voor 23 nov (weer bij andere arts) omdat ik juist dat dus wilde bespreken of eventueel IVF bespreken maar als we hormonen gaan verhogen dan wil ik nog wel twee IUI proberen. Ik heb er immers 6 en ben pas bij IUI 4. Maar goed nu eerst maar kijken wat het morgen weer is na het positieve verhaal van Harlen e is misschien voor mij ook nummer 4 wel het lucky number!
mn vriend was onderweg naar huis. En ik belde; het is gelukt. fuck het is gelukt. Hij ook meteen huilen natuurlijk.