Ik zou zeggen begin deze ronde al. Ik had pcos en zou aan de clomid. Maar ik kwam ook te laat bij de Gyn dus hun zeiden start maar zonder hormonen. Wel als gevolg dat ik 6 x zonder moest proberen. Ik ben t er niet altijd mee eens geweest maar zie mijn handtekening. Ik ben nu zwanger geworden in mijn eigen cyclus. Terwijl ik pcos had ! Dus als je wil zou ik starten.
Ik zou ook gelijk starten zonder hormonen. Bij ons was er ook geen oorzaak gevonden. Ik ben bij de eerste IUI poging zwanger geworden. Heb alleen voor de eisprong Pregnyl gespoten. Succes
Wat fijn! Gefeliciteerd ook beide. Dat geeft de burger moed. Ik denk ook dat ik er meteen voor ga. De arts had gezegd dat ik de andere 5 wel met hormonen mocht doen dan. Of half om half. Ik mocht het zelf indelen. Jeetje dan word ik volgende week al geïnsemineerd... Gaat ineens heel snel dan. Ik ben vanaf pagina 1 begonnen met lezen en zit nu op pagina 48. Is zo leuk, je leest met iedereen mee die de eerste of tweede iui krijgen maar onderin de banner staat al dat je bijvoorbeeld met de 4e iui zwanger bent geraakt. Dus ik weet al wat er gebeurt terwijl het (toen) nog voor jullie moest gebeuren.. Haha ben ik te volgen.. Ik lees het verleden met het heden in de banner. Grappig
zucht nog 10 dagen dan mag ik testen .......... Voor het eerst voel ik nu wat krampjes onderin mijn buik dus er probeert iets te nestelen Spannend alweer dus maar weer afwachten.
Bleeeeeeh ben klaar met het wachten en ben nog maar een week verder.... Ik schat het niet heel hoog in, gezien de zaadkwaliteit maar je weet nooit... Heb sinds zondag last van mijn buik en maandag flinke krampen gehad. Buikpijn heb ik doorgaans al een week voor menstruatie, dus ik verwacht er daarom niks van. En dan moeten we gaan besluiten of we verdergaan met icsi, wanneer we dat doen, of dat we het hierbij laten Gek word ik van die 'klachten' trouwens. Blossom, hoe weet je zo zeker (zo vat ik het op althans) dat je krampjes wijzen op innesteling...?
Ja erg he dat wachtten.... Ik heb eens goed zitten googleen van de week en dan met name op 'hoe merk je een eventuele innesteling' 'kun je een innesteling voelen' dat soort dingen dan komen er toch wel allerlei topics omhoog dat je dus wel dingen kunt voelen als er iets gaande is. Maar wil natuurlijk niet zeggen dat het lukt maar er is iets bezig dus vind het een fijn idee. Innesteling kan een goede week duren en er kunnen heel veel dingen zijn waardoor het niet lukt. Ik heb overigens een çlub aan gemaakt voor mensen die beginnen met ICSI of IVF binnenkort om elkaar een beetje te volgen en ervaringen uit te wisselen. Misschien vind je het ook fijn?
Clubje heet 'Wie ook start met ivf in feb 2016' klinkt wel ontzettend stom 'clubje' hihi Ik ben soms een beetje kwijt waar iedereen mee bezig is op het forum en waar in de cyclus ik vind het juist heel fijn dat je dezelfde mensen kunt volgen. Het is of 50 mensen half volgen of 10 helemaal zeg maar. Zit trouwens iemand bij die net met ICSI begonnen is
Ik voel dat precies zo! Ik haak daarom vaak ook af.... 😁 Ik ga nog een keer zoeken, ik kon het net niet vinden.
'Zoekt en gij zult vinden' gaat voor mij niet op hahaha. Waaaaar is het is clubje? Misschien kun je hier anders de link plaatsten?
Anders kun je naar mij denk ik ook gaan. Mijn persoonlijk profiel. Daar naast zie je dan het clubje??
Wie van jullie gebruikten ook ovulatie testen bij de iui? De arts gaf aan dat ze of een spuit hormonen zet om de eisprong op gang te brengen of dat ze me gaat vragen ovu testen te doen. En dan het liefst die van ovulady. Gebruikten jullie die ook of kunnen andere ook? Ik kon ze bij de Etos niet vinden, alleen online, maar ik ben bang dat er teveel dagen overheen gaan met verzenden, omdat mij eisprong donderdag is. En nu weekend. Ik heb die van clear blue nu.
hier om de dag ziekenhuis die mn eisprong checkte. ovu testen zijn niet 100% want je ziet een streep. ja en dan? is tie donker genoeg of niet?
Hoi!! Hier 28-12 tweede iui gehad... Weer wachten! Ik ben veel afwezig de laatste tijd! Sorry! Hoe is het met jullie allemaal? Jullie hebben deze week NOD?
Nou geweest net, eitje was 18 mm. Wat denken jullie? Wanneer gaat ie springen? Ik moet nu elke dag een ovu test doen. En als ie niet gesprongen is woensdag weer een echo. En dan een spuit pregnyl en donderdag insemineren.
Oooooh ik zie dat jullie een meisje krijgen! Wat leuk!! Een jongen overigens net zo leuk, maar toch. Gaaf hoor. Hoe gaat het verder met je?
Ik vandaag normaal gesproken... Denk dat het dan morgen wordt. Meestal 9 dgn tussen iui en menstruatie. Iig al beetje roze gespot!:x
Oh wat lastig dat je het met ovu-testen zelf in de gaten moet houden. Ik zou er erg zenuwachtig van worden iig!ik heb de laatste keer de Pregnyl al meoten zetten met 17mm, omdat de iui anders in het weekend viel (en we waren dat weekend weg). Eitje zal rond 21mm geweest zijn tijdens iui. Ik weet het eerlijk gezegd niet meer wat de andere maanden de groottes waren...