Hoe verliep jou eerste IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door harlene2014, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant

Oonee Harlene wat ontzettend balen! Ik was je een beetje aan het volgen omdat ik net met mijn eerste iui gestart ben en hoopte dat het raak zou zijn voor je!

Het is zo ontzettend oneerlijk :(

Knuffel vanuit hier omdat het waarschijnlijk een enorme baaldag is

Ik moet vrijdag voor de eerste echo heb nu drie dagen fostimon gespoten en ben er nu al helemaal klaar mee! :x

2. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Baal zo erg bah. Hoeveel teleurstellingen moet je nog verwerken?
    Ik ken fostimon niet maar ik ben er zo klaar mee. Voel me net een koe met die hormonen en inseminatie.
    Spannend met je echo! Hoop dat het er goed uit ziet!
    Ga vrijdag op vakantie dus 3e iui moet even wachten. Maar we moeten hoop houden!!!

3. nonniez

nonniez Actief lid

15 mrt 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaaah nee!!!!! Wat super jammer meid!!!
    Dikke knuffel!!!!

Wel veel plezier op vakantie! Even alles naast je leggen, genieten en na de vakantie weer nieuwe rondes, nieuwe kansen!

4. nonniez

nonniez Actief lid

15 mrt 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jij ook succes natuurlijk!!!

5. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Noord-Brabant
    Ja dat gevoel dat je je een koe voelt dat herken ik nu wel..... Ook al ben ik pas met mijn eerste iui bezig het vraagt best veel van je. We doen het omdat we een klein wondertje willen dus moeten we volhouden!! Ik merk soms dat ik niet eens meer bezig ben met een kind. Zo bezig met hormonen en echo's dat ik mezelf nu al moet herinneren dat ik dat doe voor een kindje. Het leuke is er wel af. En ja elke keer die teleurstelling!!:x!!

Nu eerst heerlijk op vakantie genieten van elkaar en even helemaal niets en lekker geen spuiten. En daarna weer met de nodige girlpower er tegen aan!!

6. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Erg he soms. Het wordt zo gewoontjes. Ooo ff hormonen spuiten. Ooo ff 3x per week naar t ziekenhuis. En dat "doos gluren" ben ik ook even zat haha. Schaamte ken ik ook niet meer.
    Ja even weekje naar de zon. Uitrusten dit jaar en dan weer vol goede moed er tegen aan.
    Laat je weten hoe het ging etc? Ben benieuwd!

7. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Noord-Brabant
    Haha ja gewoontjes is het toch echt niet!!! Oneerlijk dat wel....... Maar goed ik probeer positief te blijven en ik ben allang blij dat er nu iets gebeurd. Benieuwd wat het doet met mijn lichaam al die hormonen. Ik hou je op de hoogte. Enne nogmaals hele fijne vakantie (stiekem een beetje jaloers ik wil ook).

8. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ja succes met de hormonen. Ik ben wel wat aangekomen. Maar de verpleegster zegt dat t vocht vast houden is. En voor de eisprong spoot ik ovitrelle. Daar reageerde ik best heftig op. Beetje down. Maar dat was de 1e keer. 2e keer nergens last van. Misschien went je lichaam.
    Ja pff heerlijk ff 8 dagen niks doen. Geen hormonen en ziekenhuis bezoekjes. Even tijd voor elkaar!
    Indd positief denken!!! You go!!!

9. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Geen moment last gehad van wat dan ook. Ging snel voorbij en ben er zwanger door geworden, helaas bleef het vruchtje in de eileider zitten.

10. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Heel herkenbaar, je leert (helaas) wel flink je grenzen verleggen door deze behandelingen.

Eigenlijk schandalig dat het gaat wennen, zou niet moeten. Maar als er iets is wat ik heb geleerd van dit helse eindeloze traject is dat niets eerlijk is..

Sterkte bij je volgende poging! Het slagingspercentage is vrij hoog, hoop dat het voor jou de uitkomst mag zijn.

11. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi! Oneerlijk he.. kan er soms zooo van balen. Soort van machteloosheid.
    Wat heb jij veel meegemaakt zeg! Jeetje.. zijn jullie nog ergens mee bezig?

Thnx hoop dat t gaat lukken!

12. Sammeke

Sammeke Actief lid

2 nov 2014
    216
    0
    0
    Ik krijg volgende maand (oktober) mijn eerste IUI met het sperma van mijn vriend. Ik ben erg benieuwd en kijk er eigenlijk wel naar uit. Ik wil zeker geen assistent gynaecoloog, ik zal desnoods weigeren, het spijt me maar ik wil na zo lang wel een deftige behandeling. Nu ik denk niet dat het zo ver zal komen want m'n gynaecologe heeft denk ik nooit assistenten of stagiaires. Ze mogen gerust kijken maar ik wil niet dat ze het uitvoeren.

Ik ben echt benieuwd en het is aangenaam alle verhalen te lezen.

groetjes!

13. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi all!
    Terug van vakantie!
    2e iui was mislukt. Op vakantie erge buikpijn en wat andere dingen. Op dwingen van vriend een test gedaan die positief was! Vandaag in NL negatieve test maar morgen toch even naar het ziekenhuis.
    Iemand ervaring hiermee?

14. nonniez

nonniez Actief lid

15 mrt 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi harlene! Fijne vak gehad?? Nog steeds beetheb onzekerheid lees ik? Heb zelf geen ervaring dus kan je daar niet bij helpen maar zal wel voor je blijven duimen! Lieve groetjes!

15. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi nonniez ja was heerlijk. Veel te kort! Ga straks naar de gun om 1100 uur. Ja hoor verhalen over dat de test je lhpiek oppikt. Maar dan is een test niet betrouwbaar?
    Mn schoonzus had dit ook alleen bleek het toen een leeg vruchtzakje te zijn..
    Hoe gaat het met jou?

16. nonniez

nonniez Actief lid

15 mrt 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is altijd te snel voorbij he! Nou ben benieuwd wat de gyn dan zegt!
    Hier alles goed! Eerste echo gehad, hartje klopt! Over 2 weken intake bij de vk.

17. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Super nonniez fijn dat alles goed gaat.
    Heb positief getest door mn eisprong. Hoe stom is dat!
    Vakantie ging indd te snel. Nu even met mn vriend overleggen of we as keer voor iui3 gaan.
    Moet zeggen dat ik me 100x beter voel zo zonder hormonen. Maar ja willen zo graaf zwanger worden!

18. nonniez

nonniez Actief lid

15 mrt 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan heb je deze ronde wel vroeg je eisprong gehad toch? Jammer, ben je zo weer een maand verder! Lastig is het hé? De wens voor een kleintje maar daarnaast ook alle hormonale veranderingen en lichamelijke gedoetjes! Kost een hoop energie! Hoop dat jullie er goed over kunnen praten en samen de juiste beslissing maken! Ik blijf duimen voor jullie!!!

19. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi nonniez
    Ja heb wel een eisprong gehad. Dit was goed op de echo te zien. Nou hopen dat de vakantie zijn werk heeft gedaan. Over 5 dagen staat een menstruatie "gepland". Ben benieuwd. Hebben t er thuis over gehad om toch voor ronde 3 te gaan als ik as week ongesteld wordt.

20. nonniez

nonniez Actief lid

15 mrt 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog paar spannende daagjes!!! En goed dat jullie voor een nieuwe ronde gaan, maar laten we hopen/duimen dat het niet nodig zal zijn!!!!

Deel Deze Pagina