Hoe verliep jou eerste IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door harlene2014, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    He wat balen linnik!!

2. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen linnink! Zo
    Niet leuk, maar houd moed meid!!

Hier erg zenuwachtig. Vanochtend zeer onverstandig een testje gedaan. Omo wit, mijn man zag een tuurstreep maar dat heeft hij vaker gezien. Ik wou dat deze dagen al voorbij waren.

3. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Oh zeksum wat spannend! Jesses. Ik hoop dat het een tuurstreepje is en dat hij steeds duidelijker word!

4. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou helaas HD ik net slijm verlies met wat bloed erin. Ik heb geen hoop meer, mijn menstruatie begint meestal zo. Pffff zit er even doorheen

5. Linnik

Linnik Lid

22 jun 2015
    74
    0
    6
    Rotterdam
    Ik heb na poging 1.1 (gemiste eisprong) alle testen uit nijd weggegooid.. Ik snap je zo goed.. Het is zo enorm oneerlijk.. Ik kom nu net van een "vriendinnen pret echo".. Een vriendin die eigenlijk niet zwanger kon worden maar nu een tweeling krijgt.. Als een wonder.. Daar put ik hoop uit.. Ik weet niet welke zelfbeschermende waas ik voor m'n kop heb maar ik ben helemaal ok nu.. Ik moet vanavond voor t eerst weer puregon zetten.. Ik hoop dat de verhoogde dosis in elk geval twee eitjes oplevert... Sterkte met het verwerken.. Het is een tijdelijke put, nog een paar dagen en je ziet de hoop weer voorzichtig tegemoet..

6. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    He bah Zeksem, wat rot!! Sterkte!

7. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    #827 Vanesje34, 12 feb 2016
    Laatst bewerkt: 12 feb 2016
    Zeksum gewoon klote dit! Neem even je tijd om te balen en te huilen. En probeer dan weer je frisse moed te vinden. Vind het heel rot voor je meid. Gelukkig is het weekend, kan je lekker slapen, badderen, en wijntje nemen etc zonder vroeg op te moeten voor werk. Of werk je weekenden?

8. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik begin nu bruin bloed te verliezen. Heel klote !!! Het is zo oneerlijk gewoon. Om me geen lukt iedereen zo makkelijk zwanger te worden. Maar ja dat gevoel erkennen jullie vast als geen ander.

Ik ben gelukkig vrij in de weekenden, dus lekker niks doen!

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ja dat gevoel herken ik id heel goed. Bij mij 4 die de eerste maand meteen zwanger waren. Waarvan 2 na de pil stop niet eens ongesteld werden. Meteen zwa Ger. De rest allemaal binnen 4 maanden. Is erg moeilijk. Merk dat ik als ik zwangeren zie lopen of kleine baby's zie ik me sneller weg draai. Voorheen zat ik te Ah en te oh-en. Ach. Ik hoop dat het ook voor ons allemaal is weggelegd. Maar ben weleens bang dat ik als laatste ongewild kinderloos achter blijf.

10. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Helaas net ongesteld geworden, eerste ronde iui is voorbij

11. Lia86

Lia86 Actief lid

3 jan 2016
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Vanesje, dat je ongesteld bent geworden:x

12. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    He wat jammer vanesje :s

13. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Vandaag in het ziekenhuis geweest voor wat nu verder en prikinstruktie ik ga morgen starten met prikken, menopur elke dag 75 ie en dan als eisprong opwekker de pregnyl. Ben benieuwd hoe dat zal gaan met evt bijwerkingen.

14. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    spannend dat je gaat beginnen met het spuiten van menopur!
    hoop dat je geen tot weinig bijwerkingen hebt!
    vind je het eng, het prikken? had je de pregnyl al zelf gezet?

ik heb inmiddels buikpijn.. :(
    hoeft nog niks te zeggen maar het voelt 'leeg', spanning is ook van mn borsten af.
    als het deze keer idd niet raak is, ga ik ook 75ie spuiten en dan hopen op 2 rijpe eitjes!

15. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Nou vandaag moest de eerste prik erin, en ik moest werken, dus mijn vriend kon hem niet zetten. Hij had de vorige ronde de pregnyl geprikt bij me omdat ik het niet kon... Hij had heel lief aangeboden om naar mijn werk te komen om de prik te zetten, maar ik moet er toch een keer aan geloven, en vond het onzin dat hij helemaal naar mij toe moet komen. Niet aanstellen... PFf. Tien minuten naar die prik in mijn hand en mijn buik zitten staren, en toen hup erin. Deed helemaal geen zeer, het is alleen die drempel van in je eigen lijf prikken.. Maar hij zit.
    Nu maar hopen dat er geen bijwerkingen komen..

16. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    Goed van je dat je zelf de spuit hebt gezet! Vandaag weer zelf of je vriend? Herken dat staren naar die spuit en je buik ook haha..
    Ik mag dinsdag weer want het is net doorgebroken.. :(

17. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Chubie gatver wat vervelend! Ik duim dat 3x scheepsrecht is bij jou! Hoe voel je je? Vandaag weer zelf geprikt, mijn vriend was er wel bij maar wilde het zelf doen. En het lukte al na een halve minuut. Dus dat gaat goed.

18. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    Fijn dat het al sneller gaat! Hihi.. Goed dat je het ook zelf weer hebt gedaan hoor!
    Ik voel me echt bagger vandaag.. Lekker op de bank gelegen met een kruik ;)

19. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ja kan me voorstellen hoor, had ik ook afgelopen donderdag toen ik ongesteld was geworden. Denk 3 uur in bad gekegen... Gaat het vandaal weer wat beter?

20. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    vandaag ging het inderdaad al een heel stuk beter! :)
    heb jij nog last van bijwerkingen inmiddels? of blijft dat voor alsnog uit?

Deel Deze Pagina