Ik heb 75 eh gekregen. En jij vanesje? Het prikken moet dat verplicht in je buik of mag het ook in je been?
Hoi Ja ik spuiten nog wel pregnyl van te voren.. ik hoor woensdag meer hoop zo dat het gegroeid is.. arts had het er vanmiddag over dat alles er goed uit zag tot nu toe en als het zo doorging dat ik vrijdag inseminatie heb.. ik stond er tot vanochtend best nuchter in maar vind het nu toch wel spannend allemaal hopelijk krijgen we woensdag goed nieuws! Ik had ook verwacht dat ik het prikken bij mezelf niet durfde viel me reuze mee de 1e was eng maar daarna keek ik er eigenlijk naar uit stom hé...
ik ben weer op het wachtbankje geploft! vandaag de inseminatie gehad bij 2 springende eitjes, ben erg benieuwd! blijf trouwens de pregnyl wel erg vervelend vinden, doet ook echt pijn met inspuiten en volgende dag ook erg gevoelig.. meer die daar last van hebben? vanesje, ik zie dat jullie wat minder goede zaadjes hadden door griep, balen zeg. is het wel door gegaan? clarajilla, spannend dat jullie bijna gaan beginnen! renate, fijn dat het prikken je zo meevalt! je eitje groeit goed zo horen! hopen op woensdag nog meer goede berichten!
Chubbie fijn dat het enweer op zit! Nu weer afwachten geblazen. Ik heb geen last van de pregnyl eigenlijk, niet met zetten en niet erna gelukkig. Het is bij ons wel doorgegaan maar was omdat ik al in het ziek huis zat en ze me niet naar huis wilden sturen. Verwacht er niets van eigenlijk die ronde, afwachten tot ik ongesteld word en zsm weer verder. Renate gelukkig viel het prikken je mee, ik had het ook. De eerste keer en de tweed keer vond ik moeilijk en daarna jaste ik hem er zo in. Clarajilla ik had ook 75 eh id. En maar 1 eitje die rijpte.
Ik vind het knap hoe jullie met het prikken om gaan. Vind het nog wel erg moeilijk! Maar heb er ook nog maar 1 hoeven zetten Vandaag uitgangsecho poging 2 gehad. Ehm... nou blijkt dat oude eitje, die volgens hen niet kon springen, ineens gesprongen te zijn! En ik weet wel wanneer (kramp vannacht!), dus maar snel nog even naar huis gegaan om te klussen. Wat een gedoe zeg. Ik had zo'n nette cyclus en nu is het gewoon zo in de war :s. Ik denk niet dan een bevruchting met een oud eitje en oud bms een goed idee is maar ze heeft niet gezegd dat het niet mag. (Het is een beetje een ingewikkeld verhaal aan het worden. En wil jullie ook niet 'lastigvallen' met lange verhalen. Het hele verhaal staat in mij topic 'uitgangsecho was niet goed'.)
Nou dames gisteren weer echo gehad en zag er allemaal goed uit... wasmachine gegroeid 16.5mm vanavond pregnyl spuiten en zaterdag inseminatie... heel spannend allemaal... gelukkig heb ik in de wachtweken een drukke agenda me zoontje is gescout door pec Zwolle en traint daar dus fanatiek mee... Hoe gaat het met de andere dames?
Omdat jullie topic is uitgegroeid tot een club, hebben we het verplaatst naar de 'MMM clubs'. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Dit gebeurde net ook in een ander topic. Volgens mij bedoelen ze alleen maar dat ze het verplaatst hebben. Dat deze nu staat onder mmm clubs in plaats van onder vruchtbaarheidbehandelingen.
Ik zit op het wachtbankje van iui2. Er groeiden nu 2 eitjes met gonalf50 ik vind de pregnyl ook vervelend. Balen vanesje! nu weer vol goede moed op naar poging 3?
Wat is bij jullie de reden geweest om met iui te starten? Ik heb zelf een lichte vorm van pcos ( wel een eisprong))en het zaad was weinig tussen de 5 en 7 miljoen. Toch moesten we ondanks die redenen na de onderzoeken nog ruim een jaar zelf proberen. Ik vraag mij af hoe groot mijn kansen zijn geweest in dat lange jaar wat wel 10 jaar leek te duren en veel druk heeft gelegd op onze relatie. We hadden er toen al ruim een jaar opzitten. Hoe kijken jullie tegen dit aantal zaadcellen aan? Is de kans met dit aantal nu vrijwel kansloos zonder inseminatie of klopt het dat het heel goed had gekund dat ik binnen dat jaar spontaan zwanger was geworden? Als ik internet mort geloven is onder de 20 miljoen echt heel erg weinig maar in het ziekenhuis deden en doen zeer heel luchtig over. Ze blijven zeggen dat er bij ons geen oorzaak ik dat het niet wil lukken.
Girafje, bij ons bleek na alle onderzoeken met beide niets mis. Wij zijn toen een half jaar naar huis gestuurd en dit heeft niets opgeleverd. Na dat half jaar weer terug en toen zeiden ze dat ze gingen starten met iui. Nu 2 rondes gehad maar nog geen resultaat. Ze gaven bij ons aan dat alles boven de 10 miljoen geen meerwaarde heeft. En vanaf de miljoen gaan ze volgens mij iui kunnen doen. Dus jij zit mooi hoor! Wij hadden de eerste keer 8,6 miljoen en de tweede keer 300.000 wegens griep helaas.
Hoi vanesje Bedoel je dat wanneer het zaad boven de 10 miljoen is iui geen meerwaarde heeft? Heb jij iui in je natuurlijke cyclus. Ik ben gisteren ongesteld geworden. Deze ronde kwamen 3 vriendinnen vertellen dat ze zwanger zijn. Ik merk dat ik hoop aan het verliezen ben terwijl ik ook wel weet dat het een wonder was geweest als het de eerste pogingen was gelukt. Wonderen lijken alleen bij anderen te gebeuren.
Wauw girafje dat is wel veel 3 vriendinnen. Nee ik bedoel dat als je 10 miljoen of 15 miljoen het dat dit niet veel verschil maakt geven ze aan. Alles boven de 10 is niet een extra kans omdat het extra veel is.
Ik vraag me ook altijd af wat ik met die aantallen moet. Vorige keer hadden we 17 miljoen. En de gyn vandaag was enthousiast omdat we 6 miljoen hadden nu. Nou ja dat is 11 miljoen minder, dus minder kans lijkt mij? Je hebt er maar 1 nodig natuurlijk maar voelt toch jammer Volgens haar was het 'ruim voldoende'
Hoi dames! Hoe gaat het met jullie? Vanesje, bezig met ronde 3? Twinkk, vandaag de inseminatie gehad? Vanaf nu weer op het wachtbankje dus.. Bleh! Zoals jullie zien hebben wij na bijna 4 jaar een positieve test is handen gehad! Kunnen het nog maar nauwelijks beseffen.. Ben ook best wel bang dat het nog mis gaat.. Maar heel dankbaar dat de IUI is gelukt! Hoop zo dat het voor jullie ook snel raak is!
Chubbie wat fijn! Gefeliciteerd joh, geniet er lekker van! Ik ben nog niet begonnen met ronde drie. We moesten een ronde overslaan vanwege slecht zaad.