Hoe verliep jou eerste IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door harlene2014, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    He wat jammer dat er weer een maand 'wacht' tussen zit!
    Hopelijk snel weer beginnen en is het zaad dan weer goed!

2. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Oh chubbie wat goed! En dat is gebeurd met 9miljoen zaadjes als ik dat goed lees? Geeft toch een beetje hoop :p
    Ik zit inderdaad op het wachtbankje nu, nog wel even :p

3. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    Ja idd met 9 miljoen zaadjes!
    We hadden zelf ook zoiets van nou dat is weinig vergeleken met de vorige keer..
    Dus jullie hebben ook zeker goede kans! Duim voor jullie!!

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik heb inmiddels ook me eerste iui gehad.
    Zaad van me vriend was echt weinig.. 'Maar' 2 miljoen. Vorige x met het zaad onderzoek had hij 74 miljoen en 30% progressief bewegend. Hij is tijdje geleden wel ziek geweest dus het ligt daar waarschijnlijk aan.
    Verder was de eendenbek wel vervelend, ze gaf ook aan dat het wat schraal was van binnen, maar dit niet erg was. Van de inseminatie zelf heb ik niks gevoeld! Moest van die vrouw aan iets leuks denken op dat moment, maar waarom geen idee? Weet 1 van jullie dat misschien?

5. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Clarajilla spannend dat je de eerste iui gehad hebt! Afwachten geblazen. Tegen mij zeiden ze veel drinken en met een volle blaas komen, dan voel je er niets van. En dit klopte.

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja klopt ik heb een gekantelde baarmoeder dus kwam al met een volle blaas! Ze kon er heel makkelijker bij zei ze. Alleen was het was rood en schraal bij me baarmoedermond? En daar kwam dan de eendenbek tegen aan wat dan even zeer deed.
    Het is nu maar afwachten, ben echt benieuwd. Voel ook helemaal niks van de pregnyl?! Is dat ook normaal?

7. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ik merk ook nooit heel veel van de pregnyl. Soms misselijk maar verder niet. Kan erg verschillen hoor ik van anderen. Heb ook gehoord dat het te maken heeft met wat de gever gegeten had etc. Geen idee of dat zo is. Maar wees blij, weinig tot geen klachten, daar doen we het voor. Is al zwaar genoeg dit.

8. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Bedankt nog voor het duimen Chubbie!

Oh interessant dat van die volle blaas! Wist ik niet, hebben ze me nooit verteld. Niet dat ik ooit last heb van de eendenbek hoor, eigenlijk is het beide keren vrij pijnloos verlopen. Alleen vind ik het altijd zo vervelend voor hun dat ze de ingang van de baarmoeder mond altijd zo lastig kunnen vinden omdat ie gekanteld ligt. Een volle blaas zou daarbij kunnen helpen? Ik ga altijd tig keer naar de wc vantevoren van de spanning en ook omdat ik seks met een volle blaas ook pijnlijk vind dus ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat mijn blaas juist leeg moest zijn.

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Twinkk ik heb ook een gekantelde baarmoeder en volle blaas zorgt ervoor dat ik niets voel en ze er heel makkelijk inkunnen. Probeer het maar de volgende keer. Als ik echt te nodig moet, plas ik een klein beetje uit voordat ik moet, je moet ook 15 min blijven liggen en met aandrang is dat vervelend. Maar dan plas ik niet alles uit.

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Bij mij heeft het ook gewerkt, ze konden er heel goed bij en hoefde niet te 'zoeken'. Ik zelf hoef eigenlijk maar 3 x per dag naar de wc dus was in de ochtend naar de wc gegaan . door de zenuwen moest ik wel maar niet heel nodig, en daarna ben ik pas rond 3 uur naar de wc geweest. Want toen eenmaal de zenuwen weg waren hoefde ik niet meer te plassen haha!

11. tsarbran

tsarbran Lid

23 mrt 2016
    22
    1
    1
    Zwaag
    Voor zover als het aan mij verteld in het ziekenhuis de baarmoeder van alle vrouwen is gekanteld daarom helpt half volle blaas of druk op de buik. Bij mij ging het eerste keer ook moeilijk omdat mijn blaas leeg was dus ik moest op de buik drukken. De tweede en derde keren met half volle blaas waren heel snel en makkelijk.

12. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Klopt, alleen in europ zijn de baarmoeders in 80% van de gevallen naar voren gekanteld, en in het midden oosten en nog was landen die ik even niet weet zijn ze in 80% van de ga allen naar achteren gekanteld. En bij mij is hij ook naar achteren gekanteld.

13. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Nou dat is het proberen waard dan met zo veel positieve ervaringen ermee.
    Maakt het uit dat mijn baarmoeder naar voren is gekanteld ipv naar achteren?

14. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Geen idee eigenlijk. Ze zei het tegen mij in het algemeen, dus denk dat het geen kwaad kan.

15. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Hoi hoi, hoe gaat het met iedereen?

Over 2 weken ga ik hopelijk weer beginnen met Gonal F voor IUI#2, althans, als er niks geks gebeurt. Maandag heb ik nog een echo om ff te kijken of er alles goed is want ik heb de laatste maanden wat bloedverlies midden in mijn cyclus gehad... maar hoop dat het niks is en kan zo weer beginnen!

16. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Anniko, spannend weer. Hoe zit je dan nu in je cycles? In je wacht weken?

17. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Nee hoor, sinds december heb ik geen IUI gehad (wat familieproblemen en dan vakantie), dus na een super lange pause ga ik weer beginnen, hoop ik :) Nog ~10 dagen

Wanneer begin je met IUI#3 Vanesje?

18. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Spannend en ook weer fijn de k ik dat je weer gaat beginnen.

Hier net ongesteld geworden. Dus vanaf zaterdag weer prikken en22-4 de echo.

19. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Sorry dubbelpost op 1 of andere manier :S

20. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Dat is klote vanesje :(!

Hier nog steeds niet ongesteld, dus ik mocht testen, maar de test was negatief. Ik weet even niet hoe nu verder :(

Deel Deze Pagina