Hier nog steeds niks... wel een paar eiblaasjes maar nog heeeel klein, en ik zit op dag 12... maar de dr zei dat ze wel tot dag 21 kunnen groeien, dus we hebben nog wat tijd. Maandag weer een echo. Dora, en jij?
Hier was het al heel goed voor dag 9! 2 eitjes; één van 13mm en eentje van 14mm, baarmoederslijmvlies was nog maar 5.6mm maar dat had nog tijd genoeg zeiden ze, voor nu waren ze tevreden! Maandag moet ik nog eens terug en dan zal de IUI waarschijnlijk voor dinsdag of woensdag zijn. Denken jullie dat beide eitjes zullen doorgroeien? Heb er geen ervaring mee!
Super Dora! Je eitjes zijn bijna even groot, dus ik zou zeggen dat ze allebei doorgroeien. Maar zeker kan je het nooit weten. Mijn vorige IUI had ik op dag 10 twee eitjes van 10mm en op dag 13 maar 1 die groot is geworden. Maar bij jou komt het zeker goed!
Ik hoop ergens wel dat ze beiden zullen doorgroeien... Heb je toch wel een extra kansje op succes! En misschien wel een tweeling zoals mijn pendels voor deze maand verwachten
Dora wat je zei over spuiten en je natuurlijke cycles klopt wel. Ik heb nu pauze van 2 maanden en mijn eigen cycles is helemaal in de wat. Had een prachtige van 28 dagen maar dat was nu 31 en mijn eisprong kon ik niet eens traceren deze maand. Komt denk ik echt door het hormonen gebruik.
Pfff heb echt geen zin in een ontregelde cyclus door heel die hormonenhandel Een goede vriendin van me heeft net haar eerste ivf met verse tp achter de rug en zit nu op haar eisprong te wachten voor een cryo tp, dat duurt eeuwen bij haar, ze zit nu bijna op dag 20 met slechts een eitje van 10mm ocharme! Hier voorlopig trouwens nog maar een héél licht streepje op mijn ovulatietest, dus het wordt misschien krapjes voor de iui op dinsdag te doen Ik hoooop zo erg dat ik vanavond of morgenvroeg toch nog een positieve test krijg! Zou best wel eens kunnen bij mij hoor, maar vond het vorige cyclus ook wel uitzonderlijk vroeg... Duimen draaien voor morgen!
Spannend Dora! Mijn ovulatietesten zijn al 5 dagen hetzelfde, gewoon een licht streepje die niet donker wordt. Ben bang dat er morgen op de echo weer niks te zien is :/
Hopelijk morgen goed nieuws voor ons allebei! Jij moet toch ook weer voor fm, niet? Ik had vrijdag al eitjes van 13-14mm en nu ook nog steeds een negatieve ovulatietest...Dus kan dat ze wel vooruit zijn gegaan, maar dat het nog net te vroeg is voor een eisprong hé! Nog niet wanhopen hoor! Succes en we duimen voor grote eitjes en een snelle inseminatie
Hier maar één van de 2 follikels meer over (beetje jammer)... Maar wel één hele mooie grote die klaar zit! 21mm en hoogstwaarschijnlijk zal de volgende iui dus voor morgen zijn! Bms was 9.6mm dus ook prima in orde! Vanmiddag nog even de resultaten van het bloed afwachten en dan bellen ze me om te kijken of het morgen of overmorgen is. Ovulatietest begint stilaan op te lopen, dus duimen draaien dat het morgen kan!
Nice Dora! Hier ook een follikel van 14,5mm, morgen bloed laten prikken en kijken of het woensdag wordt, als niet dan woensdag nog een echo en hopelijk donderdag IUI. Yay!
Net telefoon gehad! 't Is voor morgen! Om 9.00 uur moeten we daar zijn en rond 10.30 uur dan inseminatie... Moet nu tussen 6 en 8 vanavond de pregnyl zetten... Is wel vaag niet, zo tussen die 2 uren? Vorige keer hebben ze me een exact uur gegeven...
Hallo allemaal Geloof het of niet, maar ik heb alle 102 pagina's gelezen 😅 Ik heb zaterdag 30 april mijn eerste iui gehad wat voor mij een vervelende en pijnlijke ervaring was. Het lukte pas na 3 pogingen om het zaad te insemineren. De eerste keer lukte het niet en had de (plaatsvervangende) gyn niet alle instrumenten bij de hand. Zij dus weggaan om extra tang te halen ik zo'n 8 minuten wachten. 2de poging wat weer pijnlijk was lukte weer niet. Ze had nog een andere tang ofzo nodig. Dus moesten we mee naar de andere afdeling. Ondertussen bij het openen van de deur liet ze het zaad bijna vallen. 3de poging was erg pijnlijk maar is wel volgens haar gelukt. Al met al was het voor mij best emotioneel. Ik denk dat we te laat waren met de iui want ik had deze ochtend een temp verhoging en FF geeft ook aan dat mijn ei de 29ste was. Ik had clomid gebruikt en ovitrelle gespoten op de 28ste. Had 2 eitjes. Het is nu maar afwachten. Vandaag is dag 9 na inseminatie. Voel niet veel behalve pijnlijke borsten. Wat duurt het wachten toch lang!
Spannend Dora, ik ga voor je duimen! Maar he, pregnyl zo kort voor de IUI? Weird! Maryjames, welkom! Wat jammer dat het bij jou zo pijnlijk was :/ Volgende keer moet je meteen vragen of ze alles bij de hand hebben Wanneer mag je testen?
Hopelijk komt er geen volgende keer haha! Ik mag 14 dagen na iui testen dus a.s. zaterdag. Voor jou ook weer spannend en donderdag wellicht weer de volgende iui!
Ik ben trouwens vanaf iui van de cafeïne af. Geen koffie, frisdrank etc. Geen koffie valt me zwaar haha. En ik drink 1 a 2 glazen pom granaatappelsap en ik neem naast davitamon mama ook een extra tablet omega 3 in. Ik eet elke dag een handje walnoten en probeer verder gezond te eten/leven. Hopelijk de het helpt.
@maryjames ja natuurlijk komt er geen volgende keer, sorry! Ik was al zo lang van de cafeine af en nu ben ik er weer aan begonnen, arrrggh :/ Bij vorige IUI heb ik ook Omega3 geslikt en ananas (met kern) gegeten. Deze keer slik ik ook nog Ubiquinol en extra vit D. Ik moet echt stoppen met cafeine! (zeg ik met een kopje koffie in m'n hand )
@anniko hahhah zo verslavend he. Ik mis mijn bakkie in de ochtend het meest. Maar alles voor het goede doel!