Vanesje: daar waar je de tekst van de handtekening schrijft (gebruikers instellingen, handtekening wijzigen). Boven het vlak wat je typed staan allemaal icoontjes Enzo voor het bewerken van de tekst (dik en schuin gedrukt enzo). Daar staat ook lettertype en daarnaast grootte. Je kan bij grootte dan kiezen voor klein bijvoorbeeld.[/QUOTE] Hij zegt het volgende als ik dat doe "" En blijft vervolgens in hetzelfde letter type door gaan.. Haha pech dan denk ik. Misschien omdat ik het op de iPad doe. Hier helaas weer ongesteld geworden. Dus weer een ronde verder..
@Vanesje: Jammer meid... @maryjames: Wanneer zou je normaal ongesteld worden? Misschien is er nog een klein kansje dat het om een late innesteling gaat en dat je daar nu bloedverlies van hebt? Dan test je ook pas een 4-tal dagen later positief... Zolang je temp hoog blijft, zit dat wel goed eigenlijk hé!
Ik zou zaterdag of zondag ongesteld moeten worden. Heb geen bloedverlies gelukkig. Wel bruinverlies wat steeds minder is. Word er maar onzeker van...het blijft afwachten
@maryjames ah jammer :/ maar misschien is je test niet sensitief genoeg? ik weet dat bijv. digi testen minder gevoelig zijn.
Ja jammer, ik kan niks anders dan afwachten. Ik had de kv2v5 geruit, die is volgens mij wel gevoelig. Ik begreep dat door ovitrelle de lf langer kan duren. Dus mijn geduld wordt op de proef gesteld 😑
Spannend Maryjames! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Oh raar vanesje. Zou idd misschien wel kunnen dat ie moeite heeft met apple...
Als jullie kunnen kijken dan even via programma gemist. De ok vrouw. Op Nederland 1. Maandag 16-5 om 18.55 uur bij de wereld draait door. Echt zo herkenbaar. Over ongewild kinderloos. Wauw
Ik heb hem net gekeken, heel mooi. Hoe gaat het met jullie? Hier wat (bruin) bloed op toiletpapier, heel raar, zo op 5-6dpo
Dat kan uberhaupt wel, tussen 5 en 12 dpo, maar ik voel niks anders en denk sowieso dat mijn IUI te vroeg was... dus het blijft afwachten
Hier helaas ongesteld geworden. Ben er even helemaal klaar mee en zal voorlopig even afstand nemen van het forum. Iedereen veel succes en hoop dat jullie snel zwanger worden.
Maryjames wat verdrietig meid. Ik herken het gevoel en de boosheid en onmacht. Neem je tijd, en als je terug wil komen zien we je graag weer hier. Succes even.
Dora, geen symptomen, geen hoop meer? Mijn gyn zei dat ik pas op 26 mei mag testen... dus nog even afwachten en denk ik ook op naar poging 3...
Wel wat symptomen (pijnlijke borsten sinds 2-3 dagen) en nog een licht streepje op mijn testen (zijn nog steeds niet negatief geweest door de pregnyl). Vorige maand waren ze op 12dpo wel negatief. Maar heb vooral een kwaaltje dat ik telkens 1-2 dagen voor mijn menstruatie krijg en daardoor weet ik dat het mislukt is! En bij jou? Jij kwaaltjes of een voorgevoel?
Hey, er is nog hoop voor je! Blijft pregnyl niet 10 dagen in je lichaam? Hier 6dpo bloeding gehad en wat krampen maar dat gebeurt soms bij mij... gisterochtend BFN maar dat was pas 10dpiui... morgen nog een keer, maar nee, ik heb geen hoop meer
Zoals voorspeld, ongesteld vandaag! Op naar poging 3! Bij mij blijft pregnyl trouwens wel 12-13 dagen in mijn lichaam... Niet leuk! Maar vol goede moed verder zeker!