Wat jammer Dora! Volgende keer wel! Ik heb gisteravond nog een testje gedaan en niks... mijn NOD is woensdag of donderdag, dus volgende test pas als ik te laat ben.
heb een tijdje niks van me laten horen. Ben ook niet zo heel actief meer op het forum. We hebben een huis gekocht dus zijn druk bezig met alles te regelen voor de hypotheek! En dus ook lekker me gedachte ergens anders op. Donderdag had ik weer een fm eitje was toen 14 mm en bms was 9.5 vandaag weer terug en eitje was nu 17.5 mm en bms 12 mm!! Heb nog nooit zo dik bms gehad. Maar komt misschien ook omdat het eitje deze keer langzamer groeide en me bms langer de tijd had Nu moet ik straks om 22.00 de pregnyl zetten en woensdag ochtend de inseminatie. Eitje zat trouwens ook weer links waar de eierstok 100% zeker open was. @dora, balen... Hopelijk 3x scheeprecht
Hey Clarajilla! Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Ik weet hoeveel werk het is zo alles regelen, maar ook leuk he? Succes morgen met je IUI! Ik zit hier trouwens te denken... waaroom gebruikt iedereen pregnyl/ovitrelle en ik nog nooit? Beide keren was mijn eitje al zo rijp dat het zo zou springen (volgens bloedtest, terwijl het de 1e keer 18mm was en de 2e 14,5mm!) dus altijd volgende dag IUI zonder ovitrelle... wat denken jullie? Ik ga het zeker volgende keer vragen aan mijn dokter en ook nog waaroom ze deze keer mijn IUI een paar dagen te vroeg hebben gedaan, want de ovutest werd pas 2 dagen na IUI positief en de dokter zei zelf dat het raar was dat mijn bloed zegt dat ie rijp is bij 14,5... Ik wil niet mijn kansen zo makkelijk verspelen :/ Sorry voor de negativiteit
Misschien dat jou eitjes rond de 15 mm al rijp zijn? Bij mij zei de arts gisteren dat E bij 19mm rijp zijn maar kan me indenken dat niet iedereen Standaard is Ik moet de pregnyl spuiten zodat ze het perfecte moment kunnen timen voor de inseminatie. Met pregnyl heb je 36-40 uur na het zetten ervan de eisprong en de inseminatie is ongeveer 36 uur na het zetten van de pregnyl dus eigenlijk zo goed als tegelijkertijd met je eisprong. Volgens mij bij Dora zet haar eigen lichaam het tot nu toe ook al iedere keer zelf in gang maar zij moet nog wel de pregnyl sluiten en de volgende dag de inseminatie. En ja een hoop geregeld al dat papier werk! Maar het meeste hebben we al, hebben de koopakte ook al ondertekent. En wachten nu op mijn pensioen overzichtt van 2015, stond namelijk alleen die van 2014 op, dus heb gister maar even gebeld. En woensdag middag ook weer terug naar de hypotheker om de hypotheek echt aan te vragen. Dus een spannende dag zo met de iui en de hypotheek!
Goeiemorgen allemaal.. Ik klets ook graag We zijn ook bezig met de eerste, al ruim een jaar en nog steeds geen resultaat. Ik heb onderzoek gedaan van de periode augustus 2015 tm december 2015 , Bloedonderzoeken Echo's En Hsg onderzoek noem 't maar op ik heb ze gehad!! Alle resultaten waren normaal. De reden dat ik alleen ben gegaan is omdat ik ook wel is onregelmatig menstrueer en VEEL PIJN heb tijdens menstruatie dus ik ging eerst voor mezelf kijken of t aan mij lag mmisschien wel een cyste ofzo. Maar dat was dus niet 't geval, Dus zijn we maar naar de huisarts gegaan in januari voor mijn man. zaadonderzoek laten doen. was toen 0,7 miljoen zwemmend... nou daar schrik je van natuurlijk. Maarja goed dan moet ik er bij zeggen dat me partner anabolen heeft gebruikt (doet hij nu niet meer). uiteindelijk door verwezen naar de gynaecoloog, weer zaad onderzoek gedaan na 3 maanden ( April) en met uitslag 3,4 miljoen zaadjes!!! dus nu mogen wij beginnen met IUI (Juni). ik ben ondertussen op cyclus dag 10 en vanaf cyclus dag 14 moet ik beginnen met ovulatie testjes om te kijken wanneer me LH piek is. ik ben super zenuwachtig maar ook super enthousiast en heel erg bang. De reden hier voor natuurlijk lijkt mij wel duidelijk.. Maar ik ben blij dat er hoop is.. als ik de succes verhaaltjes lees..
@clarajilla gefeliciteerd met je nieuw huisje. Ik kan helemaak met je mee leven.. Wij hebben ook net een huisje gekocht.. Aalleen zijn we al paar stappen verder.. Alles is getekend alleen de notaris nog op de dag van de sleutel en hoppa !! Alleen wij moeten verbouwen dus van de zomer zinn we druk mee bezig maar tis voor een goed doel!! Ik weet nog dat wij heen en weer waren bij de hypotheker wat een gedoe alleemaal.. Ik hoop dat t voor jullie vlottee loopt..!! En spannend iui en hypotheker op dezelde dag.. Alsk niej verkeerd heb begrepen althans..
Ik hoefde ook geen pregnyl te gebruiken omdat mn eitje te snel groeide. Bij mij groeien ze altijd extreem snel. Vanaf 17.5 of 18mm zijn ze al rijp bij mij en springen ze. Vaak is dit op dag 12 of 13 van de cyclus. Dus ik heb geen tijd voor pregnyl zeggen ze. Deze iui is voor mij helaas ook al afgelopen vandaag 13dpo en een enorme temperatuurdaling. Mn menstruatie komt er dus aan....
@crzmdaa, welkom. En oh leuk jullie dus ook een huis gekocht! En ja je hebt het geoes begrepen inseminatie . Hypotheker op 1 dag. Als goed is gaat bij ons wel redelijk snel. Het huis staat al leeg dus we hoeven niet te wachten op vorige bewoners. Als alles mee zit krijgen we in de eerste week van juli al de sleutel! Dus nog 5 werkjes en dan zitten we er misschien al in! @babywonder, ah nee balen
Hier zet mijn lichaam inderdaad ook elke poging alles al spontaan in gang. Op dag 12 had ik bij poging 1 een follikel van 18mm en bij poging 2 eentje van 21mm. Ik moest de pregnyl toen de avond van de follikelmeting zetten om de eisprong te ondersteunen; niet meer om hem in gang te zetten dan. Zo zouden de kansen toch 'zo ideaal mogelijk' zijn volgens mijn arts en vpk. Komende maand heb ik een fm op dag 11, dus ben wel benieuwd hoe het deze keer zal zijn! Je bloedonderzoek zal er heus niet om liegen hoor, maar misschien dat met ovitrelle de kansen bij jou ook eerder 'ideaal' zijn dan nu. Een eitje springt bij iedereen op een ander moment hoor, dus daar hoef je je zeker geen zorgen over te maken! Bij een goede vriendin van me ging het ook spontaan als het eitje nog maar 15-16mm was, bij mij duurt het dan weer langer, hangt van vrouw tot vrouw af!
Hoi meiden, hier even niet geweest omdat ik. Er vakantie was. Zit er nog lekker te genieten maar had WiFi en tijd dus dacht ga even bijlezen. Spannend weer de aankomende iui behandelingen, wachtbanken en spanningen. Succes allemaal. Niet nu een eisprong, dus die gaan we op vakantie zelf benutten. Dan volgende maand weer een iui, eind juni dan. En dan hopelijk een keer raak.
Bedankt allemaal voor jullie verhalen over geen/wel pregnyl, ik begrijp nu beter dat het bij iedereen anders kan zijn, misschien zijn mijn eitjes inderdaad eerder rijp. @Crzmdaa, welkom! Spannend he, je eerste IUI! Leuk @clarajilla, hoe is het gegaan? 17,5 miljoen zaadjes zie ik, wat ontzettend goed! Hier trouwens net ongesteld geworden (of eigenlijk morgen pas echt), al een afspraak gemaakt voor FM op 6 juni. Ik hoop dat ik deze keer met Gonal F 100 eindelijk 2 eitjes krijg
Hier op dag 2 van clomid en ben ontzettend duizelig opgestaan, ben er zelfs een beetje misselijk van en last van mijn darmen lijkt het.. Hebben jullie dat ook? Ik heb echt het gevoel dat ik zo kan neer gaan tegen de grond... Hopelijk geraak ik veilig op het werk!
Dora, ik heb nooit clomid gebruikt, maar heb wel gehoord dat er heel veel bijwerkingen zijn... heb je dat de laatste keer ook gehad? Is je dosis hoger misschien?
Dora ik heb ook nog nooit clomid gebruikt. Kan je geen ervaring vertellen. Wel vervelend voor je zeg!
@anniko, ja alles goed gegaan! 17,5 miljoen zaadjes vriend is nu ook anderhalve maand gestopt met roken dus ik denk dat het daarom zoveel meer is geworden. @dora, geen ervaring met clomid, maar met menopur word ik altijd op de 3de dag, heel erg duizelig en misselijk
Clarajilla wat een boel zaadjes zeg! Dat moet goed komen zou je denken!! Ik heb vandaag mijn eisprong. We zijn nog met vakantie dus alle rijd om ontspannen te klussen. Wie weet lukt het nog zelf.
Ja ik hoop maar dat 3x scheepsrecht ook voor mij geldt bms was ook veel dikker dan de andere keren. Het was nu 12mm en dan zoveel meer zaadjes, nu duimen dat ze doen wat ze moeten doen haha Oh lekker op vakantie! Wie weet lukt het wel zelf ja