@vanesje... dikke knuffel!! @lini ... het spuiten valt me gelukkig erg mee! ik wissel af met de ene dag links in de buik en andere dag rechts... en dat bevalt me goed. @clarajilla... hopen dat rechts nu goede resultaten geeft en ivf bespaard kan worden! hier net 1ste follikelmeting gehad op cd10... en k reageer goed op de fonal f... rechts heb k al 2 eitjes zitten van 15.5mm en 16.5mm links een kleintje van 10mm die niet mee gaat doen, baarmoederslijmvlies was bijna 7mm... morgenvroeg weer komen maar de arts verwacht dat we vrijdag de inseminatie kunnen doen zo blij want volgende week woensdag gaan we op vakantie dus nu kunnen we echt gerust op vakantie hihi wel spannend allemaal hoor...
Ow vanesje, sterkte met je beslissing! Hoe is het hier met alle meiden? Hier morgen nod, maar voel niet veel bijzonders behalve de bekende menstruatiekrampen Wie nog meer bijna nod?
Vanesje, ik weet niet of je dit nog leest. Maar ik wilde toch even zeggen dat ik het een super moedige beslissing vind! Anniko, ik bedoelde niet dat de arts het gaat bepalen voor ons. Maar we moeten wel eerst met haar de opties bespreken en dan kunnen we pas verder. Clarajilla: Ja precies. En kan ook gebeuren dat het uitloopt of iets maar dit was gewoon dat er mensen met andere dingen bezig waren dan hun beroep.... We zitten eigenlijk een beetje in het zelfde schuitje zie ik. Wanneer is je NOD? Fijn om te lezen dat jij ook bijna nooit eitjes hebt rechts. Ik heb dat dus bijna nooit links XD. Maar eigenlijk pas sinds ze daar een cyste hebben weggehaald, dus ik vond het maar weird. Goed om te weten dat dat ook zonder operatie ook voorkomt. Wow en een uur in de auto met de eitjes, holy... wel omslachtig zeg! Hoe zit dat met dat je aan de pil moet, weet jij dat? Hoe lang en waarom enzo? Lini: Op zich staat het ziekenhuis vrij hoog aangeschreven, geloof ik, ook bij enquettes van freya. En iemand hier op het forum die was juist lovend over deze mevrouw. Ik lijk een beetje pech te hebben ofzo. Maar verder gaat het prima! Qua afleiding vouw ik lucky stars, kijk ik netflix en vang ik pokemon (en werken natuurlijk maar had een weekje vakantie). Hoe gaat het met jou? Spanend salie! Ik heb volgende week pas mn NOD. Dames, ik ben blij dat jullie het ook niet vonden kunnen. Ik stond daar echt te panieken. Ze zei niets en ik keek mn vriend aan en hij zei nee, van dat zei ze niet. Dus ik riep allemaal: wat zei ze dan, ik heb het niet verstaan, WAT ZEI ZE DAN?! Ze durfde het toch niet te herhalen .
twinkk... dat ze het niet durfde te herhalen zegr dan al genoeg he hihi hier gisteravond de ovitrelle mogen zetten... gisterochtend zaten er 2 eitjes van 17 en 20mm en baarmoederslijmvlies van 10.2mm.... morgen om 11.45 hebben wij de inseminatie, ondanks dat ik me niet te veel wil vastklampen en te hopen vind k het toch erg spannend worden hihi blij dat we a.s. woensdag op vakantie gaan en er dus voldoende afleiding is hihi hadden jullie ook bijwerkingen van de ovitrelle? zoja vanaf wanneer na de injectie?
Ja precies, dat vond ik dus ook! Hoe is het vandaag gegaan. Mooie eitjes heb je . Otrivelle gebruik ik niet maar in plaats daarvan pregnyll. Doet het zelfde denk ik, eisprong opwekken? Ik heb wel lichte zwangerschapskwaaltjes ervan zoals misselijk en pijn in mn borsten. Best naar want je gaat dan toch wel dingen denken soms (zouden het echte kwaaltjes zijn of van de pregnyll). Begint vaak 2 dagen na de injectie en wordt dan langzaamaan steeds minder. Nu is het ongeveer 8 dagen geleden en heb ik daar niet echt last meer van.
We zijn op gesprek geweest bij fertiliteit. Ze wilden ons toch nog wat info geven over ivf. Nu zijn we toch weer aan het twijfelen... Jeetje zeg. Wat verleg je je grenzen in dit traject.
@twink... iui is goed gegaan, er zijn 3milj zaadjes ingebracht en al gauw na de iui kreeg k flinke ovu pijn en nu nog is mijn buik gevoelig, ook een weeïg gevoel door de ovitrelle... ik voel me eigenlijk net zo'n broedkip hahaha blij dat we woensdag op vakantie gaan en dus afleiding hebben. ondanks dat k niet te veel wil hopen is het toch spannend @vanesje... lastig dat je toch weer gaat twijfelen, maar belangrijk is om goed te blijven praten met je partner en je hart te volgen!
Missiej, ja is altijd spannend hè. Succes weer met afwachten. En hopelijk test je over 2 weken positief! Geniet iig lekker van je vakantie.
Oh vanesje, wat lastig joh! Zit zelf al te twijfelen, wel of niet verder met iui. Moeten over een maand ook gaan nadenken wel of niet ivf. Echt moeilijk zeg. Hier is de menstruatie weer aangebroken. Alleen nog maar bruin bloed maar zo begint het altijd...
Hi lieve dames, Ik heb inmiddels weer een iui gehad en tot mijn grote schrik had ik twee dagen na iui bloedverlies. Heeft één van jullie dit een keer meegemaakt? Op dit moment zit ik in een stressvolle situatie. De familieomstandigheden zijn nu zwaar, omdat we binnenkort afscheid gaan nemen van een dierbare. De weg naar afscheid is zwaar. Ik dacht misschien dat dit een rol speelt? Liefs
heel veel sterkte! bloed kan van een eisprong zijn.. of misschien door gemeenschap? ik had direct na de iui eene veegje bloed gehad.. eenmalig gelukkig
Misschin in een ovulatie bloeding lini. Vervelend van je verdrietige periode op het moment. Succes meid.
Meidn, ik mag door voor ivf. Ben vandaag gebeld. Deze ronde afwachten, dan aan de pil en dan hormonen, punctie en hopelijk een terug plaatsing.
Anniko, is dubbel, ik ben toch blij dat we nog een kans hebben om een kindje te krijgen. Alleen de manier waarop vinden we vervelend. En ik ben erg bang voor de punctie, echt heel bang. Maar ja. Verder gaan we het wel mee,Aken. Eerst na volgende week 2 weken met vakantie, na de vakantie de ivf intake. En dan inschrijven en info uitwisselen met het VU en dan starten.
Spannend Vanesje! Ik hoop voor je dat het na 1 ivf poging meteen raak is. Ik snap je angst voor de punctie, ik ben daar ook echt heel erg bang voor. Ik heb nog 1 iui poging te gaan, iui 4, ergens volgende week, ik denk woensdag, dat hoor ik morgen. Hoop zo dat het raak is, want ivf gaat echt drama worden voor mij.
Dag dames, Sorry heb even niets meer van me laten horen... Hoe gaat het hier? Zijn er nog dames zwanger die met iui bezig waren? Ik hoop het! Ik zie dat er ook een aantal (bijna) doorgaan naar ivf. Hier ben ik ook met de 1ste ivf gestart. Ik lees hier dus niet zo heel vaak meer mee, maar eerder in de ivf-topics. Ik wil jullie vast nog heel veel succes wensen! Hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling!
Pff vriend zegt net dat hij het niet meer ziet zitten. Hij wil het hele proces niet wat je met ivf moet doorstaan. Zegt we zijn zo ook happy. Dus wij praten nog even verder. Of we stoppen. Ik kan niet alleen iets willen...