He Meiden, Ik heb morgen mijn eerste echo, en ben zo bang als er iets mis is waarom weet ik niet want aan de ene kant ben ik zooo blij en moet ik natuurlijk ook positief blijven maar och wat is dit wat. Hadden jullie hier ook last van? Heb namelijk wel 2 weken last gehad van bruine afscheiding nu niet meer hoor is nu weer normaal dus denk zelf dat het een innesteling was. nou ik hoop dat jullie mij een beetje gerust willen stellen. Groetjes
gewoon op je af laten komen en afwachten... Meer kan je helaas niet doen veel plezier met je echo en hopelijk is alles goed!
Logisch dat je je een beetje zorgen maakt over je echo omdat je wat bruinverlies hebt gehad Maar houd er gewoon erg in dat dit vaak niets betekent Voor iedereen is de eerste echo spannend! Maak je niet al te druk en kijk gewoon uit naar morgen! Je hebt nog altijd de meeste kans dat je een geweldig mooie echo hebt morgen, met een mooi kloppend hartje! Succes! Laat je even weten hoe het was?
he meiden, heb vanmorgen mijn eerste echo gehad en het was in 1 woord super. alles was goed hartje klopte goed en lengte en berekening van mijzelf klopten ook precies. Ben super blij en zit letterlijk op een enorme roze wolk op dit moment. over 3 weken terug komen voor de volgende echo ben dan ongeveer 12 weken. Groetjes Heb even een nieuw onderwerp aangemaakt!