Hallo meiden, Ik heb even een vraagje voor mijn vriendin die ook op dit forum zit,maar waarvan haar internet er even uitligt. Ze heeft vorige week op dinsdag,woensdag of uiterst donderdag haar eisprong gehad, dat is van te voren bevestigd door de gyn,want ze had die week daarvoor een echo.En toen zei hij op die en die dag vrijen,en dat heeft ze dus gedaan. Nu heeft ze negatieve zwangerschapstesten,maar haar temp blijft gemiddeld 37,4.. En ze heeft een tijd de prikpil gehad,daarna bleef ze onregelmatig vloeien,daarna heeft ze pillen van de gyn gehad om weer een normaal cyclus te krijgen..Dus vandaar dat ze afweet van die eisprong.. Ook heeft ze waterige afscheiding! Zou ze dan toch zwanger kunnen zijn? Want haar temp blijft hoog.. Alvast bedankt!
Het zou kunnen als haar temp hoog blijft dat ze zwanger is. Sommige vrouwen maken nou eenmaal langzamer/minder hcg hormoon aan. Over paar dagen nog even testje doen.
als ze vorige week donderdag haar eisprong heeft gehad is het nu misschien nog wat vroeg om te testen. Misschien dat er wel een positieve test uitkomt als ze maandag test.
helloooo thanks clau voor het plaatsen van dit onderwerp. Het is dus nu 2 weken geleden dat ik mijn eisprong heb gehad. Maar omdat ik dus nu steeds negatieve testen heb gehad heb ik zoiets van. Is de kans er nog wel dat ik zwanger kan zijn.... Kan er best wel verdrietig om worden. Juist als je het zo graag wilt. Heb trouwens wel last van veel afscheiding. Doorzichtig en ook wel eens wit. Blijf vegen.
Ik hoop het ook. Heb wel al een aantal dagen een beetje gerommel in mijn buik. Soms ook wel een beetje lichte ongesteldheidsgevoel en dan weer niets. Ik ben nu nog niet ongesteld.... Ik ga niet meer testen. Doe dat echt maandag pas, ik moet me wel echt inhouden om niet te gaan testen...
Tja klinkt goed, maar kan nog alle kanten op, je kan wat van je temp zeggen als je al een tijdje tempt, dus dat je kan vergelijken. K2V5 testen vrij vroeg positief....