Miskraam maar toch nog zwanger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Colletje81, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colletje81

Colletje81 Nieuw lid

16 okt 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Nadat ik gisteren wat bloed verloor met 6 weken en 1 dag verloor ik vandaag duidelijk een vruchtzakje met inhoud. Vorig jaar heb ik ook rond deze tijd een miskraam gehad en was hier ontzettend ziek van.

Nu helemaalt niet, geen krampen eigelijk heel weinig bloedverlies, het past gewoon niet bij mijn gevoel. Nu las ik dat het in een heel enkel geval voorkomt dat er bijvoorbeeld een meerlingenzwangerschap is waarvan 1 vruchtje het niet haalt en je via een miskraam verliest. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil mezelf geen valse hoop geven maar heb er gewoon een raar gevoel bij. Donderdag gaan ze een controle echo maken maar ben toch benieuwd naar jullie mening hierover.

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik heb vorige ronde ook een miskraam gehad, had ook weinig krampen en minder bloedverlies als bij mijn menstruatie. Wel waren mijn gevoelige borsten gelijk verdwenen. Ik wist al dat het er eentje was en een dag erna een echo en bleek m'n kruimeltje er niet meer te zitten. Hopelijk heb je donderdag meer duidelijkheid na je echo

3. Colletje81

Colletje81 Nieuw lid

16 okt 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, net toch wel een soort van negatieve verassing. Ik ben toch een tweede vruchtje verloren helaas, had dit gevoel al wel een beetje van het begin af aan maar toch gehoopt bij de echo positief nieuws te krijgen. De echo is inmiddels verplaatst naar vrijdag om mijn lichaam nog even de tijd te geven alles zelf op te ruimen. Bloedverlies komt nu ook flink op gang.

Wel even een hele zure appel dit moet ik zeggen. Maar we gaan door, we weten nu dat het allemaal zeker mogelijk is dus volgende ronde zijn we gewoon weer van de partij :).

Deel Deze Pagina