ik vind het heel raar dat de mensen om mij heen nu ineens heel zielug doen omdat ik een mk heb gehad terwijl toen we vorige week zeiden dat we waarschijnlijk een abortus moesten doen deden ze er heel makkelijk over van ja ik had het wel geweten ik had het weg laten halen want een kind wat niks kan heb je niks an en als de kansen toch zo groot zijn was het heel makkelijk en had ik het weg laten halen zonder er over na te denken en nu ze weten dat ik een mk heb gehad gaan ze ineens meeleven terwijl ze vorige week nog zo stoer deden over een abortus pfffff ik ben in staat om ze allemaal een knap voor de kop te geven grrrr dat maakt mij echt kwaad
Ik begrijp het niet helemaal: waren dat dan reacties omdat jullie het niet weg wilden laten halen? Maar in beide gevallen zou ik denken: jeetje, wat heftig! Sterkte dus!
mtx is een medicijn die de plecenta af kan breken die de kleine kan misvormen en al die dinge de is een grote kans dat het gebeurt maar de is ok een kans dat er niks mis mee is dat kun je zien met de 10de week alleen ja de gyn die wist nie of die ons door zou laten lopen dus abortus was eigelijk het enige wat in hem opkwam en dat vertelde wij dus hier en hun reageerde allemaal ut zelfde ja ik zou de nie over twijfele ik zou weg halen nie langer over na denken enz.. en nu heb ik dus een miskraam gekregen laats en doen ze ineens oo meid wat erg hoe is het bladiebla
Tja, veel mensen zijn zo bang voor wat er allemaal bij komt kijken bij een kindje met afwijkingen of ernstige ziektes en zijn dan idd heel gemakkelijk om te roepen dat je dat beter weg kunt laten halen, zonder zich te realiseren dat dat een enorm ingrijpende beslissing is... Ik zou me daar niet te kwaad over maken hoor: is toch een ver-van-je-bed-show als je daar nog nooit mee te maken hebt gehad en mensen roepen dan gewoon zonder nadenken. Zou als ik jou was toch eerder de troost aannemen nu het toch uit zichzelf mis is gegaan! Sterkte!