Hallo, Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Deze kreeg ik al snel omdat ik een verhoogde kans op een bbz heb. Het positieve nieuws is dat het vruchtzakje zich wel in mijn baarmoeder bevindt. Echter volgens mijn berekening gezien mijn laatste menstruatie zou ik 6 weken en 3 dagen zwanger moeten zijn. Gezien de grootte van de vruchtzak en het feit dat er nog niets in de vruchtzak te zien is, zegt de gyn dat ik korter zwanger ben. De echo wijst op 5 weken. Wij zijn nu teleurgesteld. We hadden gehoopt dat we meer zekerheid zouden krijgen. Nu kan het nog een lege vruchtzak zijn en blijven. Hebben mensen hier ervaring mee, dat je korter zwanger bent dan uitgerekend en toch een goede zwangerschap hebben gehad? Over twee weken opnieuw een echo. Ik probeer positief te blijven maar twee weken wachten is erg lang. Zeker als in eerste instantie gezegd was dat de kans zeer klein was dat we spontaan zwanger zouden worden. Groetjes, Nathalie
Nathalie, Je hebt nu 3 topics over hetzelfde onderwerp geopend in meerdere subforums. Dubbel posten is niet toegestaan. Dus deze doe ik op slot. Wil je hier in het vervolg op letten. Elvira Moderator Zwangerschapspagina.nl