Nou heb 2 dagen werken erop zitten, dus Britt 2 dagen KDV. We zijn erachter wat handig is. Ik laat voordat ik om 6.45u vertrek naar mijn werk eerst de hond nog even uit en dan staat mijn man rond 6.30u op en zorgt voor Britt en brengt haar ook naar het KDV om 7.30u. In bad doen we de avond van tevoren en dan geven we ook gelijk een schone romper aan, goeie tip was dat. Scheelt 's morgens toch echt wel wat tijd. En we zetten 's avonds alles klaar wat we die ochtend nodig hebben, echt makkelijk is dat. En zo blijven we het maar doen denk ik. Vind het wel grappig dat je eerst in gedachten hebt van dat de vader de hond uitlaat en de moeder voor de kleine zorgt en dat het nu net andersom is. Vind het ook wel goed voor de band tussen mijn man en Britt, aangezien hij 40 uur per week werkt en de nodige avonden thuis snel eet en boven weer verder moet werken. En de dagindeling gemaakt, ze vonden het wel fijn om te hebben. Maar snap ook wel dat het niet altijd haalbaar is om er helemaal volgens te werken. Gelukkig zijn deze 2 dagen heel goed verlopen met Britt op het KDV ze vinden haar heel lief en een rustig kindjes en kan ik met een gerust hart gaan werken. En de hond die komt helemaal niks tekort, want 's middags komt er iemand hem ophalen en gaat er 2 uur mee wandelen en als ik thuis kom dan ga ik ook nog bijna een uur ermee wandelen en 's morgens wandel ik ook ongeveer een half uur met hem en voor het slapen gaan gaat mijn man nog een rondje met hem doen. Dus die lijdt er helemaal niks onder dat we werken zijn.
Mijn vriend staat om 6:15 en maakt Eva wakker, dan gaat hij met haar naar beneden een boterham eten met Eva. Ik sta rond 6:40 op en ga douchen enzo en ben dan helemaal klaar rond 7:00. Dan komt mijn vriend met Eva naar boven en ga ik Eva wassen en aankleden en mijn vriend gaat douchen. Dan zijn we rond 7:20 met z'n allen beneden en maken we ons brood enzo. Dan gaan we rond 7:25-7:30 allebei, op maandag breng en haal ik Eva, op vrijdag doet mijn vriend dat. We hebben allebei een reistijd van 25 minuten, ik begin om 8 uur en mijn vriend om 8:15. Hij komt dus altijd op tijd op zijn werk (daar zijn ze best streng) en ik regelmatig te laat, maar bij mij zijn ze helemaal niet streng .