tja wat moet ik zeggen ik ben zwanger voel me perfect leuk buikje,.. super gevoel , maar groot probleem mijn kindje zit niet in de baarmoeder ik had veel verwacht maar dat had ik niet kunnen verwachten en zeker niet dat het zo gevaarlijk is voor de moeder,... ik ben net zondag ochtend bloed wezen prikken voor de tweede keer om te kijken naar het hcg.. of het hoog of laag is,... de uitslag blijft in ieder geval negatief de baby moet er uit nu droom ik steeds dat hij hoe dan ook op de een of ander manier weer terug in mijn baar moeder komt pfffffff kan misschien iemand mij stiekem hoop geven,....
lieverd, Ik kan je geen hoop geven. ik weet daar niks vanaf. ik wil je alleen wat kracht toewensen de aankomende dagen. wat vervelend nieuws is dat zeg.
thx,.. de arts belde een uurtje later voor de uitslag.. ik moest gelijk komen de tijd dringt zei hij,.. mijn hcg was verdriedubbeld,... eerst kijken of we in de baarmoeder niets over het hoofd hebben gezien,...nou wat hoopte ik daar op zeg ,...dan was ik ''gewoon'' zwanger ... ik als een speer naar het zh. daar aangekomen kreeg ik gelijk de echo, oh wat hoopte ik en hoopte ik maar helaas niets te zien mijn linker eierstok was iets vergroot maar niets was duidelijk te zien, een operatie was dan ook erg moeilijk omdat hij ook niet wist waar hij dan wezen moest ,.. dinsdag begin ik met een kuur waarom vandaag is het zondag en morgen is hij vrij .. het is dezelfde kuur als kanker en het zijn dezelfde agressieve cellen, ik voel me net een wandelende tijdbom want als mijn eierstok knapt kan het me fataal worden ,... ik krijg 8 dagen injectie's en pillen ik moet me aan het een en ander houden,.. het ergste is ik heb net een zoon van 16 weken ... ik wil zo graag zorgeloos van hem genieten,.. en het idee dat ik zo'n lief klein mensje uit mijn lichaam moet kapot maken,.. nu is het meer een parasiet zo is het me verteld en heeft ook voeding nodig zodat het mijn bloedvaten kan wegvreten erg gevaarlijk dus.... vreemd en dubbel gevoel,..je bent zwanger en toch ook weer niet als je bergijp wat ik bedoel,...
Jeetje, wat moet dit moeilijk voor je zijn! Tips en adviezen heb ik ook niet, dus kan je alleen maar heeeeel veel sterkte wensen. Blijf erover praten met bv je partner, in moeilijke momenten helpt mij dat ontzettend! Sterkte Anita
tja ik heb het idee dat we uitelkaar aan het groeien zijn toen ik vanochtend naar het ziekenhuis moest om bloed te prikken moest ik alleen en toen ik met spoed gebeld werd stond hij op het voetbalveld iedereen verwerkt het schijnbaar anders,.....
Dat lijkt me heel moeilijk voor je. Ik wens je veel sterkte en kracht toe en een knuffel. Meer kan ik helaas niet zeggen en doen. Mirre
jeetje meid wat een verhaal ...ik wil je heel veel sterkete toewensen ..en bovenal een dikke knuf geven
Jeetje meid, sorry ik kan je ook geen tips en adviezen geven. Het enige wat ik kan zeggen, heel veel sterkte meis, en een hele dikke knuffel van mij. Ik denk aan je !
Hoi Roque, Ik kan zeggen ik weet hoe je je voelt. Alleen is het bij mij met spoed weg gehaald omdat ik last had van ontzettende krampen. Ik ben er nog onderste boven van. Wij zouden namelijk gaan voor een termijn echo en er was toen niks te vinden in de baarmoeder. Achteraf hebben gehoord, dat we al 11 weken zwanger waren maar het zat (helaas) vast aan de eileider. Ik kan me voorstellen dat het vreselijk is om medicijnen in te moeten nemen. Ik wil je heel veel kracht en sterkte toe wensen. Groetjes Monique
11 weken ... dan heb je nog geluk gehad,... nog een paar uurtjes en dan ben ikaan de buurt moet er om half tien zijn
Ik weet wat je doormaakt heb het vorig jaar gehad. Mijn eileider was toen al gesprongen en had meer als 500cc aan bloed in mn buikholte zitten. Ik moest gelijk onder het mes en heb daardoor mn linkereileider moeten verliezen. Hoop dat het voor jou wat makkelijker is. Veel sterkte!
wis je niet dat je een bbz had,... of wel maar is hij uiteindelijk nog geknapt ,..mijn vorige zwangerschap had ik een echo tussen de 11-13 weken en nu al bij 5-7 weken dus ik heb geluk tot zover
Goh dit is niet leuk om te lezen. Ik zal een kaarsje voor je aan maken en wens je heel veel sterkte. Geniet als dat kan van je ander kindje. Laat de moed niet zakken. sterkte